Debilidade |
H4. O alumnado non sabe discriminar a información que atopa na rede |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H6. O alumnado non sempre atribúe a autoría do traballo doutras persoas que atoparon en internet |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
PFC: O alumnado non é coñecedor das vantaxes do emprego de software libre no ámbito educativo |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Insuficiente compromiso coa formación dixital ofertada polo centro. |
Familias |
Non |
Debilidade |
C7. Desactualización do sistemas/política de protección de datos |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Dificultade no seguimento da ubicación/estado do material informático (cámbianse equipos de ubicación sen modificar o inventario |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
G1. Non se empregan abundantemente tecnoloxías dixitais para avaliar as habilidades do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E2. É mellorable a creación de recursos dixitais para reforzar o labor de ensinanza. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
D3. Reducido intercambio de experiencias entre o profesorado sobre a ensinanza con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F3. Mellorable utilización de tecnoloxías dixitais para fomentar a creatividade do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de formación dixital obrigatoria para o persoal administrativo/secretaría. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
H1. O alumnado aprende a actuar de forma segura en Internet. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H3. O alumnado aprende a actuar de forma responsable en Internet. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H7. O alumnado aprende a crear contidos dixitais. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H8. O alumnado aprende a comunicarse usando tecnoloxías dixitais |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Oferta de cursos de formación para as familias |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Interese das familias no seguimento do Facebook do centro |
Familias |
Non |
Fortaleza |
C1. Actualización dos equipamentos/redes |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C8. Existen equipos dixitais propiedade do centro ou xestionados polo centro para o alumnado (ordenadores Edixgal para a ESO e portátiles para o resto |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C3. Proporcionar acceso a Internet para a ensinanza/aprendizaxe |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C5. Resolución de incidencias técnicas (profesorado con horario para mantemento informático |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
PFC: Existe nas aulas do centro equipamento informático mercado polo propio centro |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C2. Existencia de dispositivos dixitais para o seu uso no labor docente (ordenador, proxector, pizarra dixital e sistemas de videoconferencia en todas as aulas). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O centro conta con oferta educativa da familia de informática e, polo tanto, conta con profesorado cualificado que colabora no mantemento de equipos e apoia ao resto do profesorado |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Publicación dos menús do comedor na web do centro (para a ESO). |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
O centro ten certificación de calidade AENOR e un responsable da mesma |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A1. Existe estratexia dixital |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Existe no centro responsables de aula virtual, de Edixgal, de mantemento informático e de infraestruturas e de polos creativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
E4. Utilización de tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro educativo (Abalar móbil, TokApp, Mensario, correo electrónico corporativo). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D2. Acceso do profesorado a posibilidades de desenvolvemento profesional continuo no relativo a ensinanza con tecnoloxías dixitais (plan de formación interna). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
F6. Fomento da participación do alumnado en proxectos interdisciplinares empregando tecnoloxías dixitais (participación en Plan Proxecta, Contratos-Programa...). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
A3. Apoio do equipo directivo para que o profesorado probe novas formas de ensinanza con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
B3. Existencia de colaboración con outras entidades (Concello, Centro Drogodependencias, bibliotecas...). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E3. Utilización de contornos virtuais de aprendizaxe co alumnado (aula virtual, Edixgal para a ESO). |
Persoal docente |
Non |