DAFO
Ameaza - Administración educativa - Falta de soporte técnico nos centros. A Administración non cubre o custe de licenzas de software para ciclos formativos.
Ameaza - Contorna - Algúns alumnos de zonas rurais teñen unha mala conexión a internet.
Ameaza - Lexislación - Cambios constantes na lexislación educativa que provocan unha grande carga de traballo burocrático.
Debilidade - Alumnado - As boas valoracións na enquisa SELFIE respecto a súa competencia dixital poden evidenciar un exceso de confianza e un descoñecemento das súas carencias.
Debilidade - Familias - Non contamos cunha ANPA no centro.
Debilidade - Oferta - Non temos unha oferta conxunta de formación de usuarios para alumnado e profesorado.
Debilidade - Organización de centro - Non dispoñemos dun plan organizado de formación de usuarios dirixido a profesorado e alumnado. Escaso aproveitamento das tecnoloxías dixitais para a organización de espazos e eventos (reserva de aulas, calendario de actividades...).
Debilidade - Persoal docente - O 85 % do profesorado afirma non dispor de tempo suficiente para a creación de materiais dixitais e a formación en novas tecnoloxías. O 60 % afirma ter unha competencia dixital insuficiente. Non se consegue desenvolver correctamente a competencia dixital do alumnado. Escasa reflexión sobre o uso que se fai das tecnoloxías dixitais na práctica profesional. Pouca predisposición a explorar novas experiencias coas tecnoloxías emerxentes. Parte do profesorado é reticente á implantación de programas para o ensino dixital.
Debilidade - Persoal non docente - Escasa implantación de tecnoloxías dixitais na actividade cotiá de portería.
Fortaleza - Alumnado - Os resultados da enquisa SELFIE son similares ós do profesorado cunha valoración superior o 2,5 en todas as áreas.
Fortaleza - Familias - Rápida aceptación e uso de ferramentas dixitais (Espazo Titorías, Abalar móbil).
Fortaleza - Infraestruturas - Aceptable dotación de equipos informáticos.
Participación no plan E-Dixgal.
Aula Virtual organizada e utilizada pola maioría do profesorado. Espazo titorías.
Fortaleza - Oferta - O centro conta cun Ciclo Medio de Vídeo DJ e Son que colabora habitualmente nas actividades audiovisuais.
Oferta de materias optativas: TIC en 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato.
Fortaleza - Organización de centro - Contamos cun equipo TIC cohesionado, motivado e multidisciplinar. Integración das ferramentas corporativas na actividade diaria (AV, XADE, Abalar...).
Fortaleza - Persoal docente - Alta participación na enquisa SELFIE cunha valoración superior o 2,5 en todas as áreas. Respostas bastante similares na ESO e no Bacharelato. Mellores resultados en FP no que se refire a implementación nas aulas e prácticas de avaliación (superior a 3). Experiencia de varios anos no uso de contornas virtuais de aprendizaxe. Uso de tecnoloxías dixitais para a comunicación entre os membros da comunidade educativa. Uso das tecnoloxías dixitais na propia aprendizaxe profesional. Bo nivel de competencia na busca e selección de recursos dixitais educativos. Implicación do profesorado nos plans de formación de centro. Grande mellora da competencia dixital do profesorado derivada dos retos da pandemia e basada na colaboración entre a maioría dos membros do claustro.
Fortaleza - Persoal non docente - Acceso á infraestructura dixital do centro.Boa competencia e alta capacidade de xestión dos trámites administrativos polo persoal da Secretaría.
Oportunidade - Administración educativa - Aumento da oferta de servizos dixitais corporativos. Posibilidade de organizar actividades formativas á medida do centro.
Oportunidade - Contorna - Existen centros de innovación relacionados coas TIC nas proximidades (CITIUS, CESGA). Aulas de informática municipais e de acceso libre (Edificio do Casino, Espazo Xove Noia - Casa da Cultura).
Oportunidade - Outras - O Concello pode financiar actividades relacionadas con proxectos TIC, como xa fixo no pasado. Concello con Sede electrónica para xestións locais: necesidade de alfabetización dixital. Colaboracións cos centros educativos da contorna e organización de actividades conxuntas. Colaboración con empresa externa para xestión, mantemento e adquisición de equipamento dixital. Participación en programas europeos (E-Twinning) que favorecen o emprego de novas tecnoloxías.