Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Datos do centro

Nome de centro: CRA DE TEO
Código do centro: 15026169
Enderezo: Solláns,77, Calo,Teo, A Coruña
Páxina web: https://www.edu.xunta.gal/centros/crateo/
E- mail: cra.teo@edu.xunta.gal
Etapas educativas: Educación Infantil, Educación Primaria (1º e 2º Nivel)
Escolas : Cinco escolas repartidas por todo o Concello:  Cacheiras, Casalonga, Raxó, Recesende e Reis. Aparte contamos cun edificio onde se reúnen os mestres e está o Equipo Directivo que se atopa en Solláns e unha Biblioteca en Aido.
As cinco escolas contan con 8 aulas, en Cacheiras , Casalonga e Reis dispón de aula de infantil e aula de primaria por separado; nas aulas de Raxó e Recesende a etapa de Infantil e Primaria conviven na mesma aula.
Alumnado: Contamos con 87 nenos/as. Educación Infantil:49 . Educación Primaria:38. 
Profesorado: 16
    • 8 mestres titores/as
    • 1 mestra de apoio
    • 1 mestra orientación
    • 1 mestre Educación Física
    • 1 mestra Música
    • 1 mestra de Pedagoxía Terapéutica
    • 1 mestra de Audición e Linguaxe
    • 1 mestra de Inglés
    • 1 mestra de relixión católica
      
 Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro
       • Incardinación e contribución do PD ao Proxecto Educativo
Cómo aparece reflectido no Proxecto Educativo de Centro entre os obxectivos propostos aparece o eido das novas tecnoloxías.
O centro non pode quedar postergado na formación que marcan as futuras xeracións, o mundo da tecnoloxía está presente na escola e ainda que facemos uso dela,sempre podemos mellorar en canto a infraestructuras e formación do profesorado  para así poder alcanzar unha  competencia dixital acorde os nosos tempos e que nos axude no proceso de ensinanza- aprendizaxe.

    • Contribución do PD á Programación Xeral Anual do curso 23/24

No vindeiro curso o Plan Dixital quedará integrado na PXA do  vindeiro curso 23/24,

Breve xustificación do mesmo
Para a elaboración do presente documento tivéronse en conta os seguintes textos lexislativos:

  • Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación.
  • Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021- 2022.
  • Artigo 30.1 do DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Artigo 15 da ORDE do 30 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.
  • Artigo 34.1 do DECRETO 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Artigo 14 da ORDE do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Proceso de elaboración
    1. Constitución do Equipo de Dinamización do Plan Dixital, un total de catro membros.
    2. Titorización por parte da mentora do equipo ADIX.
    4. Análise da situación do centro feita cos datos obtidos da ferramenta SELFIE  e TCDD no ano 2021.
    5. Mantense o DAFO do plan anterior.
    6. Elaboración do Plan Dixital para a súa posterior aprobación polo Consello Escolar.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Para elaboración da análise DAFO realizouse a partir da Autoavaliación SELFIE, o test TCDD e outras fontes.

Interno
12 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Alumnado dependente dun adulto. Alumnado Non
Debilidade Escasa formación dixital. Familias Non
Debilidade Asistencia técnica deficiente. Infraestruturas Non
Debilidade No existen repositorios ou bibliotecas en liña. Infraestruturas Non
Debilidade Escasa creación de recursos dixitais por parte do alumnado. Oferta Non
Debilidade Os espazos físicos non facilitan a ensinanza con tecnoloxía dixitais. Organización de centro Non
Debilidade Insuficiente comunicación interna. Organización de centro Non
Debilidade Non hai unha estratexia dixital no centro Organización de centro Si
Debilidade Non hai debate sobre o uso das tecnoloxías. Persoal docente Non
Debilidade Non hai intercambio de experiencias sobre o ensino con tecnoloxías dixitais. Persoal docente Non
Debilidade Non existe cultura de traballo colaborativo en rede. Persoal docente Non
Debilidade Baixa competencia dixital. Persoal docente Si
12 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 11 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Falta de dispositivos para o profesorado e alumnado Administración educativa Non
Ameaza Equipamento obsoleto. Administración educativa Non
Ameaza Centros con baixo mantenemento. Contorna Non
Ameaza Falta de actividades de aprendizaxe dixitais motivadoras para o alumnado. Outras Non
Ameaza Non se utilizan as tecnoloxías dixitais para fomentar a creatividade do alumnado. Outras Non
Ameaza Dificultades no emprego de software libre . Outras Non
Oportunidade Escola na nube Administración educativa Non
Oportunidade Alto nivel de participación. ANPA Non
Oportunidade Posibilidade de remodelación e adaptación das escolas. Contorna Non
Oportunidade Colaboración con outras entidades e centros de ensino do Concello. Outras Non
Oportunidade Colaboración con entidades de investigación. Agrupacións escolares con outros centros do país. Outras Non
11 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

En base a DAFO decidiuse centrarnos nos 2 obxectivos que reflectimos a continuación:

  • Actualizar a web corporativa do centro.
  • Mellorar a competencia dixital do centro mediante un seminario sobre metodoloxia e posibilidades de traballo no polo creativo

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Actualizar a páxina web
O02PD Mellorar a competencia dixital docente mediante un seminario sobre metodoloxía e posibilidades de traballo nun Polo Creativo.

Seguimento

Procedemento

O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.

1º Trimestre

Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:

  • Obxectivo O01PD: Actualizar a páxina web atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:

    • AO1.1: En proceso.

    • AO1.2: En proceso.

    • AO1.3: En proceso.

       

  • Obxectivo O02PD: Mellorar a competencia dixital docente mediante un seminario sobre metodoloxía e posibilidades de traballo nun Polo Creativo atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:

    • AO2.1: Acadado.

    • AO2.2: En proceso.

    • AO2.3: Pendente.

2º Trimestre

Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:

  • Obxectivo O01PD: Actualizar a páxina web atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:

    • AO1.1: Acadado.

    • AO1.2: En proceso.

    • AO1.3: En proceso.

       

  • Obxectivo O02PD: Mellorar a competencia dixital docente mediante un seminario sobre metodoloxía e posibilidades de traballo nun Polo Creativo atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:

    • AO2.1: Acadado.

    • AO2.2: Acadado.

    • AO2.3: En proceso.

3º Trimestre

Ao finalizar o terceiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:

  • Obxectivo O01PD: Actualizar a páxina web atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:

    • AO1.1: Acadado.

    • AO1.2: 

    • AO1.3: 

       

  • Obxectivo O02PD: Mellorar a competencia dixital docente mediante un seminario sobre metodoloxía e posibilidades de traballo nun Polo Creativo atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:

    • AO2.1: Acadado.

    • AO2.2: Acadado.

    • AO2.3: 

 

Avaliación

Procedemento para a avaliación

O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.

Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

Unha vez oído o claustro, o Consello Escolar aprobou o plan dixital do curso 2023/24.

O Plan Dixital do curso 2023/24 pódese consultar a través da ligazón pública habilitada en Educalidade en Plans de Centros: https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=15026169