Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento que imos empregar para o seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución dos obxectivos, parte das seguintes:
- En relación á avaliación procesual, esta realizarase unha vez ao trimestre. E valoraremos o estado de execución das accións propostas, a análise e valoración dos resultados acadados ata o momento e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- En relación á avaliación final, esta realizarase unha vez ao ano, coincidindo co final de curso. Valoraremos o logro dos obxectivos propostos e posibles modificacións e melloras para o vindeiro curso.
Durante o primeiro trimestre do curso completamos as accións establecidas acorde á temporalización proposta para cada obxectivo do Plan Dixital:
- O1PD: Actualizar os dispositivos tecnolóxicos obsoletos que temos no centro
AO1.1: Solicitude de baixa dos dispositivos á UAC
Dispositivos dados de baixa a través da UAC e recollidos polo servizo pertinente.
AO1.2: Solicitude de reposición dos dispositivos á UAC
Avisada a UAC da necesidade de novos dispositivos, estamos á espera de noticias.
- O2PD: Utilizar ferramentas tecnolóxicas para a aprendizaxe do alumnado
AO2.1: Proposta de actividades TIC a nivel de centro
Estase a crear, nas pantallas das Tabletas, accesos directos a diferentes APPs referidas ás diferentes áreas impartidas ou que faciliten determinadas aprendizaxes no alumnado e axuden ao profesorado na súa labor de ensinanza
- O3PD:Utilizar ferramentas dixitais para a avaliación do alumnado
AO3.1: Proposta de actividades TIC para a avaliación do alumnado
Emprego de programas de avalaiación tales como Plickers, kahoot ou Classdojo.
- O4PD :Solicitar formación de Polos Creativos a nivel de centro (impartida polo CFR)
AO4.1: Solicitude da formación de maquinaria de Polos Creativos
Solicitado.
V2331034 - PFPP 2023/2024 36010137 - CEIP da Igrexa-Candeán
Dentro do cal temos V2305044 - PFPP V2331034 O Polo Creativo no CEIP da Igrexa-Candeán adicado á RADIO.
- O5PD: Ampliar o uso do material tecnolóxico do centro á biblioteca
AO5.1: Creación dun espazo TIC na biblioteca
Creouse un espazo onde gardar 4 portátiles e 3 tabletas, así como nun principo, a Radio.
- O6PD: Abrir o Polo Creativo á comunidade a través de obradoiros de costura coas familias
AO6.1: Preparación do espazo e presentación da maquinaria
Estaba preparado para facerse no Entrodio, pero ao final creouse un taller de adornos de Nadal, onde unha nai ensinounos o manexo da máquina de coser.
AO2.1: Proposta de actividades TIC a nivel de centro
Estase a formar internamente tanto a profesorado como a alumnado no manexo de programas de creación e edición de video e audio, para a creación de Podcast e Curtometraxes.Este ano o noso PDI está relacionado coa expresión oral e estamos a empregar estes medios para fomentar a motivación e creatividade do alumnado.
- O4PD :Solicitar formación de Polos Creativos a nivel de centro (impartida polo CFR)
Tras solicitude de formación por parte do CFR, foron concedidas as seguintes formacións:
- Docencia sobre a radio por parte do relator Javier Prado (31 de xaneiro)
-Docencia sobre a Edición de vídeo, compartida co centro CEIP Plurilingüe Porto Cabeiro, no CEIP da Igrexa-Candeán ( 7 e 14 de marzo)
AO4.3: Establecemento dun horario de asistencia ao Polo
Realización dun horario flexible e información sobre as instrucción para un bo manexo do material,normativa, orde e limpeza... para que cada grupo asista á aula de Polos e esta se manteña en boas condicións.
AO6.2: Realización dun obradoiro de disfraces
Como comentárase no seguimento do anterior trimestre, cambiouse esta actividade pola elabaraciónd e adornos de Nadal.Non foi realizada.
Avaliación
O procedemento que imos empregar para o seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución dos obxectivos, parte das seguintes:
- En relación á avaliación procesual, esta realizarase unha vez ao trimestre. E valoraremos o estado de execución das accións propostas, a análise e valoración dos resultados acadados ata o momento e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- En relación á avaliación final, esta realizarase unha vez ao ano, coincidindo co final de curso. Valoraremos o logro dos obxectivos propostos e posibles modificacións e melloras para o vindeiro curso.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital farase público a través da web do colexio despois de ser presentado no Claustro e Consello Escolar.
As actividades levadas a cabo dentro do Plan Dixital publicaranse a través do blog do centro e Instagram.