Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

O noso centro é o CPR PLURILINGÜE VIRXE MILAGROSA-FUNDACIÓN EDUCERE, está situado na rúa Pazos Fontenla 55, no concello de Bueu (Pontevedra).

cpr.virgen.milagrosa.bueu@edu.xunta.es (correo electrónico)

www.colexiovirxemilagrosa.es  (páxina web)

É un centro dunha soa línea que conta con tres etapas educativas E.I., E.P. e E.S.O.

O Claustro está formado por 28 profesionais (incluidos titores, especialistas, equipo directivo e de orientación)

 A base da  economía da localidade onde está ubicado o noso centro son a pesca e, nos últimos anos,  o turismo que está emerxendo con moita forza grazas a apertura do Museo Massó e a creación e celebración de importantes eventos culturais (F.I.C, Festival SonRías Baixas, festas gastronómicas...).

 Contamos con diferentes espazos para desenvolver a nosa labor educativa cunha aula para cada grupo de alumnos/as, unha aula de informática, unha de apoio para os nenos con n.e.e, unha de tecnoloxía, laboratorio, biblioteca, sala de mestres, despachos, ximnasio, tres patios, sala multiusos (P.D.N., aula de música, festivais, charlas, contacontos,) e unha pequena horta.

O noso horario  é de xornada continuada para todos os niveis e ofrecemos servicios como o “Plan Madruga”, “Comedor” e “Actividades Extraescolares”, para as familias que o precisen.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Os instrumento de recollida de información previa a elaboración do Plan Dixital de centro foron o Selfie (anexo 1 e anexo 2) e o Test CDD (anexo 3)

Interno
23 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade 1. Feed-back entre o alumnado (TEI ou Coavaliación dixital). 2. Seguridad y manejo Alumnado Non
Debilidade 1. Asistencia técnica Infraestruturas Si
Debilidade 2. Protección de datos (ESO) Infraestruturas Non
Debilidade 3. Infraestructura Infraestruturas Si
Debilidade 4. Dispositivos dixitais para o aprendizaxe (EP) Infraestruturas Si
Debilidade 1. Desenvolvemento da estratexia co profesorado 2. Motivar a formación do profesorado na Administración 3. Avaliación do progreso E/A (EP) Oferta Si
Debilidade 1. Páxina Web Organización de centro Si
Debilidade 1.Debate sobre o uso da tecnoloxía (ESO) Persoal docente Non
Debilidade 2. Necesidades de DPC Persoal docente Si
Debilidade 3. Proxectos interdisciplinares Persoal docente Si
Debilidade 4. Comentarios a outros alumnos sobre o seu traballo Persoal docente Non
Debilidade 5. Creación de recursos dixitais (EP) Persoal docente Si
Debilidade 6. Entorno de paisaxes virtuais de aprendizaxe (EP) Persoal docente Si
Fortaleza 1. Aprendizaxe de creación de contido dixital 2. Emprego de software libre (ESO) Alumnado Si
Fortaleza 1. Acceso a internet Infraestruturas Non
Fortaleza 2. Infraestructura Infraestruturas Si
Fortaleza 1. Participación no DPC Persoal docente Si
Fortaleza 4. Comunicación con la comunidade educativa Persoal docente Non
Fortaleza 6. Ensino da comunicación utilizando tecnoloxía Persoal docente Non
Fortaleza 2. Recursos educativos en liña Persoal docente Si
Fortaleza 5. Empleo de entornos virtuais de aprendizaxe (ESO) Persoal docente Si
Fortaleza 3. Creación de recursos dixitais Persoal docente Si
Fortaleza 7. REA Persoal docente Non
23 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 5 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza 1. Condicións para participar na formación Administración educativa Si
Ameaza 2. Recursos económicos e materiais Administración educativa Non
Oportunidade 1. Abalarmóbil Administración educativa Non
Oportunidade 1. Baixa competencia dixital Contorna Non
Oportunidade 1. Proxectos externos Outras Non
5 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Unha vez analizada a DAFO e o SELFIE deseñáronse os obxectivos do apartado seguinte.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Manter actualizada a páxina web
O02PD Dispoñer dunha asistencia técnica e unha xestión eficaz por parte do centro
O03PD Adquirir ou renovar dispositivos dixitais para a aprendizaxe
O04PD Manter e ampliar a Estratexia Dixital de centro
O05PD Adaptar a tecnoloxía ás necesidades educativas do alumnado
O06PD Formar dixitalmente o profesorado

Seguimento

Procedemento

O procedemento de seguimento do desenvolvemento do Plan e da consecución de obxectivos, levarase a cabo segundo se indica:

-             Tendo en conta que somos un centro pequeno dunha soa liña ( EI, EP, ESO, EE ) , a avaliación procesual será trimestral e consistirá nun cuestionario online enviado a todo o profesorado e alumnado no que poderán valorar o estado de execución das accións, analizar o resultados e propoñer modificacións e melloras cara ao seguinte trimestre. Os resultados do cuestionario serán estudiados polo equipo de innovación na reunión trimestral correspondente.

-             Levarase a cabo diferentes reunións do Equipo do Pan Dixital. Tamén teremos xuntanzas da coordinadora do Plan Dixital co Equipo directivo e o asesor ADIX.  

-             A avaliación final será anual e levarase a cabo no mes de xuño, unha vez rematadas as actividades lectivas. Proponse unha reunión presencial para todo o claustro onde se poidan valorar o logro dos obxectivos e facer e comentar posibles propostas de mellora.

1º Trimestre
2º Trimestre
3º Trimestre

      

Avaliación

Procedemento para a avaliación

Tendo en conta que somos un centro pequeno dunha soa liña ( EI, EP, ESO, UEE ), a avaliación procesual será trimestral e consistirá nun cuestionario online enviado a todo o profesorado e alumnado no que poderán valorar o estado de execución das accións, analizar o resultados e propoñer modificacións e melloras cara ao seguinte trimestre. Os resultados do cuestionario serán estudados polo equipo de innovación na reunión trimestral correspondente.


A avaliación final será anual e levarase a cabo no mes de xuño, unha vez rematadas as actividades lectivas. Proponse unha reunión presencial para todo o claustro onde se poida valorar o logro dos obxectivos e facer e comentar posibles propostas de mellora.

Reunións presenciáis ou telemáticas o longo do curso con Mentor Adix.

Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

A difusión do plan será principalmente a través da súa publicación na páxina web do centro.

O plan será presentado e explicado ao claustro na reunión inicial de curso por parte do coordinador TIC.

Tamén se dará a coñecer ás familias na reunión inicial de comezo de curso e ao alumnado ao longo do desenvolvemento do mesmo.