Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A avaliación do plan dixital realizase mediante un proceso de seguimento na consecución dos obxectivos marcados, na que podemos distinguir dous momentos diferenciados.
Por un lado, realizase unha avaliación procesual que consiste nunha reunión mensual por parte do equipo TIC que será o mesmo que avalíe o procedemento do plan dixital. Nesta reunión, abordase o grao de adquisición das accións levadas a cabo para conseguir cada un dos obxectivos e as medidas a adoptar para a súa consecución. Polo tanto, durante cada trimestre de curso, realizaremos entre 3 e 4 reunións.
Por outro lado, a avaliación final será a que nos indique a final de curso se os obxectivos marcados no plan foron alcanzados e a pauta a seguir para o seguinte curso (novos obxectivos, complicacións, medidas a adoptar...).
O01PD, estase a actualizar constatemente a páxina web do centro con contidos de interese para a comunidade educativa.
O02PD, actualización do inventario de equipamento do centro e informe de necesidades.
O03PD, PfPP de ferramentas dixitais de avaliación e aula virtual.
O04PD, posta en marcha da aula maker esperando polo material de polos creativos.
O01PD, estase a actualizar constatemente a páxina web do centro con contidos de interese para a comunidade educativa.
O02PD, remate da actualización do inventario de equipamento do centro e informe de necesidades.
O03PD, continuación do PfPP de ferramentas dixitais de avaliación e aula virtual.
O04PD, posta en marcha da aula maker chegada e uso do material de polos creativos.
O01PD, estase a actualizar constatemente a páxina web do centro con contidos de interese para a comunidade educativa.
O02PD, finalizada a actualización do inventario de equipamento do centro e informe de necesidades.
O03PD, final do PfPP de ferramentas dixitais de avaliación e aula virtual.
O04PD, uso da aula maker e do material de polos creativos.
Avaliación
O que se pretende avaliar é o desempeño do persoal docente en relación cos obxectivos asignados, centrados na actualización e xestión de recursos tecnolóxicos de traballo, avaliación e implantación de actividades innovadoras.
O desempeño do persoal docente resultou moi satisfactorio.
Destacan os seguintes aspectos positivos:
-
Compromiso coa actualización tecnolóxica: O persoal docente demostrou unha sólida comprensión da importancia da actualización e xestión de recursos tecnolóxicos. A frecuencia de actualización da páxina web do centro e a planificación de ferramentas dixitais evidencian unha dedicación significativa neste ámbito.
-
Proactividade na identificación de necesidades: A realización do inventario de equipamento e a elaboración do informe de necesidades reflicten unha proactividade no recoñecemento das áreas de mellora e na identificación de recursos necesarios para a mellora da calidade educativa.
-
Planificación e Iniciativa na Implementación de novas estratexias: A planificación da posta en marcha da Aula Maker e a proposta de actividades creativas e innovadoras evidencian unha iniciativa por parte do persoal docente na procura de novas formas de ensinar e aprender.
En base a estes aspectos, considero que o persoal docente mostrou un compromiso destacado coa súa labor educativa e unha disposición clara para avanzar na mellora continua. Recomendo seguir fomentando estas boas prácticas e ofrecer apoio e recursos adicionais para fortalecer ainda máis o desempeño do equipo.
Formación Continua en Tecnoloxía Educativa: Ofrecer cursos de formación e talleres prácticos sobre o uso efectivo de ferramentas dixitais na educación. Estes cursos poden abordar temas como a creación de contidos multimedia, o uso de plataformas de ensino en liña e o desenvolvemento de proxectos colaborativos en liña.
Crear un Banco de Recursos Pedagóxicos: Desenvolver un repositorio de recursos educativos en liña, onde o persoal docente poida compartir e acceder a materiais didácticos, estratexias de ensino e actividades innovadoras. Facilitar o intercambio de recursos entre os membros do equipo promoverá a colaboración e a creatividade na planificación de clases.
Fomentar a Reflexión e Avaliación Persoal: Promover espazos para que o persoal docente reflexione sobre a súa práctica e identifique áreas de mellora. Facilitar a autoavaliación e a planificación de accións de mellora persoais axudará a fortalecer as habilidades e competencias do equipo.
Comunicación e difusión
A realización e consistencia do plan dixital será comunicado na web corporativa do centro, así como nas redes sociais do mesmo para así lograr unha alta visibilidade e poida chegar a toda a comunidade educativa .