Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento de dito Plan lebarao a cabo a coordinadora do mesmo, coa colaboración do resto de membros do equipo e baixo a supervisión e axuda da persoa responsable da coordinación Adix.
OBEXCTIVO 1: Potenciar a implementación de proxectos interdisciplinares.
Obectivo acadado.
- Deseñáronse varios proxectos e estanse a levar a cabo coa totalidade do alumnado do centro.
- O 87% do profesorado participa activamente.
OBXECTIVO 2: Mellorar a competencia dixital do alumnado.
Obxectivo acadado parcialmente.
- Creouse un itinerario sobre ferramentas dixitais dentro do PFPP e o profesorado participou en formacións de Digicraft e Polos Creativos.
- A dispoñibilidade e accesibilidade dos recursos tecnolóxicos para o alumnado estivo garantida durante todo o trimestre.
- Pediúselle á ANPA a realización dalgunha actividade extraescolar no ámbito das tecnoloxías dixitais (robótica, radio escolar, informática...) mais non a levaron a cabo.
- Planificáronse, elaboráronse e implementáronse co alumnado nas aulas algunhas actividades enfocadas á mellora da competencia dixital.
- Están planificados para o seguinte trimestre algúns obradoiros dixitais con expertos.
OBXECTIVO 3: Mellorar a competencia dixital das familias.
Obxectivo acadado parcialmente.
- Na comunicación coas familias utilizáronse ao longo de todo o trimestre principalmente ferramentas dixitais (AbalarMobil)
- Todos os proxectos e actividades difundíronse por medios dixitais (AbalarMóbil, Sitio Web, redes sociais...).
- Non se levou a cabo ningún obradoiro dixital ou charla formativa coas familias este trimestre.
OBXECTIVO 4: Usar tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre o seu traballo
Obxectivo acadado parcialmente.
- Non se levou a cabo ningunha actividade formativa sobre o uso de ferramentas dixitais de feedback co profesorado.
- Algúns mestres elaboraron e/ou utilizaron co seu alumnado ferramentas dixitais de autoreflexión e feedback (principalmente cos cursos maiores e alumnado Edixgal).
- Concienciouse ao alumnado sobre a importancia da autorreflexión.
OBXECTIVO 5: Fomentar un comportamento seguro e responsable do alumnado.
Obxectivo pendente.
- Solicitouse unha charla formativa do Plan Director pero aínda non se levou a cabo.
OBEXCTIVO 1: Potenciar a implementación de proxectos interdisciplinares.
Obectivo acadado.
- Deseñáronse varios proxectos e estanse a levar a cabo coa totalidade do alumnado do centro.
- O 87% do profesorado participa activamente.
OBXECTIVO 2: Mellorar a competencia dixital do alumnado.
Obxectivo acadado parcialmente.
- Creouse un itinerario sobre ferramentas dixitais dentro do PFPP e o profesorado participou en formacións de Digicraft e Polos Creativos.
- A dispoñibilidade e accesibilidade dos recursos tecnolóxicos para o alumnado estivo garantida durante todo o trimestre.
- Pediúselle á ANPA a realización dalgunha actividade extraescolar no ámbito das tecnoloxías dixitais (robótica, radio escolar, informática...) mais non a levaron a cabo.
- Planificáronse, elaboráronse e implementáronse co alumnado nas aulas algunhas actividades enfocadas á mellora da competencia dixital.
- Están planificados algúns obradoiros dixitais con expertos.
OBXECTIVO 3: Mellorar a competencia dixital das familias.
Obxectivo acadado parcialmente.
- Na comunicación coas familias utilizáronse ao longo de todo o trimestre principalmente ferramentas dixitais (AbalarMobil)
- Todos os proxectos e actividades difundíronse por medios dixitais (AbalarMóbil, Sitio Web, redes sociais...).
- Non se levou a cabo ningún obradoiro dixital ou charla formativa coas familias este trimestre pero informóuselles da posibilidade de asistencia ao Ciclo de Cultura Científica, Tecnoloxía con sentidiño, organizado pola Xunta de Galicia.
OBXECTIVO 4: Usar tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre o seu traballo
Obxectivo acadado parcialmente.
- Non se levou a cabo ningunha actividade formativa sobre o uso de ferramentas dixitais de feedback co profesorado.
- Algúns mestres elaboraron e/ou utilizaron co seu alumnado ferramentas dixitais de autoreflexión e feedback (principalmente cos cursos maiores e alumnado Edixgal).
- Concienciouse ao alumnado sobre a importancia da autorreflexión.
OBXECTIVO 5: Fomentar un comportamento seguro e responsable do alumnado.
Obxectivo acadado.
- Recibiuse charla formativa sobre acoso e ciberacoso, do Plan Director.
- Fomentouse o uso responsable das tecnoloxías dende as aulas.
