Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Reunións trimestrais da CCP para analizar os obxetivos do plan.
Finalizado o trimestre a maioría das accións contempladas nos obxectivos para a continuidade do programa foron levadas a cabo.
- 01. Mellora da competencia dixital do porfesorado. Accións acadadas; Inscribiuse o profesorado no PFPP de Polos Creativos e busqueda dun relator a través do CAFI. Non acadada: Polo momento non se levou a cabo un curso sobre os novos encerados interactivos. Queda pendente para o 2º ou 3º trimestre.
- 02 Canles de comunicación interna. Para informacións e comunicacións inmediatas que non requiren documentación (cambio na saida dos recreos, substitucións do día,...) empregamos o grupo de wasap que temos, engadindo o profesorado novo. Continuamos co dominio de bandaseca.es para documentación, información e contidos de clases. Creamos os correos do novo profesorado e grupos: profesores, ccp,... A documentación oficial faise a través do correo corporativo. Na AV creouse un curso para profesores onde colgar a información de organización e documentación
- 03.Establecemento de canles. Os foros son moi pouco utilizados especialmente na AV.Toda a comunicación coas familias é a través da aula virtual e publicanse regularmente noticias tanto na web do centro como no facebook ou blogs do centro. Renovanse algúns destes blogs, p.ex. o de normalización que desaparecerea o curso anterior por problemas técnicos alleos.O profesorado maiortariamente utiliza o AbalarMobil para as comunicacións coas familias. Do mesmo xeito o centro pasa as comunicacións por este procedemento.
- 04. Mantemento de equipos e redes. Comezouse coa actualización do inventario e realizaronse varias xestións con unidade técnica para reparación de equipos e proincidencias coa rede. No eido interno o foro de incidencias de bandaseca.es está pouco activo e a maioría das comunicacións son verbais. Este curso decidiuse non contratar a empresa de Coruña porque tardaban moito en vir. No 1º trimestre non se requiriu de ningunha empresa e todo foi solucionado a trave´s da unidade técnica.
- 05.Dixitalización do alumnado. En 3º ciclo continuouse coa utilización de edixgal; en 5º realizouse a entrega de ordenadores, explicacións de uso, de seguro e funcionamento, en 6º crearonse contas no alumnado de bandaseca.es. En 2º ciclo colocouse o carro novo de carga e están os pc de fenda dixital para utilizar polo alumnado deste ciclo, van rotando. A aula de informatica é utilizada por especialistas de inglés ou musica e sobre todo polos de 1º ciclo.
- 06.Proxecto interdisciplinar No inicio de curso proponse realizar un proxecto sobre educación patrimonial do barbanza a través do plan proxecta, non fomos seleccionados e tampouco se levou a cabo ningunha acción. Non acadado
- 07. Utilización tecnoloxías dixitais para avaliar. Matriculouse ao alumnado nos ditintos curso da AV e de EVA-Edixgal e o profesorado avaliou moitas actividades, sobre todo en 3º ciclo a través destas.
- 08. Repositorio. O profesorado coñece o repositorio da xunta, perro non é demasiado utilizado nin se colgan demasiados contidos.
Finalizado o 2º trimestre os obxectivos continuan avanzando .
- 01. Mellora da competencia dixital do profesorado. O profesorado do PFPP de Polos Creativos soamente comezou a reorganizar a aula de informática quitando algúns dos equipos obsoletos para poñer o material de Polos cando veña Informaron de que virian paneis dixitais para todas as titorías de 3º a 6º, polo que se enviou a localización de onde poden ser instalados, pero a final de trimestre aínda non hai noticias deles nin tampouco do material de polos creativos. Polo momento tampouco se levou a cabo o curso sobre os novos encerados interactivos. Queda pendente para o 3º trimestre.
- 02 Canles de comunicación interna. Continuamos na mesma liña que no 1º trimestre informacións e comunicacións polo grupo de wasap, e en bandaseca.es (documentación, información e contidos de clases) e documentación oficial a través do correo corporativo. Utilización da AV para colgar a información de organización e documentación.
- 03.Establecemento de canles. Continuamos realizando toda a comunicación coas familias é a través da Abalar e publicación regular de noticias tanto na web do centro como no facebook ou blogs do centro.
- 04. Mantemento de equipos e redes. Continuamos coa actualización do inventario e resolveronse algunas incidencias tecnicas coa unidade técnica. A través da empresa da localidade intentamos reparar un encerado dixital que non era da Consellería pero decidiuse agardar a que cheguen os novos interactivos e poñer un da Consellería.
- 05.Dixitalización do alumnado. O alumnado utiliza regularmente tanto EVA -Edixgal como AV e bandaseca.es. En 2º ciclo utilizan regularmente os ordenadores de fenda dixital . A aula de informatica ten menos ordenadores pero funcionan correctamente.
- 06.Proxecto interdisciplinar non acadado, en suspensión.
- 07. Utilización tecnoloxías dixitais para avaliar. O profesorado avaliou moitas actividades, sobre todo en 3º ciclo a través destas.
- 08. Repositorio. Pouco utilizado
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivo: No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será unha vez ao trimestre desde a CCP. Valorarase o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. No contexto da avaliación final realizarase ao final de curso e se recollerá na memoria de fin de curso. Realizarase unha valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora, sobre todo referido a supresión, modificación ou ampliación dos obxectivos e das accións para levalos a cabo.
Comunicación e difusión
Este plan darase a coñecer a toda comunidade escolar ao mesmo tempo que o resto de plans aprobados polo Consello Escolar do centro a través da páxina web do centro, e sempre de acordo co Plan de Comunicación do Centro.