Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Este documento será revisado de xeito contínuo coa intención de modificar as necesidades cambiantes do centro.
No contexto da avaliación procesual a frecuencia será como mínimo trimestral, para valorar as evolucións do plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas ao centro por trimestre, para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións do plan, baixo a supervisión da persoa directora.
O01PD: Posta en funcionamento da nova aula informática.
O02PD: Indicacións para o profesorado titor de manexo da ferramenta abalar móbil.
O03PD: Renovar o PFPP sobre o manexo e afondamento na Aula Virtual do centro.
O03PD: Limpeza da Aula Virtual de cursos obsoletos e de profesorado que xa non está no centro.
O04PD: Solicitude de formación do profesorado en Polos Creativos
O01PD: Rede Wifi en tódalas instalacións do centro.
O01PD: Posta en funcionamento da nova aula de informática móbil, conectada á rede wifi dende calquera aula do centro.
O04PD: Inicio formación en Polos Creativos.
O01PD: Posta en funcionamento da aula TIC multifuncional.
O01PD: Revisar incidencias nos equipos e correxir todas aquelas que ainda non se resolveron.
O03PD: Publicar na aula virtual recursos adaptados aos currículos.
O04PD: Remate formación en Polos Creativos.
Avaliación
Cada una das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi acadado e se é necesario realizar variacións no plantexamento destas accións.
Coa análise destes indicadores elaborarase un informe cada trimestre onde se recollerán os resultados e as propostas de mellora ou modificacións para trimestres posteriores.
A final de curso analizaranse os indicadores e se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para vindeiros cursos.
O Plan Dixital conleva un aumento de burocracia, engadida a xa existente, que unida ás limitacións de persoal supoñen unha sobrecarga de traballo. A pesar de eso, ten unha serie de puntos positivos que inciden na mellora e optimización de recursos do centro:
- O estudio feito no contexto do Plan Dixital permite identificar situacións de partida nos que incidir e mellorar a situación actual do centro.
- A inclusión dun número non moi amplo de obxetivos facilita a consecución dos mesmos, facilitando tamén o seguimento e cosecución dos mesmos.
Comunicación e difusión
A difusión deste Plan será acorde coa difusión dos outros documentos de centro:
-Estará colgado na páxina web do IES de Melide, no apartado de documentos de centro.
http://www.edu.xunta.gal/centros/iesmelide/system/files/1-IESdeMelide_PlanDIxital-revisado.pdf
-A inicio de curso será difundido entre profesorado de nova incorporación ao centro e resto da comunidade educativa.
-Poderá ser consultado en calquera momento dende a aplicación EduCalidade.