Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
En cada ciclo anual:
- O Grupo TIC Institucional:
Elaborará unha memoria do seu avance nos obxectivos trienais, remitindo unha copia da mesma para a súa valoración ao Equipo de Titularidade.
Elaborará unha programación de obxectivos e resultados clave para o ano seguinte baseada na revisión dos seus obxectivos trienais, remitindo así mesmo unha copia da mesma para a súa revisión e aprobación por parte do Equipo de Titularidade.
- O Grupo TIC Local:
Elaborará unha memoria do seu avance nos obxectivos trienais reflectidos no Plan Dixital de Centro, remitindo unha copia da mesma ao Equipo Directivo para a súa valoración e inclusión na Memoria Anual do Centro. Esta memoria elaborarase conforme ao modelo proposto polo GTI, que tamén recibirá copia da mesma.
Elaborará unha Programación TIC Anual que incluirá obxectivos e resultados clave para o curso seguinte baseada na revisión dos seus obxectivos trienais, remitindo así mesmo unha copia da mesma para a súa revisión e aprobación por parte do Equipo de Titularidade. A programación elaborarase conforme ao modelo proposto polo GTI, que tamén recibirá copia da mesma.
Ao comezo de cada curso daranse a coñecer á Comunidade Educativa de cada centro os contidos máis relevantes tanto da Memoria como da Programación TIC do seguinte curso.
En cada ciclo trimestral:
- O Grupo TIC Institucional:
Recollerá a realimentación dos centros con relación ao cumprimento dos seus propios obxectivos e dos obxectivos institucionais.
Revisará os seus obxectivos anuais e trimestrais xunto aos seus resultados clave asociados e á realimentación recollida dos centros.
O GTI informará aos GTL da revisión realizada e das súas conclusións e recomendacións.
- O Grupo TIC Local:
Recollerá a realimentación dos distintos estamentos da Comunidade Educativa que considere necesarios con relación ao cumprimento dos obxectivos do trimestre anterior.
Revisará os seus obxectivos anuais e trimestrais xunto aos seus resultados clave asociados e á realimentación recollida dos centros.
O GTI informará ó Equipo Directivo da revisión realizada e das súas conclusións e recomendacións, que serán trasladadas posteriormente á Comunidade Educativa do Centro, e en especial aos sectores máis implicados na consecución dos obxectivos establecidos.
O grupo TIC Institucional facilitará recursos persoais para a fixación e seguimento destes obxectivos.
Seguimento co Mentor Adix:
- Comprobarase o seguimento do plan co Mentor Adix asignado ao centro nas reunións que sexan programadas ao longo do curso.
O01PD: Favorecer a formación do profesorado do centro
- AO1.1: En proceso. Formación sobre radio co programa de Polos Creativos.
- AO1.2: En proceso. Revisión e formación de usos de Educamos.
- AO1.3: Realizado. Realizar formación sobre Canva.
- AO1.4: En proceso. Aumentar o nivel competencial do profesorado nos niveis da CDD.
O02PD: Favorecer a formación das familias do centro
- AO2.1: En proceso. Promover a comunicación entre os titores e as familias mediante Educamos.
- AO2.2: Vindeiro trimestre. Crear pílulas formativas para a uso de formularios.
O03PD: Formación e participación do alumnado en dinámicas dixitais
- AO3.1: Realizado. Definir obxectivos Pedagóxico-TIC para os distintos niveis educativos.
- AO3.2: Vindeiro trimestre. Buscar espazos e dinámicas para impulsar os obxectivos Pedagóxico-TIC.
- AO3.3: Vindeiro trimestre. Comezar a implementar os obxectivos Pedagóxico-TIC para cada unha das etapas.
- AO3.4: En proceso. Traballar a seguridade e formación TIC do alumnado mediante programas externos de formación.
O04PD: Elaborar un informe de necesidades de equipamento e catalogar todos os recursos técnicos
- AO4.1: Aprazado. Etiquetar todos os recursos tecnolóxicos do centro.
- AO4.2: Vindeiro trimestre. Elaborar un informe das necesidades de equipamento de cada espazo do centro.
- AO4.3: Vindeiro trimestre. Etiquetar o stock de equipamento dispoñible no despacho do GTL.
- AO4.4: Aprazado. Revisar e catalogar o material adquirido mediante o programa de Polos Creativos.
O05PD: Mellorar o equipamento e infraestruturas dixitais do centro
- AO5.1: Realizado. Completar a transformación de todas as aulas de primaria en aulas dixitais.
- AO5.2: En proceso. Modernizar as aulas de tecnoloxía e música con ordenadores conectados aos proxectores.
- AO5.3: Realizado. Modernizar as aulas de 4 e 5 anos con ordenadores conectados aos paneis dixitais.
- AO5.4: Realizado. Cambiar o ordenador da biblioteca e migrar os datos co arquivo dos libros.
- AO5.5: Realizado. Unificación de dominios web para a simplificación da comunicación.
- AO5.6: Vindeiro trimestre. Realizar campañas de marketing dixital para mellorar a imaxe e popularidade do centro.
O01PD: Favorecer a formación do profesorado do centro
- AO1.1: En proceso. Formación sobre radio co programa de Polos Creativos.
- AO1.2: Realizada. Revisión e formación de usos de Educamos.
- AO1.3: Realizado. Realizar formación sobre Canva.
- AO1.4: En proceso. Aumentar o nivel competencial do profesorado nos niveis da CDD.
