Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
En cada avaliación procesual, cumprimentarase a táboa adxunta -Anexo 3, Plan Dixital do IES Pino Manso- en referencia ás accións dos diferentes obxectivos que correspondan en tempo dende a anterior avaliación procesual.
A temporalización da avaliación procesual será, como mínimo, unha por trimestre.
Tamén se terá en conta o seguimento que se realice nas reunións que se leven a cabo co asesor ADIX de zona.
18/10/23 Reunión presencial
Reunión con Jacob Seijas ADIX do noso ámbito xeográfico. Comprobamos o acceso á Aula Virtual ADIX_Tui que empregaremos como principal medio de comunicación, en todo caso mantemos abertas todas as posibles liñas (correo electrónico, comunicación telefónica co centro e móbil persoal, vídeo conferencia,...). Tamén comprobamos o acceso á aplicación EduCalidade con permisos de edición. Revisamos os distintos apartados da aplicación no PDC, facendo principal fincapé nos seguintes puntos:
- Introdución
- Data de aprobación do Consello
- Data de aprobación/ información Claustro
- Contexto DAFO
- Revisión e actualización
- Obxectivos
- Procedemento de borrado
- Procedemento para a creación de novos Obxectivos
- Introdución das Accións
- Comunicación e Difusión
- Revisión e actualización
- Seguimento
- Borrado/Actualización dos cadros de texto
- Avaliación
- Borrado/Actualización dos cadros de texto
- Anexos
Traslado a notificación recibida desde SSCC indicando que se amplía o prazo de aprobación do PDC 2023_2024 ata o 06 de novembro. Tamén comprobamos como os nosos PDC xa son visibles e de ámbito público na aplicación EduCalidade. Xa están definidos os Obxectivos do novo PDC e revisamos a edición dos indicadores e das accións.
24/01/24 Reunión presencial
Reunión con Jacob Seijas ADIX do noso ámbito xeográfico. Nesta 2ª reunión, tras deixar o PDC correctamente trasladado á aplicación EduCalidade, o obxectivo principal é realizar o seguimento de cada un dos Obxectivos analizando as Accións particulares dos mesmos.
Na reunión seguimos a seguinte Orde do día:
- Sinatura da acta anterior.
- Corrección de posibles eivas do PDC na aplicación EduCalidade.
Revisado todo o trasladado na aplicación EduCalidade non se aprecia ningunha incidencia.
- Recollida das RRSS utilizadas polo centro educativo.
As RRSS utilizadas quedan recollidas nesta acta no apartado correspondente.
- Recollida da planificación de formación específica sobre competencia dixital (través dun PFPP).
A formación específica en competencia dixital solicitada no PFPP do centro queda recollida nesta acta no apartado correspondente.
- Revisión do estado dos Obxectivos O01PD, O02PD...
O01PD Ter unha lixtaxe do alumnado con falta de recursos para o uso das tecnoloxías dixitais no ámbito familiar.
Pendente Parcialmente Acadado
O02PD Crear repositorios ou bibliotecas en liña que conteñan materiais de ensino e aprendizaxe para o uso do profesorado e alumnado do centro.
Pendente Parcialmente Acadado
O03PD Educar ao alumnado na necesidade de procurar fontes de información seguras e fiables.
Pendente Parcialmente Acadado
O04PD Crear entre o alumnado unha práctica saudable de comunicación a través das TICs.
Pendente Parcialmente Acadado
- Seguimento particular das Accións vencidas en cada obxectivo A01.1, A01.2...
Marcamos en grosa as accións levadas a cabo e que recollen no seu seguimento particular a súa execución e, no caso de telas, as evidencias documentais:
AO1.1: Reunión do Equipo Directivo coas titoras e titoras para informar da acción que se pretende iniciar.
AO1.2: Detectar, por grupos, o alumnado con falta de recursos (ordenadores e conexión a internet en BAC e FPB; conexión na ESO) para o uso de tecnoloxías dixitais no ámbito familiar.
