Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A avaliación procesual será trimestral e efectuarase polos membros do equipo de dinamización do Plan Dixital.
Terán que:
•Avaliar o estado da execución das accións.
•Analizar os resultados e, de ser o caso, determinar posibles modificacións das accións.
•Valorar posibles propostas.
A avaliación final farase ao final do curso e valorarase:
•O logro dos obxectivos para o curso.
•Propostas de mellora para o seguinte curso.
O01PD- Actualizáronse ata o momento todos os equipos.
002PD- Realizouse unha reunión informativa dando a coñecer a plataforma ABALAR para o intercambio de mensaxes coas familias e visualizar os resultados das calificacións.
003PD- Estamos en proceso de creación de recursos, empregando a plataforma E-Dixgal e tamén subindo os mesmos á A.V do centro.
O04PD- Realízarase na terceira avaliación.
O05PD- Realízase a avaliación das diferentes materias empregando esta ferramenta e obtendo así as calificacións dun xeito ponderado.
O06PD- Habilitouse unha aula específica TIC, para empregar esetes recursos.
O07PD- Creouse unha aula específica para o espazo dos POLOS CREATIVOS.
O01PD- Actualizáronse ata o momento todos os equipos.
002PD- Emprégase a plataforma ABALAR para o intercambio de mensaxes coas familias resolvendo os posibles problemas coa plataforma.
003PD- Estamos subindo á aula virtual recursos e actividades elaboradas a través de E-Dixgal.
O04PD- Realízarase na terceira avaliación.
O05PD- Realízase a avaliación das diferentes materias empregando esta ferramenta e obtendo así as calificacións dun xeito ponderado.
O06PD- Habilitouse unha aula específica TIC, para empregar estes recursos, adaptando a infraestructura.
O07PD- Creouse unha aula específica para o espazo dos POLOS CREATIVOS, agardando polo material específico.
O01PD- Actualizáronse ata o momento todos os equipos.
002PD- Emprégase a plataforma ABALAR para o intercambio de mensaxes coas familias resolvendo os posibles problemas coa plataforma.
003PD- Xa se subirom á aula virtual recursos e actividades elaboradas a través de E-Dixgal.
O04PD- Realizáronse tres contos en Scratux co alumnado de 5º e 6º de primaria, relacionados con diferentes conmemoracións, por exemplo: día do acoso escolar. Ademais subíranse capturas de pantalla dos mesmos á A.V.
O05PD- Realízase a avaliación das diferentes materias empregando esta ferramenta e obtendo así as calificacións dun xeito ponderado.
O06PD- Habilitouse unha aula específica TIC, para empregar estes recursos, adaptando a infraestructura.
O07PD- Creouse unha aula específica para o espazo dos POLOS CREATIVOS, arranxando enchufes, habilitación de espazos, pantalla dixital,e continuamos agardando polo material específico.
Avaliación
O1PD- Actualización continua dos ordenadores
O2PD- 95% das familias emprega ABALARMÓBIL
80% das familias accede á páxina web da escola
O3PD- 35 recursos elaborados por mestre/a
04PD- Realizan un conto dixital empregando e manexando o programa SCRATUX
05PD- O 75% do profesorado emprega esta ferramenta
06PD- Creouse este espazo TIC
07PD-Creouse e empregouse o espazo destinado aos Polos Creativos
- Creación da aula de Polos Creativos, cando envíen o material e profundizar un pouco máis no aspecto da robótica.
- Continuar coa actualización dos equipos e a formación do profesorado.
- Subir o material elaborado á Aula Virtual.
- Solicitar o plan director: ciberseguridade e acoso na rede.
Comunicación e difusión
En canto á difusión do plan, realizarase do mesmo xeito que tódolos documentos oficiais do centro. Pódese visualizar de xeito presencial na escola, ou a través da páxina web do centro.
Estará a disposición de todas as persoas que o requiran, e foi aprobado en claustro e consello escolar.