Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de dinamización do PD realizará, alomenos, unha xuntanza trimestral para valorar as evolucións deste plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas ao centro por trimestre para analizar cunto coa persoa coordinadoar do PD, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
SEGUIMENTO
- OBXECTIVO 1:Crear un banco de recursos que favoreza o intercambio de recursos dixitais e/ou experiencias entre o profesorado do propio centro
- Acción 1 Actualizar os usuarios do banco de recursos da Aula e revisar o seu deseño e contido. ACADADA
- Acción 2 Pescuda de recursos dixitais e/ou experiencias que se están a realizar noutros centros e incorporación ao banco de recursos. EN PROCESO
- OBXECTIVO 2:Crear recursos dixitais empregando as aplicacións web Canva e Genially
- Acción 1: Formación en aplicacións web Canva e Genially EN PROCESO
- Acción 2: Creación de recursos dixitais con Canva e Genially EN PROCESO
- OBXECTIVO 3:Formar ó profesorado no uso de software libre.
- Acción 1:Formación en Paneis Dixitais ACADADA
- Acción 2: Facer uso do software libre por parte da maioría do profesorado. EN PROCESO
- OBXECTIVO 4: Organizar formacións para traballar a competencia dixital a través do PFPP.
- Acción 1 Formación de Polos Creativos creando unha liña de traballo dentro do PFPP do centro. EN PROCESO
SEGUIMENTO
- OBXECTIVO 1:Crear un banco de recursos que favoreza o intercambio de recursos dixitais e/ou experiencias entre o profesorado do propio centro
- Acción 1 Actualizar os usuarios do banco de recursos da Aula e revisar o seu deseño e contido. ACADADA
- Acción 2 Pescuda de recursos dixitais e/ou experiencias que se están a realizar noutros centros e incorporación ao banco de recursos. EN PROCESO
- OBXECTIVO 2:Crear recursos dixitais empregando as aplicacións web Canva e Genially
- Acción 1: Formación en aplicacións web Canva e Genially ACADADA
- Acción 2: Creación de recursos dixitais con Canva e Genially EN PROCESO
- OBXECTIVO 3:Formar ó profesorado no uso de software libre.
- Acción 1:Formación en Paneis Dixitais ACADADA
- Acción 2: Facer uso do software libre por parte da maioría do profesorado. EN PROCESO
- OBXECTIVO 4: Organizar formacións para traballar a competencia dixital a través do PFPP.
- Acción 1 Formación de Polos Creativos creando unha liña de traballo dentro do PFPP do centro. ACADADA
SEGUIMENTO
- OBXECTIVO 1:Crear un banco de recursos que favoreza o intercambio de recursos dixitais e/ou experiencias entre o profesorado do propio centro
- Acción 1 Actualizar os usuarios do banco de recursos da Aula e revisar o seu deseño e contido. ACADADA
- Acción 2 Pescuda de recursos dixitais e/ou experiencias que se están a realizar noutros centros e incorporación ao banco de recursos. PARCIALMENTE ACADADO
- OBXECTIVO 2:Crear recursos dixitais empregando as aplicacións web Canva e Genially
- Acción 1: Formación en aplicacións web Canva e Genially ACADADA
- Acción 2: Creación de recursos dixitais con Canva e Genially ACADADA
- OBXECTIVO 3:Formar ó profesorado no uso de software libre.
- Acción 1:Formación en Paneis Dixitais ACADADA
- Acción 2: Facer uso do software libre por parte da maioría do profesorado. ACADADA
- OBXECTIVO 4: Organizar formacións para traballar a competencia dixital a través do PFPP.
- Acción 1 Formación de Polos Creativos creando unha liña de traballo dentro do PFPP do centro. ACADADA
Avaliación
Consideramos que a valoración xeral do PD este curso é moi positiva. Agás o obxectivo 1(accións 2) os demais obxectivos foron acadados.
Veuse unha mellora significativa e un maior interese no profesorado pola formación no eido tecnolóxico. Ao alumnado tamén se lle pode apreciar unha melloría nas súas habilidades dixitais. en canto a creación de recursos empregando Canva (alumnado de 5º e 6º)
A aposta de formarnos en tecnoloxía de Polos Creativos resultou interesante para parte do profesorado, aínda que sería convinte contar co material de Polos para que a formación recibida poida ser posta en práctica, tanto por parte do profesorado coma do alumnado.
Queremos destacar que aínda que consideramos que imos por bo camiño, porque hai melloría en toda a comunidade educativa, precisamos seguir traballando moito neste eido xa que partiamos dun nivel de competencia TIC desigual por parte do profesorado. Cabe destacar a implicación do alumnado e o seu interese no uso das ferramentas para a creación de materiais propios.
Aínda que as propostas de mellora serán analizadas e precisadas no mes de setembro coa formación do novo claustro, a groso modo, propoñemos:
- Seguir mantendo o obxectivo 1 (dado que é un obxectivo á longo prazo)
- Apostar por unha formación máis significativa en competencia dixital a través do PFPP (sobre todo enfocada á dotación de Polos Creativos para a que solicitaremos formación técnica e didaáctica) e da formación ofertada para a adquisición da Competencia Dixital Docente.
- Facer un espazo para Polos Creativos máis operativo con algunha reforma e modificación ( sobre todo no que respecta a mobiliario e almacenaxe)
Se a consellería manifesta a intención de por en funcionamento a app corporativa: inventario, proporemos para o curso 2024-2025 un obxectivo novo para actualizar o inventario dixital do centro
Comunicación e difusión
Este documento, unha vez validado e aprobado polos órganos colexiados competentes será publicado na páxina web do centro. Trasladaráselles comunicación ás familias a través da aplicación Abalarmóbil.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para poder rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipnosasenoradores/
URL do centro en EduCalidade.