Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
- O responsable de seguimento do plan é o equipo de dinamización do plan dixital, nas súas reunións periódicas, una vez por trimestre.
- Informará do seu desenvolvemento do plan ao equipo de á CCP e ao E.D. O plan dixital e os documentos adxuntos están dispoñibles na DRIVE, en PLAN DIXITAL - SEGUIMENTO.
- Chamadas virtuáis coa mentora para facer seguimiento do plan dixital e resolución dás dúbidas.
Nos primeiros dos meses facemos o seguimento das acción correspondentes as datas. Además, fixemos unha reunión entre a mentora do plñan dixital (Belén Opazo) e o coordinador do plan dixital. Recóllese na acta os temas tratados.
O plan dixital líncase a páxina web do centro, na mesma dirección que o curso pasado.
De outra banda créase un grupo de traballo nos que se atopan miembros do equipo de coordinación do plan dixital.
Faise uyn seguimento do plan, e por medio da mentora hai unha suxerencia cos indicadores dos obxectivos se pongan no primeiro ano.
Visita da mentora Belén Opazo no final do trimestre, en decembro, Se recolle na acta correspondente.
O 19/01/2024 faise o seguimento polo equipo dinamizador das accions do plan dixital do centro. Estamos satifeitos da evolución do mesmo. E na CCP está a facer progresos de coodinación.
Se eliminan as evidencias asociadas o curso 22-23 das accións.
Con motivo da Resolución do 28 de febreiro de 2024, dá Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación dás competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria indicouse a todo o alumnado de 4º de ESO e aos de Bacharelato a posibilidade de realizar un exame para obter unha competencia intermedia. Inclúese en plataforma colexial a información ás familias.
C
No 23/04/2024 faise seguimento das accións en se procede se adxunta documentos. Quedan por rematar poucas accións.
É necesario para o vindeiro curso promover a realización din novo plan dixital, avaliación e análisis Selfie e novo DAFO.
Reunión coa mentora Belén Opazo o 3/05/2024 para facer seguimento do pla.
Avaliación
O desenvoilvemento dos obxectivos do plan no primeiro trimestre o valoramos como óptimo; e non hai diverxencias entre uns e outros obxectivos.
Os elementos e datas planificadas foron levadas a cabo co normalidad e sen dexixar de facer ningunha.
A axuda da mentora e esencial para o desencolvemento do plan.
Ó remate do 2º trimestre as accións lévanse a término e hai xa varios documentos a ter en conta no futuro.
Respecto de dotar ao alumnado dun aula steam apróbase polo Equipo directivo no conxunto dun investimento global da 3º planta do centro, a realizar no verán de 2024.
De 2º obxectivo, promover a formación dous docentes en competencia dixital e ferramentas dixitáis para ou proceso de ensinanza e aprendizaxe, fanse tdas as accións e auméntase o uso de ferramentas. Con todo, en formación de CDD, por mor da solicitude de cursos na plataforma Fprofe non vai tan rápido como quixésemos.
Implementouse proceso de dixitalización non aula liderada pola CCP e apoio con recursos dixitais compartidos, sobre todo na CCP de primaria, que teñen recursos de avaliación consensuados. Ambas as CCP seguiron unha lista de cotexo da dixitalización. Estes resultados fan que o 4º obxectivo non se consiga na súa totalidade.
Respecto do último obxectivo, hase onsensuado na CCP varios documentos que recoll aspectos esenciáis dá dixitalización non contexto dá ensinanza e aprendizaxe non colexio.
Despois de tres anos de vixencia e desenvolvemento do plan dixital, faise imprescindible abordar a realización dun novo plan, partindo dunha nova análise DAFO, valoración do contetxo, avaliación Selfie, as necesidades de formación emerxentes do profesorado.
Por outra banda é preciso que desde a CCP abórdense aspectos concretos da avaliación, centrados nos procedementos comúns: rubricas e formularios.
Así mesmo, dotouse á CCP dunha lista de cotexo que é necesario revisar ao comezo de cada curso e retomar aspectos sobre todo relacionados co ensino e a aprendizaxe.
Non debemos esquecer a inmersión da Intelixencia Artificial que fai necesario un plan de centro específico, cohente e adaptado á realidade. Por iso é polo que unha nova análise do contexto faise moi necesario.
Por estes motivos será necesario:
1º Atender ás necesidades de formación expresadas, sobre todo, no referente a Competencia dixital docente.
2º Formación de grupos de traballo en liña coa CDD e a aula polos creativos.
3º Realizar unha análise Selfie novo no mes de novembro para realizar un novo DAFO que se adapte ao novo contexto e a IA.
4º Seguir potenciando desde a CCP o proceso de ensino-aprendizaxe @teniendo en cuenta a lista de cotexo.
5º Propoñer un obxectivo concreto sobre IA que dea resposta ás esixencias a curto e medio prazo.
Comunicación e difusión
No contexto do Plan de comunicación colexial, o Equipo de Comunicación velará para que as acción acometidas no Plan Dixital sexan coñecidas por medio das redes sociais do colexio.
Ademáis temos que ter en conta:
- A súa presentación o Consello Escolar na primeira reunión do curso actual e aprobación.
- Informar o claustro na reunión do 26 de setembro de 2023.
- Para a difusión do plan á comunidade educativa publicarase na intranet colexial.
- Da mesma forma, consideramos á Comisión de Coordinación Pedagóxica corresponsable da difusión e dinamización do plan entre o profesorado, a través das reunións de ciclos e equipos didácticos.
Enlace ó plan dixital na web colexial: PLAN DIXITAL CPR SANTA MARÍA - OURENSE
a difusión para o curso 2023-2024 n luirás e unha ligazón ó plan DIXITAL en Educalidade.