AO1.3: Elaborar a listaxe de alumnado do centro con falta de recursos para o uso de tecnoloxías dixitais no ámbito familiar.
AO2.1: Crear un grupo de traballo interdisciplinar para o deseño dos repositorios ou bibliotecas en liña.
AO2.2: Pór en marcha formación específica.
AO2.3: Elaboración dos materiais.
AO2.4: Porcentaxe de profesorado creando repositorios en liña.
AO3.1: Desenvolvemento dunha enquisa inicial para concienciar da carencia.
AO3.2: Elaboración dunha proposta de actividade con diferente grao de dificultade para cada materia e nivel.
AO3.3: Desenvolvemento das propostas de actividades.
AO4.1: Elaboración dun borrador de enquisa inicial ( PRE-TEST) sobre prácticas de comunicación seguras.
AO4.2: Reunión entre o profe D.O. e profes titorías nivel (1º ESO) para informar sobre as enquisas.
AO4.3: Cumprimentación durante as titorías por parte do alumnado
AO4.4: Envío ás familias para a cumprimentación.
AO4.5: Valoración dos resultados da enquisas.
AO4.6: Posta en común dos resultados da enquisa para fomentar prácticas de comunicación saudables a través das TICs.
AO4.7: Sesións formativas sobre a seguridade nas redes e comunicación saudables a través das TICs
AO4.8: Reunión da Comisión de convivencia para informar para reflexionar sobre posibles propostas de mellora
- Evidencias documentais para acreditar o cumprimento das nosas Accións (cando sexa posible) e que podemos achegar no seu Seguimento.
Se achegan as evidencias documentais existentes no seguimento particular de cada Acción na aplicación EduCalidade.
- Actualización na lapela Seguimento --> 1º trimestre.
Actualizamos o apartado 1º trimestre dentro da lapela Seguimento na aplicación EduCalidade, recollendo toda a actividade relacionada coa coordinación do PDC.
15/05/24 Reunión presencial
Reunión con Jacob Seijas ADIX do noso ámbito xeográfico. Tras comprobar que o PDC se atopa no estado de “Plan pechado-seguimento“ dentro da aplicación EduCalidade o obxectivo principal é realizar o seu seguimento, practicamente definitivo. Esta reunión mantense cando queda aproximadamente 1 mes para finalizar o curso e existe a posibilidade dalgunha edición, previa o estado “Finalizado” do PDC, na aplicación EduCalidade tras a sinatura desta Acta.
Seguimos a seguinte Orde do día:
- Sinatura da acta anterior.
- Revisión do estado dos Obxectivos O01PD, O02PD...
- O01PD Ter unha lixtaxe do alumnado con falta de recursos para o uso das tecnoloxías dixitais no ámbito familiar.
- O02PD Crear repositorios ou bibliotecas en liña que conteñan materiais de ensino e aprendizaxe para o uso do profesorado e alumnado do centro.
- O03PD Educar ao alumnado na necesidade de procurar fontes de información seguras e fiables.
- O04PD Crear entre o alumnado unha práctica saudable de comunicación a través das TICs.
Revisamos a situación actual (Pendente – Parcialmente - Acadado) de cada un dos Obxectivos do PDC e editamos o estado dos mesmos na aplicación EduCalidade.
- Seguimento.
- Accións.
AO1.1: Reunión do Equipo Directivo coas titoras e titoras para informar da acción que se pretende iniciar.
AO1.2: Detectar, por grupos, o alumnado con falta de recursos (ordenadores e conexión a internet en BAC e FPB; conexión na ESO) para o uso de tecnoloxías dixitais no ámbito familiar.
AO1.3: Elaborar a listaxe de alumnado do centro con falta de recursos para o uso de tecnoloxías dixitais no ámbito familiar.
