Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Acta 18-10-22
-Formación e asesoramento ao profesorado no emprego de PROENS para a elaboración das programacións LOMLOE do centro.
-Mellora dos equipos informáticos da aula de Informática I, pero no canto de cambiar os discos duros dos antiguos, cambiáronse uns equipos por outros máis modernos que estaban depositados sen uso
na secretaría do centro.
-Estanse a actualizar os ordenadores do alumnado coas últimas maquetas corporativas, aínda que se vai priorizando por aqueles equipos que están dando problemas coa maqueta anterior.
Acta 22-11-23
-Empregando a aula virtual do propio centro habilitouse un foro ao profesorado para recabar posicionamentos ao respecto do emprego de libros de texto en papel ou dixitais e da contorna dixital educativa, na liña de organizar as actividades reflexivas previstas no obxectivo
no.2 do plan dixital
-Xa está creado o board para compartir os recursos segundo o previsto na acción 03.1 do plan dixital
-Tense previsto tratar na seguinte CCP o acordo entre o profesorado de esixir ao alumnado as fontes nos traballos
Acta 31-1-23
-Neste trimestre vaise potenciar a organización de actividades reflexivas previstas no obxectivo no.2 do plan dixital e a partires dos posicionamentos recabados do profesorado no foro da aula virtual
habilitado ao respecto do emprego de libros de texto en papel ou dixitais e da contorna dixital educativa -Seguirase potenciando o emprego do board creado para compartir os recursos segundo o previsto na acción 03.1 do plan dixital
ACTA 28-02-23
En relación ao previsto no obxectivo no.2 do plan dixital séguese a ofertar o foro da aula virtual habilitado ao respecto de recabar posicionamentos do profesorado sobre o emprego de libros de texto en papel ou dixitais e da contorna dixital educativa -Séguese empregando o board creado para compartir os recursos segundo o previsto na acción 03.1 do plan dixital -O centro está a traballar na introdución do vixente plan dixital na plataforma educalidade aberta recentemente a todos os centros
ACTA 9-5-2023
-No que vai deste terceiro trimestre e en relación ao previsto na
acción A02.3 do plan dixital do centro, convocouse e realizouse o
Claustro planificado para recabar a súa toma de decisión respecto da
oferta autonómica do programa Edixgal, sendo aquela negativa.
-Séguese a empregar neste trimestre o board creado para compartir
os recursos segundo o previsto na acción 03.1 do plan dixital
-Estívose a revisar os apartados de seguemento e avaliación do plan
dixital a rexistrar no aplicativo educalidade e que o centro debera ter
cumplimentados ao remate do curso.
ACTA 13-6-2023
01.-Respecto do obxectivo no.01 “Modernización de
infraestruturas e equipamento”
01A.-Realización das accións planificadas para acadar este obxectivo
-No primeiro trimestre e en relación á primeira das accións previstas
do plan dixital de centro como A01.1, leváronse a cabo arranxos e
postas a punto polo responsable TIC do centro dos distintos
equipamentos tecnolóxicos das distintas aulas e despachos do centro
que posibilitarano traballo dixital axeitado no curso, tales como:
arranxo accesorios -cableado, lámparas...- e configuración de canóns,
arranxo accesorios -disco ssd, memoria ram, cableado...- ordenadores
sobremesa e portátiles ou na súa configuración e mesmo
conectividade coa rede, axuda á instalación do equipamento novo que
se lle enviou ao equipo directivo do centro...
Tamén se levou a cabo a mellora dos equipos informáticos da aula de
Informática I, pero no canto de cambiar os discos duros dos antiguos,
cambiáronse uns equipos por outros máis modernos que estaban
depositados sen uso na secretaría do centro, deixando os máis
antigos para modernización de compoñentes que permitan alongar
axeitadamente a súa vida útil.
-En relación á acción prevista como A01.2 do plan, ao longo do
primeiro trimestre viñéronse actualizando os ordenadores do
alumnado coas últimas maquetas corporativas, na medida en que
estes equipos ían dando problemas coa maqueta anterior
02A.-Realización das accións planificadas para acadar este
obxectivo
-No primeiro trimestre habilitouse na aula virtual do propio centro un
foro co que ir recabando do profesorado posicionamentos ao respecto
do emprego de libros de texto en papel ou dixitais e da contorna
dixital educativa, na liña de organizar nos vindeiros trimestres do
curso as actividades reflexivas previstas no obxectivo no.2 do plan
dixital
-No terceiro trimestre e en relación ao previsto na acción A02.3 do
plan dixital do centro, convocouse e realizouse o Claustro planificado
para recabar a súa toma de decisión respecto da oferta autonómica
do programa Edixgal, sendo aquela negativa
03A.-Realización das accións planificadas para acadar este
obxectivo
-No primeiro trimestre creouse un board para compartir os recursos
segundo o previsto na acción 03.1 do plan dixital ao longo do curso
-No segundo trimestre crease unha ligazón dende a páxina principal
da Aula Virtual á información da Xunta sobre os Creative Commons a
fin de cumplir o obxectivo 03.2.
