Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O EDPD do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar a evolución deste Plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas trimestrais ao centro para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do mesmo.
A persoa coordinadora terá acceso a ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste Plan, baixo a supervisión da persoa directora.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso realizáronse as accións na súa práctica totalidade segundo o programado no plan sendo a temporalización aproximadamente a contemplada.
Traballouse co alumnado a sensibilización e realizáronse exercicios para coñecer a súa exposición e valorar o sensibilizados que están, segindo a acción AO.1.1 do obxectivo O01PD.
No O02PD iniciouse o grupo de traballo e mantivéronse as primieras sesións de conceptos básicos e nocións iniciais, cumprindo a acción AO.2.1.
O03PD limitouse a comprobar os equipos seguindo os inventarios previamente creados nos cursos anteriores, e tamén se abordou o AO.3.2 cando foi necesario.
En xeral, o EDPD e o proceso de aplicación vai progresando aínda con pequenas adaptacións temporais.
No segundo trimestre tamén se completou o programado en cada unha das accións do plan dixital.
No O01PD avanzouse na AO.1.2 co alumnado e tamén na parte que implica as familias con participación aceptable.
No O02PD comezouse ca AO.2.2 implicando a todo o claustro na formación en torno aos paneis dixitais.
Na O03PD desenvolveuse o AO3.2 durante o trimestre mellorando no posible as aulas que o precisaron e na sala de mestres e dirección coa imcorporación de novos equipos dos fondos europeos.
En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai progresando axeitadamente.
Avaliación
Para a avaliación do plan valorouse tanto o proceso como os resultados finais de consecución dos obxectivos propostos.
- No contexto da avaliación procesual, realizouse unha avaliación trimestral no que se deu conta do estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados, e das modificacións das accións e listaxe das propostas de mellora. Foron comentadas coa asesora trimestralmente.
- No contexto da avaliación final, deuse conta do acadado na avaliación anual onde se expuxo a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora para o vindeiro curso.
A valoración xeral do plan foi de cumplimento alto e polo tanto satisfactoria. Dase detalle dos tres obxectivos do plan:
- O01PD O alumnado desenvolveu dinámicas que permitiron desenvolver as accións do obxectivo e así acadalo amplamente. A maioría dos nenos e nenas acadaron a competencia suficiente para detectar noticias falsas e prácticas negativas a través da desinformación, maipulación e engano.
- O02PD Avanzouse a través da posta en práctica do plan e da formación que conlevou, logrando mellorar a competencia dixital do profesorado, aínda que non se considera que se elevara tanto como para acadar un nivel B2, aínda que si algún dos docentes máis implicados mellorou cara un nivel intermedio. Na práctica educativa reverteu significativamente, desenvolvéndose na aula traballos con recursos dixitais antes non empregados.
- OO3PD A dotación tecnolóxica do centro mellorou modestamente, aínda que se conseguiu manter un servizo axeitado e mellorar en lugares claves, como foi nas aulas, ofrecedo mellores recursos dixitais onde se produce máis aprendizaxe. A aula tecnolóxica viuse reforzada e revisada. Aínda que non se cumpriu cun inventariado estrito, si se recolleron os datos dos equipos en uso.
- Realizar formación sobre as pantallas interactivas dispoñibles nas aulas de nova instalación.
- Fomentar no alumnado hábitos saudables en torno ao uso de novas tecnoloxías.
- Inventariar centro, renovar equipos, manter equipos actualizados seguros.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o PD, este púxose a disposición da comunidade educativa na páxina web do centro, quedando tamén no centro para a súa consulta aberta a calquera interesado.