Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución dos obxectivos estará marcado polo estado de excución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora
Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
· Obxectivo O01PD: Fomentar a dixitalización dos procesos administrativos do centro:
o AO1.1: En proceso
o AO1.2: Pendente.
o AO1.3: Pendente.
· Obxectivo O02PD: Emprego da intelixencia artificial. Novidades aula virtual e uso de Agueiro:
o AO2.1: Acadado
o AO2.2: Pendente
o AO2.3: Pendente.
· Obxectivo O03PD: Fomentar o emprego do caderno do profesorado en liña como instrumento de avaliación e seguimento do alumnado
o AO3.1: Acadado
o AO3.2: En proceso
o AO3.3: Pendente
o AO3.4: Pendente
Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
· Obxectivo O01PD: Fomentar a dixitalización dos procesos administrativos do centro:
o AO1.1: Acadado
o AO1.2: Acadado.
o AO1.3: Pendente.
· Obxectivo O02PD: Emprego da intelixencia artificial. Novidades aula virtual e uso de Agueiro:
o AO2.1: Acadado
o AO2.2: Acadado
o AO2.3: En proceso.
· Obxectivo O03PD: Fomentar o emprego do caderno do profesorado en liña como instrumento de avaliación e seguimento do alumnado
o AO3.1: Acadado
o AO3.2: Acadado
o AO3.3: Acadado
o AO3.4: En proceso
Avaliación
O seguimento do plan será cada trimestral. Incluíndo o estado da execución das accións, análise e valoración dos resultados.
Ao final do curso os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora
Comunicación e difusión
Informarase ao profesorado da realización do Plan Dixital a través do claustro e publicarase na web do centro e enviarse por correo electrónico para o coñecemento de toda a comunidade educativa do centro.