AO2.1: Crear un grupo de traballo interdisciplinar para o deseño dos repositorios ou bibliotecas en liña.
AO2.2: Pór en marcha formación específica.
AO2.3: Elaboración dos materiais.
AO2.4: Porcentaxe de profesorado creando repositorios en liña.
AO3.1: Desenvolvemento dunha enquisa inicial para concienciar da carencia.
AO3.2: Elaboración dunha proposta de actividade con diferente grao de dificultade para cada materia e nivel.
AO3.3: Desenvolvemento das propostas de actividades.
AO4.1: Elaboración dun borrador de enquisa inicial ( PRE-TEST) sobre prácticas de comunicación seguras.
AO4.2: Reunión entre o profe D.O. e profes titorías nivel (1º ESO) para informar sobre as enquisas.
AO4.3: Cumprimentación durante as titorías por parte do alumnado
AO4.4: Envío ás familias para a cumprimentación.
AO4.5: Valoración dos resultados da enquisas.
AO4.6: Posta en común dos resultados da enquisa para fomentar prácticas de comunicación saudables a través das TICs.
AO4.7: Sesións formativas sobre a seguridade nas redes e comunicación saudables a través das TICs
AO4.8: Reunión da Comisión de convivencia para informar para reflexionar sobre posibles propostas de mellora
Para cada unha das Accións particulares de cada Obxectivo realizamos o seu seguimento achegando cando é posible evidencias documentais, quedando recollidas na aplicación EduCalidade (Lapela Obxectivos). Pendente de realizar as executadas ao final de curso tales como as
accións de Valoración.
- Trimestral.
Indicamos nos 3 trimestres todas as accións levadas a cabo polo Equipo de Dinamización do Plan Dixital e lideradas pola coordinación do PDC. Quedando recollido na aplicación EduCalidade (Lapela Seguimento). Pendente de achegar aquelas accións executadas ata que finalice o curso.
- Avaliación.
Na aplicación EduCalidade (Lapela Avaliación) quedará pendente realizar as achegas, antes de pasar ao estado “Finalizado”, nos seguintes apartados.
- Valoración xeral.
- Propostas de Mellora.
Esta edición realizarase tras a reflexión do EDPD reflectindo a evolución do PDC ao longo deste curso e focalizando xa nos Obxectivos que podemos planificar para o curso 2024-2025.
- Revisión Anexos.
Achégase no seguimento particular de cada Acción as evidencias documentais das que se dispón (Lapela Obxectivos), no caso doutra documentación auxiliar que se xere ata finalizar o curso, queda á disposición na Lapela Anexos un espazo para ao seu arquivo.
- Sinatura da presente Acta
Avaliación
Neste curso académico, 2023-2024, o Plan Dixital pasou de ser obxectivo a ser acompañante doutras lliñas de actuación e formación que se están a realizar no IES Pino Manso; concretamente todo o que ten que ver coa atención á diversidade e o tratamento da comprensión lectora. O profesorado está traballando máis neste último eido ca no dixital. Confiemos que no vindeiro curso se nutra máis das actuacións nesta liña.
Cara ao curso vindeiro, deberán traballarse os seguintes obxectivos:
- Dotar de recursos tecnolóxicos ao alumnado que non dispón deles, axilizando o máximo os prazos no caso do alumnado de recente incorporación.
- Directamente relacionados co alumnado estaría seguir traballando cara á procura de fontes seguras e fiables e práctica saudable de comunicación a través das TICs.
- Ligado co profesorado estaría crear repositorios ou bibliotecas en liña de recursos. Este último apartado, neste curso, estase abordando dende o PFPP. Convén incorporar os seus resultados dentro do Plan Dixital.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital difundirase a través da páxina web. Da súa publicación informarase a toda a comunidade educativa a través da mensaxería Abalar (familias e alumnado maior de idade) e correo corporativo (persoal docente e non docente). Tamén se poderá acceder a través desta ligazón: https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36007011