O02PD: Favorecer a formación das familias do centro
- AO2.1: En proceso. Promover a comunicación entre os titores e as familias mediante Educamos.
- AO2.2: Cancelada. Crear pílulas formativas para a uso de formularios.
O03PD: Formación e participación do alumnado en dinámicas dixitais
- AO3.1: Realizado. Definir obxectivos Pedagóxico-TIC para os distintos niveis educativos.
- AO3.2: Realizado. Buscar espazos e dinámicas para impulsar os obxectivos Pedagóxico-TIC.
- AO3.3: En proceso. Comezar a implementar os obxectivos Pedagóxico-TIC para cada unha das etapas.
- AO3.4: Realizado. Traballar a seguridade e formación TIC do alumnado mediante programas externos de formación.
O04PD: Elaborar un informe de necesidades de equipamento e catalogar todos os recursos técnicos
- AO4.1: En proceso. Etiquetar todos os recursos tecnolóxicos do centro.
- AO4.2: Vindeiro trimestre. Elaborar un informe das necesidades de equipamento de cada espazo do centro.
- AO4.3: Vindeiro trimestre. Etiquetar o stock de equipamento dispoñible no despacho do GTL.
- AO4.4: En proceso. Revisar e catalogar o material adquirido mediante o programa de Polos Creativos.
O05PD: Mellorar o equipamento e infraestruturas dixitais do centro
- AO5.1: Realizado. Completar a transformación de todas as aulas de primaria en aulas dixitais.
- AO5.2: Aprazado. Modernizar as aulas de tecnoloxía e música con ordenadores conectados aos proxectores.
- AO5.3: Realizado. Modernizar as aulas de 4 e 5 anos con ordenadores conectados aos paneis dixitais.
- AO5.4: Realizado. Cambiar o ordenador da biblioteca e migrar os datos co arquivo dos libros.
- AO5.5: Realizado. Unificación de dominios web para a simplificación da comunicación.
- AO5.6: Realizado. Realizar campañas de marketing dixital para mellorar a imaxe e popularidade do centro.
Avaliación
A avaliación do plan realizarase mediante o seguimento da resultados clave de cada un dos obxectivos, tanto os do presente plan, como aqueles obxectivos intermedios que puidesen establecerse para cada trimestre.
O proceso de avaliación e seguimento do plan realizarase anual e trimestralmente.
En cada ciclo anual:
- O Grupo TIC Institucional: Elaborará unha memoria do seu avance, remitindo unha copia da mesma para a súa valoración ao Equipo de Titularidade. Elaborará unha programación de obxectivos e resultados clave para o ano seguinte baseada na revisión dos seus obxectivos trienais, remitindo así mesmo unha copia da mesma para a súa revisión e aprobación por parte do Equipo de Titularidade.
- O Grupo TIC Local: Elaborará unha memoria do seu avance nos obxectivos reflectidos no Plan Dixital de Centro, remitindo unha copia da mesma ao Equipo Directivo para a súa valoración e inclusión na Memoria Anual do Centro. Esta memoria elaborarase conforme ao modelo proposto polo GTI, que tamén recibirá copia da mesma. Elaborará unha Programación TIC Anual que incluirá obxectivos e resultados clave para o curso seguinte baseada na revisión dos seus obxectivos, remitindo así mesmo unha copia da mesma para a súa revisión e aprobación por parte do Equipo de Titularidade. A programación elaborarase conforme ao modelo proposto polo GTI, que tamén recibirá copia da mesma. Ao comezo de cada curso daranse a coñecer á Comunidade Educativa de cada centro os contidos máis relevantes tanto da Memoria como da Programación TIC do seguinte curso.
En cada ciclo trimestral:
- O Grupo TIC Institucional: Recollerá a realimentación dos centros con relación ao cumprimento dos seus propios obxectivos e dos obxectivos institucionais. Revisará os seus obxectivos anuais e trimestrais xunto á súa resultados clave asociados e a realimentación recolleito dos centros. Así mesmo considerarase en caso necesario a creación de novos obxectivos que contribúan a facer realidade os obxectivos de nivel superior do proxecto. O GTI informará aos GTL da revisión realizada e das súas conclusións e recomendacións.
- O Grupo TIC Local: Recollerá realimentación dos distintos estamentos da Comunidade Educativa que considere necesarios con relación ao cumprimento dos obxectivos do trimestre anterior. Revisará os seus obxectivos anuais e trimestrais xunto á súa resultados clave asociados e a realimentación recolleito dos centros. Así mesmo considerarase en caso necesario a creación de novos obxectivos que contribúan a facer realidade os obxectivos de nivel superior do proxecto. O GTI informará o Equipo Directivo da revisión realizada e das súas conclusións e recomendacións, que serán trasladadas posteriormente á Comunidade Educativa do Centro, é especial aos sectores máis implicados na consecución dos obxectivos establecidos. O grupo TIC Institucional facilitará persoais para a fixación e seguimento destes obxectivos.
Comunicación e difusión
A difusión do Plan Dixital de Centro entre toda a comunidade educativa entra dentro do punto avaliación e seguimento (Informes, notas, memorias, programacións) do protocolo de comunicacións do Plan de Comunicacións do colexio (entre elas a publicación do Plan Dixital na web do centro)
Ademais as actualizacións anuais do Plan Dixital serán revisadas polo claustro e presentadas e aprobadas polo do Consello Escolar de acordo a Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional.