Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Revisión das actuacións levadas a cabo coa axuda da Asesora Adix.
No 1º trimestre soliciouse o itinerario de robótica e polos creativos dentro do PFPP do centro. Polo que os membros deste grupo formarán o equipo do Plan Dixital e de Polos creativos.
A coordinadora do itinerario, tamén coordinadora de polos creativos iniciou a formación en coordinación de polos creativos e ía trasladando a información que recibía ao equipo.
Fixemos unha sesión inicial para poñer en común os coñecementos previos e da a coñecer a todo o equipo os dispositivos cos que contamos e secuenciamos as tarefas que levaremos a cabo para acadar os obxectivos do plan dixital.
Recibimos a formación dun relator sobre o uso das placas Makey Makey e Microbit. Vimos diversas páxinas en Internet na que se poden ver actividades para o noso banco de recursos.
Estanse revisando os equipos e estase a elaborar unha listaxe de equipos obsoletos que se retirarán a finais do curso.
A coordinadora continúa coa formación de Polos creativos trasladando toda a información ao equipo.
Fixemos diferentes prácticas de uso das placas que se poden aplicar ás aulas.
Na biblioteca instalouse un panel de lego para que o alumnado poida xogar e crear no recreo e ademais mércaronse varios xogos para a manipulación e creación de diversas construcións.
Creouse na Aula Virtual do centro un espazo para que todos os membros do equipo poidan ir subindo as propostas de actividades que van atopando e así crear o noso banco de recursos.
Avaliación
Comunicación e difusión
O Plan Dixital estará publicado na páxina web do centro para o coñecemento de toda a comunidade educativa. Infórmase ao claustro e ao consello escolar do mesmo.