Debilidade |
No noso centro o alumnado pode traer os seus propios dispositivos portátiles e utilizalos durante as clases.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
No noso centro o alumnado aprende a codificar ou programar. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
No noso centro o alumnado aprende a resolver problemas técnicos que xorden ao utilizar tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
No noso centro o alumnado aprende a comunicarse utilizando tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non aseguramos en que o alumnado desenvolva habilidades dixitais para diferentes materias. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
No noso centro o alumnado pode traer os seus propios dispositivos portátiles e utilizalos durante as clases. |
Familias |
Non |
Debilidade |
No noso centro o alumnado pode traer os seus propios dispositivos portátiles e utilizalos durante as clases.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
No noso centro, os espazos físicos facilitan a ensinanza e o aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
No noso centro os profesores teñen tempo para explorar como mellorar o ensino con tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No noso centro, os espazos físicos facilitan os ensinos e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Axúdase ao profesorado para utilizar tecnoloxías dixitais para fins de avaliación. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
- No noso centro avaliamos os nosos progresos en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No noso centro colaboramos con outros centros organizacións apoiar o tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No noso centro o alumnado pode traer os seus propios dispositivos portátiles e utilizalos durante as clases.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
- No noso centro respectamos os dereitos de autor e as licenzas de
uso ao utilizar tecnoloxías dixitais para o ensino e a aprendizaxe.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No noso centro os profesores teñen tempo para explorar como mellorar o seu método de ensino con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
No noso centro utilizamos tecnoloxías dixitais ao colaborar con outras organizacións.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Utilízanse datos dixitais sobre alumnos concretos para mellorar a súa experiencia de aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
No noso centro avaliamos os nosos progresos en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O noso centro fomenta a participación do alumnado en proxectos interdisciplinares
utilizando tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Utilízanse tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Utilízanse tecnoloxías dixitais para que o alumnado poida realizar observacións sobre o traballo dos seus compañeiros.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Foméntase o uso de tecnoloxías dixitais para fins de avaliación.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
No noso centro utilízanse tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración entre o alumnado.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Utilízanse tecnoloxías dixitais para facilitar a retroalimentación adecuada ao alumno.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Úsanse tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración entre o alumnado. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
No noso centro hai dispositivos dixitais que son propiedade do centro ou están xestionados por el e que o alumnado pode utilizar cando os necesita.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a comprobar se a información que atopa na internet é fiable e precisa.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas que atopou na internet. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a actuar de maneira responsable na internet.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro, hai dispositivos portátiles administrados e propiedade do centro que os alumnos poden levar a casa cando sexa necesario.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro o alumnado aprende a actuar de maneira segura na internet.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
No noso centro, a infraestructura dixital respalda a ensinanza e o aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O noso centro dispón de asistencia técnica cando aparecen problemas coas tecnoloxías dixitais.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro hai dispositivos portátiles administrado e en propiedade do centro que os alumnos e alumnas poden levar a casa cando sexa preciso.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro facilítase o acceso a internet para a ensinanza e o aprendizaxe.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro, o alumnado con necesidades educativas especiais teñen acceso a tecnoloxías asistenciais.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro existen repositorios ou bibliotecas en liña que conteñen materiais de ensinanza e aprendizaxe. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No noso centro hai dispositivos dixitais para o seu uso na ensinanza.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
No no centro hai dispositivos dixitais que son propiedade do centro e que o centro os xestiona para que os alumnos poidan utilizalo cando os precisan.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Apoiamos aos profesores para que explore novas formas de ensino cono tecnoloxías dixitais. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
No noso centro contamos cunha estratexia dixital.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No noso centro disponse de asistencia técnica cando xorden problemas coas tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Apoiamos aos profesores para que exploren novas formas de ensino con tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No noso centro, temos medidas para identificar as dificultades que xorden coa aprendizaxe mixta, relacionados coas necesidades de aprendizaxe dos alumnos e o seu contexto socioeconómico.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No noso centro, o alumnado con necesidades educativas especiais ten acceso a tecnoloxías asistenciais.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No noso centro existen repositorios ou bibliotecas en liña que conteñen materiais de ensino e aprendizaxe. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Desenvolvemos a estratexia dixital do noso centro en colaboración cos profesores.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No noso centro, temos un plan para axudar aos profesores para enfrontar os desafíos que xorden coa aprendizaxe mixta, relacionados coas necesidades de aprendizaxe dos alumnos e o seu contexto socioeconómico.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Apoiamos aos profesores para que exploren novas de ensinanza con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
No noso centro, debatemos sobre as vantaxes e desvantaxes da ensinanza e do aprendizaxe de tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
No noso centro utilízanse tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro educativo.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Conta co apoio do equipo directivo á hora de probar novas formas de ensinanza cos tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Debatemos sobre a necesidade de DPC no relativo á ensinanza con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Realízanse actividades de aprendizaxe dixitais que motivan ao alumnado.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Noso centro ten acceso a posibilidades de DPC no relativo á ensinanza e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Buscamos recursos educativos dixitais en liña.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Créanse algúns recursos dixitais para reforzar os métodos de ensino.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Dende o noso centro utilízanse tecnoloxías dixitais para adaptar seu método de ensinanza ás necesidades individuais do alumnado.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Utilízanse entornas virtuais de aprendizaxe co alumnado.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
No noso centro úsanse recursos educativos abertos.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
No noso centro utilízanse actividades de aprendizaxe dixitais que fomentan a creatividade do alumnado.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Realízanse actividades de aprendizaxe dixitais que fomentan a creatividade do alumnado.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Dende o centro utilízanse tecnoloxías dixitais para avaliar a capacidade dos alumnos |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Favorécese que o profesorado intercambie experiencias dentro da comunidade educativa sobre o ensino con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
Realízanse actividades de aprendizaxe dixitais que motivan ao alumnado. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
Créanse recursos dixitais para reforzar o labor de ensino.
|
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
Búscanse recursos dixitais en liña.
|
Persoal non docente |
Non |