Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada a través de unha avaliación inicial, unha avaliación procesual e unha avaliación final.
Despois da reunión do 12 de decembro os acordos tomados para continuar co Plan Dixital son os seguintes:
- Obx1. Estamos organizando o material (Un almacén)
- A.1.1. Estamos facéndoo nun Word no cal deixaremos reflectido se son da UAC ou propio.
- A.1.2. Solicitamos unha panel a UAC e xa a temos instalada (A1.4).
- A.1.5.Na páxina web subimos a documentación a medida que nos chega, materiais, documentación. Estamos empregando Abalar Móbil. Temos pensado seguir empregando Instagram pero o Blogue vamos deixalo.
- Obx2: Temos asignada unha coordinadora de Polos(A2.1) e solicitamos o PFPP (2.2). A formación desenvolverase en Xaneiro.
- Obx3: Pendente para o segundo trimestre unha vez feita a formación.
Despois da reunión do 21 de marzo do 2024 os acordos tomados para continuar co Plan Dixital son os seguintes:
- Obx1. Tivemos a formación do PFPP sobre Cricut, impresora 3D, robótica e Chroma e revisamos este trimestre as tabletas. Estamos facendo un Espacio Maker na biblioteca e estamos organizando o material tecnolóxico. Cando teñamos todo organizado faremos as normas (A1.3). O panel solicitado está instalado na escola. A páxina web xa están actualizada (A1.5) e tamén están empregando Abalar pero non o blogue que de momento non o teñen.
- Obx2:Xa recibimos a formación en Polos e remátarona (A2.3). No terceiro trimestre comenzarán a desenvolver as actividades (A2.4)
- Obx3: Crearon a carpeta e introduciron a información da formación recibida (3.2) e irán complementando no terceiro trimestre.
Avaliación
No procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, realizarase:
-
Unha valoración inicial do plan por parte do equipo docente no primeiro trimestre do curso, na que realizar axustes se se consideran precisos.
-
Unha avaliación procesual como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-
Unha avaliación final ao remate do curso. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado polo Consello Escolar, publicarase o presente plan na páxina web do centro para coñecemento de toda a comunidade educativa.