En relación a normativa vixente cabe destacar:
Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación
Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022.
¿ Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2021- 2022
¿ Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022.
A contribución do PD no noso proxecto educativo esperamos que sexa grande debido a que estamos nunha zona de influencia no extraradio cunha economía media-baixa e que abarca zona rural, adicada ao sector gandería-agricultura e servicios-construcción.
Para o centro a competencia dixital e fundamental no momento que estamos a vivir. O centro participa en varios proxectos relacionados cas novas tecnoloxías como é robótica, E-Dixgal, Digicraft. Ademáis de ter un aula virtual en funcionamento e impresión 3D.
No que se refire a PXA incluiranse actividades que teñan que ver coas novas tecnoloxías como: audiovisuais, stop motion, radio...
Para o seu proceso de elaboración formouse o equipo que está formado polo Equipo Directivo, a coordinadora TIC e unha mestra de Educación Primaria.
Para a elaboración do PD tívose en principio unha reunión do Equipo de Dinamización para plantexar a súa elaboración.
Posteriormente levouse a cabo outra reunión na que se estableceron as diferentes preguntas que ían formar parte do Selfie do centro.
Transmitiuse a información ao Claustro e posibilitouse a opción de axudar a aqueles membros do mesmo que o precisasen.
No referente ao alumnado fixéronse sesións específicas por grupos para a realización do Selfie coa presenza dun membro do Equipo de Dinamización para solucionar as posibles dúbidas xurdidas. Procedeuse a revisión e estudio dos resultados do Selfie.
Informouse ao Claustro do cuestionario que se debía levar a cabo sobre a competencia dixital.
Un membro do Equipo de Dinamización estivo dispoñible para solucionar as posibles dúbidas xurdidas.
Levouse a cabo a sesión de formación do Equipo de Dinamización que proporcionou o ADIX e de seguido se convocou ao Claustro e recollidas todas as súas propostas procedeuse a creación do DAFO do centro.
No curso 23/24 levouse a cabo unha acctualización do Plan Dixital recollendo as propostas de mellora tenddo en conta a Lexislación Vixente:
- Artigo 30.1 do DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.
- Artigo 34.1 do DECRETO 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.
- Artigo 37.1. do DECRETO 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia.
- Artigo 35.1 do DECRETO 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia.