Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Terase en conta a temporalización de obxectivos reflectida no Plan para realizar o seguimento e valorar se os obxectivos que corresponden a dita temporalización están ou non acadados e o porqué.
Estívose traballando en tódolos obxectivos do Plan Dixital ao longo deste primeriro trimestre.
Están acadadas as seguintes accións: 01.5 (Asignación dun tempo específico semanal para que a persoa encargada da web do Centro a actualice), 02.1 (Creación dun grupo de traballo dentro do Plan de formación do profesorado), 03.1 (Establecemento de horarios para o alumnado para asistir 1 hora semanal á aula de informática) e a 04.1 (Formación sobre dereitos de autor, recursos educativos abertos, licenzas de uso Cretive Commons, By-SA, software libre...). Estas accións, ainda que estén realizadas, teñen continuidade ao longo do curso. Outras das accións lévanse a cabo tamén durante o curso, polo que non se considera que estén rematadas ata a finalización do mesmo.
Adíase o obxectivo 5 ao segundo trimestres por non estar dado de alta o aplicativo por parte da Consellería.
Estívose traballando nos obxectivos propostos no Plan Dixital ao longo do segundo trimestre.
Xa estaban acadadas as seguintes accións: 01.5 (Asignación dun tempo específico semanal para que a persoa encargada da web do Centro a actualice), 02.1 (Creación dun grupo de traballo dentro do Plan de formación do profesorado), 03.1 (Establecemento de horarios para o alumnado para asistir 1 hora semanal á aula de informática) e a 04.1 (Formación sobre dereitos de autor, recursos educativos abertos, licenzas de uso Cretive Commons, By-SA, software libre...). Estas accións, ainda que estén realizadas, teñen continuidade ao longo do curso, polo que se traballou nas mesmas durante este segundo trimestre.
As restantes accións lévanse a cabo tamén durante o curso, polo que non se considera que estén rematadas ata a finalización do mesmo.
Adíase o obxectivo 5 por non estar dado de alta o aplicativo por parte da Consellería.
Avaliación
Ao longo do curso farase unha avaliación tanto procesual como final, atendendo aos obxectivos establecidos no Plan de Acción.
No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización será cando menos unha vez ao trimestre, e os aspectos a valorar : o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso e as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Ademáis vaise levar a cabo no mes de xuño o deseño de rúbricas de avaliación da competencia informática desenvolta por profesorado e alumnado.
No contexto da avaliación final mediante os correspondentes instrumentos, a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano.
O propio Plan de Acción, nos obxectivos formulados, inclúe unha lista de contexo como instrumento de avaliación que imos a utilizar.
O proceso de posta en práctica, ao ser un proceso vivo e modificable, poderá precisar do uso doutros instrumentos de avaliación se fose necesario.
Comunicación e difusión
Aprobadas as súas actualizacións en Claustro e Consello.
Plan Dixital: colgado na web do Centro o enlace a educalidade do Plan, para que esté accesible e visible para toda a comunidade coas modificacións que se fagan en cada momento.