-Segundo o previsto na acción A03.3 xa no segundo trimestre
apróbase por unanimidade do claustro do Centro acordo entre o
profesorado de esixir ao alumnado as fontes nos traballos
Avaliación
Avaliación procesual. A frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspecctos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Avaliación final. A frecuencia da sua realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
01.-Modernización de infraestruturas e equipamento:
Para este obxectivo marcáronse dous indicadores nos que se obtiveron os seguintes valores:
¿Porcentaxe de ordenadores da aula de Informática I con cambios de disco duro
¿ valor de partida: 0
¿ valor previsto: 100
¿ valor acadado: 15
¿Porcentaxe de equipos do centro con actualización da súa maqueta
¿ valor de partida: 0
¿ valor previsto: 100
¿ valor acadado: 30
01C.-Conclusión
Á vista da realización das accións anteriormente referidas e os valores acadados nos indicadores sinalados, considérase parcialmente acadado este obxectivo
02.-Fomentar a ampliación do emprego de entornos virtuais de aprendizaxe:
Para este obxectivo marcouse o seguinte indicador no que se obtiveron os seguintes valores:
¿Criterio decisorio do centro respecto de Edixgal (sendo, non aceptación do programa= 0, aceptación do programa = 1)
¿ valor de partida: 0
¿ valor previsto: 1
¿ valor acadado: 0
02C.-Conclusión
Á vista da realización das accións anteriormente referidas e os valores acadados no indicador sinalado, considérase parcialmente acadado este obxectivo
03.-Incrementar o número de profesorado involucrado na práctica das actividades desenvoltas no centro en relación aos recursos educativos, licenzas e recoñecemento da autoría
Para este obxectivo marcouse o seguinte indicador no que se obtiveron os seguintes valores:
¿Porcentaxe do profesorado involucrado na práctica das actividades desenvoltas no centro en relación aos recursos educativos, licenzas e recoñecemento da autoría
¿ valor de partida: 10
¿ valor previsto: 50
¿ valor acadado: 15
03C.-Conclusión
Á vista da realización das accións anteriormente referidas e os valores acadados no indicador sinalado, considérase parcialmente
acadado este obxectivo
A valoración xeral é parcialmente positiva. Os indicadores amosan que os obxectivos foron parcialmente acadados, inda que alomenos considérase que a dirección dos obxectivos é a correcta e son suficientemente realistas e conviría modelar algo máis os indicadores correspondentes.
Considérase necesario seguir insistindo nos mesmos obxectivos a fin de ir mellorando inda máis os indicadores, así mesmo considérase tamén que é preciso modificar os indicadores do obxectivo 2 a fin de que amose dunha forma máis realiste o estado de partipación do profesorado, posto que inda que pola votación do claustro contraria ao Edixgal puidese parecer que non se avanzou moito, sen embargo houbo iniciativas que se levaron a cabo no centro por moito profesorado e que amosan unha certa melloría na consecución do obxectivo. Neste senso podemos destacar por exemplo que houbo un grupo de traballo no centro do que derivou un traballo moi interesante cun glosario de lingua de signos feito con cortos de video e que foi publicado na Aula Virtual para toda a comunidade educativa. Iso, xunto coas actividades de TICS realizadas por parte do profesorado é unha mostra que debería terse en conta nalgún indicador, posto que se se analiza o bxectivo 2 correctamente podería parecer que nada mudou cando isto non foi así. E máis, o obxectivo realmente dicía "Fomentar a ampliación do emprego de entornos virtuais de aprendizaxe", e pódese dicir que isto realmente sí se fixo, outra cousa é que o claustro decida o que a él lle pareza oportuno.
Comunicación e difusión
A estratexia para a publicidade do plan dixital ente a comunidade educativa, ademáis da aprobación no seu caso polo claustro e consello escolar, consistirá na publicación do mesmo na páxina web así como a ligazón ao mesmo dende a Aula Virtual.