Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para cada un destes obxectivos cumprimentase unha táboa que recolle toda esta información e que serve para facer o seguimento de cada obxectivo na fase de avaliación no Plan de Acción onde aparecen tanto os obxectivos, coma os responsables, os indicadores, valores, recursos, datas e seguimento dos mesmos.
O01PD, Coordinar as tecnoloxías dixitais de entornos de innovación do ensino-aprendizaxe cos proxectos interdisciplinares.
- Neste trimestre foron utilizados polo profesorado para a organización, presentación e/ou creación de contidos curriculares diversos recursos dixitais innovadores ( ferramentas Google, Canva, Intelixencia artificial, apps de realidade aumentada...) para as distintas materias e niveis educativos.
O02PD, Promover e proporcionar a oferta formativa específica, mediante PFPP e contratos programa, que permita ao profesorado acadar unha maior competencia dixital.,
- Comezouse a formación do profesorado en competencias dixitais específicas para o seu emprego como recurso na docencia, emprego de ferramentas TIC ( Plotter, Impresión 3D, gravación de podcasts, edición de video) mediante liñas de PFPP.
O03PD, Utilizar a Aula Virtual como complemento á educación presencial, actualizándoa con recursos audiovisuais variados.,
-
Actualizouse dende comezo de curso os cursos e especialidades da Aula Virtual do centro, tal e como así o indica na normativa vixente.
A actualización de contidos nos distintos niveis segue sendo sistemática por parte de titores e especialistas do centro. Destaco a utilización da mesma nos casos de hospitalizacións prolongadas do alumnado.
O04PD, Proporcionar ao alumnado propostas motivadoras complementarias da aprendizaxe a través do espazo Maker "Polos Creativos".
- O espazo Polos Creativos, en moitos casos en coordinación coa Biblioteca Escolar, realizou actividades de Digicraft, realizáronse gravacións de podcast, uso da intelixencia artificial para buscar información para presentacións (Copilot)...
O05PD, Facer máis partícipes do proceso educativo a toda a comunidade educativa, usando as tecnoloxías da información e da comunicación para a súa difusión.,
- Publícanse nas RRSS do centro as actividades complementarias e extraescolares que se realizan.
- Tamén se utiliza outras plataformas como Gmail e Google Classroom, ou ClassDojo como alternativas naqueles casos que así se precisen.
- O número de familias que son "seguidores" de ditas publicacións ainda dista moito de ser maioritario.
O06PD, Utilizar a páxina web do centro e AbalarMobil como fontes de información para as familias, promovendo a dixitalización de trámites e como canle de comunicación preferente.,
- As comunicacións a través das plataformas oficiais (Correo corporativo, Abalar e Abalar móbil) son a maneira maioritariamente utilizada.
- A dixitalización de trámites a través da web do centro está limitada polas posibilidades que oferta a Consellería en certos casos, pero utilízase por parte das familias para a descarga de impresos en PDF, así coma para o pago telemático de taxas de comedor.
O01PD, Coordinar as tecnoloxías dixitais de entornos de innovación do ensino-aprendizaxe cos proxectos interdisciplinares.
- Neste trimestre foron utilizados polo profesorado para a organización, presentación e/ou creación de contidos curriculares diversos recursos dixitais innovadores ( ferramentas Google, Canva, Intelixencia artificial, apps de realidade aumentada...) para as distintas materias e niveis educativos.
- Usamos para a materia de L.E. Inglés os recursos de gravación de Podcast no sexto nivel de E.P.
O02PD, Promover e proporcionar a oferta formativa específica, mediante PFPP e contratos programa, que permita ao profesorado acadar unha maior competencia dixital.,
- Comezouse a formación do profesorado en competencias dixitais específicas para o seu emprego como recurso na docencia, emprego de ferramentas TIC ( Plotter, Impresión 3D, gravación de podcasts, edición de video) mediante liñas de PFPP.
O03PD, Utilizar a Aula Virtual como complemento á educación presencial, actualizándoa con recursos audiovisuais variados.,
-
Actualizouse dende comezo de curso os cursos e especialidades da Aula Virtual do centro, tal e como así o indica na normativa vixente.
A actualización de contidos nos distintos niveis segue sendo sistemática por parte de titores e especialistas do centro. Destaco a utilización da mesma nos casos de hospitalizacións prolongadas do alumnado.
-
Realizaronse actividades de Digicraft polo equipo de Biblioteca Escolar, as cales foros subidas á aula virtual previamente co formato de curso, e ao que accedeu o alumnado na súa totalidade para poder realizalas.
O04PD, Proporcionar ao alumnado propostas motivadoras complementarias da aprendizaxe a través do espazo Maker "Polos Creativos".
- O espazo Polos Creativos, en moitos casos en coordinación coa Biblioteca Escolar, realizou actividades de Digicraft, realizáronse gravacións de podcast, uso da intelixencia artificial para buscar información para presentacións (Copilot)...
- Realizamos actividades conxuntas de Polos Creativos e Biblioteca escolar usando os coñecementos dos cursos de formación en Digicraft e edición de vídeo.
O05PD, Facer máis partícipes do proceso educativo a toda a comunidade educativa, usando as tecnoloxías da información e da comunicación para a súa difusión.,
- Publícanse nas RRSS do centro as actividades complementarias e extraescolares que se realizan.
- Tamén se utiliza outras plataformas como Gmail e Google Classroom, ou ClassDojo como alternativas naqueles casos que así se precisen.
- O número de familias que son "seguidores" de ditas publicacións ainda dista moito de ser maioritario.
O06PD, Utilizar a páxina web do centro e AbalarMobil como fontes de información para as familias, promovendo a dixitalización de trámites e como canle de comunicación preferente.,
- As comunicacións a través das plataformas oficiais (Correo corporativo, Abalar e Abalar móbil) son a maneira maioritariamente utilizada.
- A dixitalización de trámites a través da web do centro está limitada polas posibilidades que oferta a Consellería en certos casos, pero utilízase por parte das familias para a descarga de impresos en PDF, así coma para o pago telemático de taxas de comedor.
Avaliación
A avaliación procesual será como mínimo unha vez o trimestre na cal o centro por parte dun cuestionario ou rubrica dependendo do aspecto a analizar valorará os resultados acadados ata ese momento; modificando as accións e os recursos necesarios para seguir os obxectivos previstos nun principio. Unha vez acadados os resultados dos items estableceranse as propostas de mellora en función da área, obxectivo e valor previsto.
En canto a avaliación final teranse en conta o análises dos resultados acadados en cada trimestre en función dos aspectos xa conseguidos e estableceranse un análise final sobre os obxectivos conseguido así coma das propostas de mellora tendo en conta todos os aspectos tanto os positivos coma os negativos para abordar un análise real da situación do centro nese momento.
Comunicación e difusión
En primeiro lugar información o claustro sobre os pasos que se van a seguir así coma a organización do Plan dixital e comunicación o resto da comunidade educativa a través do Consello. Para isto especificarase en qué consiste, quenes son os responsables do mesmo e que pasos se seguirán o longo do curso para a súa realización e execución durante o curso escolar.
A continuación terase en conta no Plan de comunicación de centro e por último publicitaráse a través da paxina web do centro, aula virtual e redes sociais para a completa difusión do mesmo.