Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
En cada curso escolar farase un seguimento do desenvolvemento do Plan Dixital, así como da consecución dos seus obxectivos, dende dous contextos:
• Avaliación procesual: realizarase como mínimo unha vez por trimestre e nela avaliarase o estado de execución de cada acción, analizando e valorando os resultados e, de ser o caso, realizando posibles modificacións e/ou aportando propostas de mellora. Esta avaliación realizarase utilizando as mesmas táboas que recollen os obxectivos, que conteñen para tal efecto unha columna co título “Seguimento da acción”.
• Avaliación final: realizarase unha vez ao ano coincidindo co final do curso escolar. Nela realizarase a valoración do logro de cada obxectivo e faranse as propostas de mellora, se é o caso.
• Actas de reunión con mentor ADIX programadas trimestralmente.
O01PD Fomento do uso das ferramentas de xestión que ofrece a Consellería de Educación (rexistro de ausencias, cualificacións trimestrais, comunicación coas familias, citas de titoría, espazo de titoría..) a través de ABALAR e ABALAR PRO.
AO1.1: Formación das familias no emprego da ferramenta por niveis.
AO1.3: Potenciar o uso das ferramentas e das súas funcionalidades para o profesorado e familias.
O02PD Presenza dixital do centro e difusión dos logros acadados coa integración das tecnoloxías.A1,A2. Estado: parcialmente conseguido.
AO2.1: Formación do equipo de CM do centro que se responsabiliza da web do centro e da presenza nas redes sociais. Estado: acadado.
AO2.2: Establécense criterios e normas aplicables ás publicacións nas redes sociais do centro.
AO2.3: Actualización da web do centro e participación nas redes sociais case a diario publicando os logros do alumnado
O04PD Empregar os recursos da AV (cuestionarios, foros, tarefas,..) como instrumentos de avaliación.
AO4.1: Formar ao profesorado do centro nos distintos recursos que existen en Moodle para avaliar.
Avaliación
En cada curso escolar farase un seguimento do desenvolvemento do Plan Dixital, así como da consecución dos seus obxectivos, dende dous contextos:
• Avaliación procesual: realizarase como mínimo unha vez por trimestre e nela avaliarase o estado de execución de cada acción, analizando e valorando os resultados e, de ser o caso, realizando posibles modificacións e/ou aportando propostas de mellora. Esta avaliación realizarase utilizando as mesmas táboas que recollen os obxectivos, que conteñen para tal efecto unha columna co título “Seguimento da acción”.
• Avaliación final: realizarase unha vez ao ano coincidindo co final do curso escolar. Nela realizarase a valoración do logro de cada obxectivo e faranse as propostas de mellora, se é o caso.
• Actas de reunión con mentor ADIX programadas trimestralmente.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital do centro publicarase, unha vez aprobado, na páxina web do centro, informándose á comunidade educativa deste feito a través da aplicación ABALAR ou ben do correo corporativo da Consellería de Educación.