Debilidade |
Falta de recursos tecnolóxicos e formativos polos medios no ámbito rural.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Supervisión continua do profesorado debido a súa falta de autonomía nalgunha competencias dxitais básicas.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Escasa formación e autonomía no emprego das novas tecnoloxías derivadas da comunicación. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Falta de estratexias dixitais para a autoavaliación.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Falta de recursos tecnolóxicos e formativos polos medios no ámbito rural.
|
Familias |
Si |
Debilidade |
Non se dispoñen de recursos suficientes para o seu acceso.
|
Familias |
Non |
Debilidade |
Emprego simple de aplicación AbalarMóvil.
|
Familias |
Non |
Debilidade |
Falta de recursos tecnolóxicos e formativos no ámbito rural.
|
Familias |
Non |
Debilidade |
Non todas as familias dispoñen dos recursos básicos para a axuda do alumnado dentro do ámbito domiciliario. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Liderazgo
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Colaboración e redes.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Infraestructura.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Prácticas de avaliación.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Competencias dixitais do alumnado. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Emprego de recursos postos a disposición pola Consellería de Educación, de forma xenérica e básica. |
Oferta |
Si |
Debilidade |
Descoñecemento na programación e codificación de recursos dixitais.
|
Oferta |
Non |
Debilidade |
Coñecementos básicos para solventar dúbidas xerais para un funcionamento axeitado. |
Oferta |
Si |
Debilidade |
Emprego xenérico nas diversas áreas de traballo derivados da falta de recursos humanos.
|
Oferta |
Non |
Debilidade |
Novas modalidades de ensinzanza.
|
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Verificación e calidade da información (curación de contidos)
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Aprender a comunicarse.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Codificación e programación.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Avaliación do progreso.
|
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Biblioteca e repositorios en liña.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Autoreflexión sobre a aprendizaxe.
|
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Comentarios a outros alumnos/as as sobre o traballo.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Emprego de datos para mellorar a aprendizaxe.
|
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Comportamento responsable.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Habilidades dixitais para diferentes materias.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Resolución de problemas técnicos. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Recursos educativos en liña.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Avaliación dixital.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Documentación da aprendizaxe.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Creación de contidos dixitais. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Falta de organización temporal para a xestión das actividades de carácter virtual.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non se conta cunha boa organización dos recursos humanos posto que non hai un único docente a tempo completo que poida levar a cabo esta labor derivado da falta de persoal co que conta o centro educativo.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Emprego secundario das habilidades dixitais derivadas da falta de recursos humanos.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Coñecementos básicos na resolución de problemas técnicos. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Emprego dos recursos postos a disposición pola Consellería de Educación de forma xenérica e básica, derivados da súa complexidade.
|
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Escasa competencia dixital debido a carga de traballo noutros ámbitos da práctica docente.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O alumnado amosa unha actitude de respecto e empatía en relacións aos traballos de aprendizaxe levados a cabo polos compañeiros/as e mestras do centro educativo. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Infraestructuras e equipos
|
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Pedagoxía: apoios e recursos.
|
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Desenvolvemento profesional e continuo
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Práctica de avaliación.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Competencias dixitais do alumnado. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Comunicación fluida cos respectivos estamentos da comunidade educativa.
|
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Empréganse diferentes modalidades de avaliación para dar un recoñecemento adecuado das competencias adquiridas. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Desenvolvemento de estratexias co profesorado.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Normas acerca do dereitos de autor e licenzas de uso.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Sinerxias para o aprendizaxe mixto.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Participación no DPC.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Colaboracións.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Avaliación das capacidades.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Retroalimentación axeitada.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Otorgar recoñecemento ao traballo dos demais. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Protección de datos. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Dispositivos dixitais para a ensinanza.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Espazos físicos.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Comunicación coa comunidade educativa.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo docente amosa unha coordinación axeitada ás características da avaliación en relación á retroalimentación.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Disposición favorable para a realización de actualizacións de formación por parte do profesorado, incluidas as ofertadas pola administración educativa tanto no ámbito local, autonómico coma a nivel estatal. |
Persoal docente |
Non |