OBEXCTIVO 1: Potenciar a implementación de proxectos interdisciplinares.
Obectivo acadado.
- Deseñáronse varios proxectos e estanse a levar a cabo coa totalidade do alumnado do centro.
- O 87% do profesorado participa activamente.
OBXECTIVO 2: Mellorar a competencia dixital do alumnado.
Obxectivo acadado parcialmente.
- Creouse un itinerario sobre ferramentas dixitais dentro do PFPP e o profesorado participou en formacións de Digicraft e Polos Creativos.
- A dispoñibilidade e accesibilidade dos recursos tecnolóxicos para o alumnado estivo garantida durante todo o trimestre.
- Pediúselle á ANPA a realización dalgunha actividade extraescolar no ámbito das tecnoloxías dixitais (robótica, radio escolar, informática...) mais non a levaron a cabo.
- Planificáronse, elaboráronse e implementáronse co alumnado nas aulas algunhas actividades enfocadas á mellora da competencia dixital.
OBXECTIVO 3: Mellorar a competencia dixital das familias.
Obxectivo acadado parcialmente.
- Na comunicación coas familias utilizáronse ao longo de todo o trimestre principalmente ferramentas dixitais (AbalarMobil)
- Todos os proxectos e actividades difundíronse por medios dixitais (AbalarMóbil, Sitio Web, redes sociais...).
- Non se levou a cabo ningún obradoiro dixital ou charla formativa coas familias este trimestre pero informóuselles da posibilidade de asistencia ao Ciclo de Cultura Científica, Tecnoloxía con sentidiño, organizado pola Xunta de Galicia.
OBXECTIVO 4: Usar tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre o seu traballo
Obxectivo acadado parcialmente.
- Non se levou a cabo ningunha actividade formativa sobre o uso de ferramentas dixitais de feedback co profesorado.
- Algúns mestres elaboraron e/ou utilizaron co seu alumnado ferramentas dixitais de autoreflexión e feedback (principalmente cos cursos maiores e alumnado Edixgal).
- Concienciouse ao alumnado sobre a importancia da autorreflexión.
OBXECTIVO 5: Fomentar un comportamento seguro e responsable do alumnado.
Obxectivo acadado.
- Recibiuse charla formativa sobre acoso e ciberacoso, do Plan Director.
- Fomentouse o uso responsable das tecnoloxías dende as aulas.
Avaliación
- Avaliación procesual:
A realizacións propostas neste plan será revisada de xeito periódico, tendo en conta a temporalización marcada, o que axudará a determinar se o obxectivo proposto foi acadado ou se é necesario realizar modificacións no plantexamento destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
O seguimento do plan será trimestral e avaliaranse tanto os logros dos alumnos, o profesorado, o persoal non docente e as familias, como o Plan en si (obxectivos, contidos, actividades, metodoloxía, temporalización...).
- Avaliación final:
A final de curso realizarase un informe avaliativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos positivos, os aspectos negativos e as propostas de mellora para o vindeiro curso.
Para a elaboración deste informe teranse en conta:
- O nivel de implicación do profesorado do centro.
- O grao de consecución dos obxectivos establecidos.
- A análise das causas que expliquen os resultados.
- Unha avaliación SELFIE realizada a finais do curso
Este informe formará parte da memoria final do centro.
En conclusión, o Plan Dixital foi bien implementado, potenciando tanto a profesores como a alumnos.
Continuouse participando en programas de innovación como Polos Creativos+ ou Digicraft, o que proporcionou formación e recursos adecuados que permitiron integrar eficazmente as ferramentas dixitais nas prácticas educativas.
A implicación activa do profesorado foi crucial para o éxito desta iniciativa. O seu compromiso e adaptación ás novas tecnoloxías impulsou un entorno de aprendizaxe dinámico e enriquecedor.
Ademais, a mellora das competencias dixitais dol alumnado é un dos beneficios máis destacados deste plan. Ao familiarizarse con diversas tecnoloxías e desenvolver habilidades dixitais desde unha idade temperá, as nenas e nenos non só melloraran o seu rendemento académico, senón que tamén se convirten en cidadáns dixitais competentes e responsables.
Por último, destacar a implicación do noso asesor Adix, que nos guiou durante todo o proceso e resolveu todas as dúbidas que foron xurdindo, amosando sempre unha actitude colaborativa e brindando axuda oportuna.
Levar a cabo obradoiros ou charlas coas familias para:
- Resolver dúbidas.
- Concienciar sobre a importancia de dar un uso responsable e correcto ás ferramentas dixitais.
- Mellorar a competencia dixital.
Comunicación e difusión
Oído o claustro e tras a aprobación do Consello Escolar, o Plan Dixital será publicado en aberto no sitio web do centro, no apartado “Documentos”, onde estará visible para toda a comunidade educativa.
O Plan Dixital terá un acceso público desde a plataforma EduCalidade.