Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de Dinaminzación do Plan dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións deste plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas ao centro por trimestre para analizar xunto coa persona coordinadora do Plan Dixital, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para poder rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
O01PD: Estamos a realizar formación on line de Polo Creativos.
O02PD: Utilización dentro da aula de aplicacións dixitais como Kahoot, Plinkers e recursos dixitais das diferentes editoriais.
O03PD: Xa realizamos dúas sesións formativas ( 4 horas) sobre a aplicación de catalogación de KOHA.
O04PD: Información ás familias sobre a utilización da aplicación móbil ABALAR PRO para aumentar a fluidez da comunicación entre a comunidade educativa.
O01PD: Realizamos un primeiro curso online de Polo Creativos e estamos pendentes de facer outros 3.
O02PD: Continuamos a utilizar, dentro da aula, aplicacións dixitais como Kahoot, Plickers, Genially e recursos dixitais das diferentes editoriais.
O03PD: Unha vez realizado o curso de formación KOHA, estamos a catalogar o fondo bibliográfico do centro.
O04PD: Información ás familias sobre a utilización da aplicación móbil ABALAR PRO para aumentar a fluidez da comunicación entre a comunidade educativa.
O01PD: Realizamos formación online e presencial de Polo Creativos.Chegáronnos os Kits singulares e continuamos á espera dos recursos materiais de Polos Creativos.
O02PD: Continuamos a utilizar, dentro da aula, aplicacións dixitais como Kahoot, Plinkers, Genially e recursos dixitais das diferentes editoriais.
O03PD: Unha vez realizado o curso de formación KOHA, temos catalogado o 25% do fondo bibliográfico do centro e continuaremos con esta tarefa ao longo dos cursos académicos posteriores.
O04PD: Información ás familias sobre a utilización da aplicación móbil ABALAR PRO para aumentar a fluidez da comunicación entre a comunidade educativa.
Avaliación
O01PD. Recibir a formación sobre Polos Creativos.
O02PD. Utilización de diferentes aplicacións informáticas para o desenvolvemento os diferentes contidos dentro da aula.
O03PD. Posta en funcionamento do programa KOHA.
O04PD. Formación á comunidade educativa sobre a aplicación ABALAR e así fomentar a comunicación fluida entre os seus membros.
O01PD. Recibimos as formacións solicitadas de Polos Creativos.
O02PD. Utilización de diferentes aplicacións (Kahoot, Plickers, Genially Jclic...)
O03PD. Formación e catalogación do fondo bibliográfico do centro co programa KOHA.
O04PD. Charlas informativas, tanto grupais como individuais, sobre o funcionamento do ABALAR.
O01PD. Formación sobre Polos Creativos á totalidade do claustro, para o seu mellor aproveitamento. Achega do material necesario e acondicionamento dunha aula específica para Polos Creativos.
O02PD. O vindeiro curso continuaremos co uso dentro da aula destes e outros aplicativos para a transmisión de contidos na aula.
O03PD. Temos catalogado un 25% do fondo bibliográfico, propoñéndonos acadar o 50% no vindeiro curso académico.
O04PD. Mantemento da aplicación ABALAR como ferramenta de comunicación clara e funcional.
Comunicación e difusión
Este documento, unha vez validado e analizado polos órganos colexiados competentes será publicado na páxina web do centro.
A persoa coordinadora do Plan Dixital terá acceso a ferramenta Educalidade para poder rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
O presente Plan Dixital de centro buscará chegar a toda a comunidade educativa para dar a coñecer o proceso seguido na dixitalización das nosas aulas. Para unha mellor difusión serán varias as accións a emprender co fin de implicar a todos os membros na consecución das metas propostas.
A través da seguinte ligazón, pódese acceder o Plan Dixital.