Debilidade |
Pouca comunicación por parte das familias co centro a través de medios dixiatis, como abalar ou correo electrónico. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Dispoñemos de equipos obsoletos
|
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Non dispoñemos de soporte técnico |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
No centro non contamos cunha estratexia dixital (A1)
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No noso centro a infraestrutura dixital non respalda a ensinanza e o aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (B4) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
O profesorado non dipón de tempo para explorar como mellorar o seu método de enino con tecnoloxías dixitais
(A4) |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non avaliamos os nosos progresos en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (B1) |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non se empregan tecnoloxías dixitais para que o alumnado realice observacións constructivas sobre o traballo dos seus compañeiros (G6) |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non todo o noso profesorado emprega entornos virtuais de aprendizaxe co alumnado, debido ao continuo cambio de profesorado que se produce no centro (E3) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O alumnado aprende a actuar de xeito seguro e responsable en Internet (H1-H3)
|
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
O alumnado aprende a comprobar si a información de Internet é fiable e precisa (H4) |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumnado pode facer un seguimento das súas tarefas a través da aula virtual do centro ou da EVA do proxecto Edixgal na maioría das materias. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumnado emprega a tecnoloxía fóra do centro para actividades de aprendizaxe non relacionas co instiruto |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
O alumnado aprende a resolver problemas técnicos ao empregar as tecnoloxías dixitais (H13) |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumnado aprende a crear contidos dixitais, a comunicarse e a desenvolver habilidades dixitais nas diferentes materias (H7-H8-H10) |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O profesorado manexa con seguridade as tecnoloxías para comunicarse co alumnado e coas súas familias |
Familias |
Non |
Fortaleza |
A infraestructura dixital respalda o ensino e o aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (C1)
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Dispoñemos de equipamento comprado polo centro |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Dispoñemos de dispositivos dixitais que son propiedade do centro ou xestionados por el e que o alumnado pode empregar e levalos a casa cando os precisa (C8-C10) |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O centro promove a creación conxunta de coñecemento a través da organización dun Plan de formación |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
No centro existen sistemas de protección de datos (C7)
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No centro dispoñemos de medidas para identificar os retos que xorden do aprendizaxe mixto, relacionados coas necesidades de aprendizaxe do alumnado e o seu contexto económico (C11) |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O centro emprega só servizos dixitais educativos corporarivos para difundir a información do centro e o ensino virtual |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Desenvolvemos a estratexia dixital colaborando , e o
profesorado está apoiado para explorar novas formas de
ensinanza con tecnoloxías dixitais (A2-A3) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Empregamos tecnoloxías dixitais ao colaborar con outras organizacións (B3) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Dispoñemos de dispositivos dixitais e de Internet para os seu uso nas ensinanzas (C2-C3) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
No centro promóvese o emprego de software libre |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado manexa con seguridade a tecnoloxía para crear recursos dixitais para preparar, impartir clases e para evaluar |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Debatimos sobre as vantaxes e desvantaxes do ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (B2) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado emprega tecnoloxías dixitais para adaptar o seu método de ensinanza as necesidades do alumnado, para fomentar a súa creatividade, para implicalo, para fomentar a súa colaboración e para a realización de proxectos interdisciplinares (F1-F3-f4-F5-F6) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado cree moi útil o prendizaxe con outros profesores a través de actividades de colaboración en línea ou en persoa |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado busca e crea recursos educativos dixitais en liña (E1-E2) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado emprega entornos virtuais e tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro educativo (E4) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado emprega tecnoloxías dixitais para avaliar as habilidades do alumnado e para favorecer a retroalimentación axeitada (G1-G3) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo e profesorado cre que as actvidades de formación organizadas polo centro ou fóra do centro son útiles e participa en actividades de formación organizadas pola administración Educativa |
Persoal docente |
Non |