Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual , valorarase a consecueción dos obxectivos unha vez ao trimestre. Usaranse os indicadores recollidos no Plan de Acción. Anotaranse as suxestións de mellora para o seguinte trimestre.
As familias manifestaron as sús inquedanzas mediante enquisa en papel.
Impartíronse charlas a familias e alumnado de ESO sobre O Segundo Cerebro (O Cerebro Dixital) a cargo de Andrés Bouza.
O profesorado manifestou as necesidades formativas respecto ao Polo Creativo.
Solicitouse o PFPP. Concedéronnos o PFPP "Metodoloxía e posibilidades de traballo nun Polo Creativo. Deseño e construción de prototipos"
Fixémos dúas sesións de formación sobre o uso do True-True, unha para infantil e primaria e outra para secundaria.
Preparouse un titorial de uso dos paneis interactivos recibidos recentemente.
- Fíxose unha reunión informal de parte do profesorado. Nela maifestouse a inquedanza ante a aparición de mostras de traballo do alumnado nas que se aprecia emprego de Intelixencia Dixital para engañar ao profesor. Acordouse incluír esta temática na sesión de formación do PFPP do 5 de marzo así como unha exploración a fondo dos paneis dixitais.
- Realizouse a ponencia do 5 de marzo. O título foi: Intelixencia Artificial e Paneis Interactivos, desafíos e oportunidades.
No link poden consultarse os materiais creados para tal fin e outros enlaces que complementan o traballado na ponencia: https://dgxy.link/paneisia.
Fáltanos a ponencia do 9 de abril.
Avaliación
Comunicación e difusión
Mediante publicación na páxina web do centro que é: http://www.edu.xunta.gal/centros/cpicastroverde/node/2560