Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de Dinamización do PD realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións deste plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas ao centro por trimesttre para analizar coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
Nota: versión estendida cos últimos datos deste documento con ilustracións, gráficos e enquisas en https://drive.google.com/drive/folders/1kOuZFGiL4TuiEqRLjh7k-_38DceZHVYz
VALORACION XERAL:
Durante o primeiro trimestre tivemos moitos e frecuentes problemas coa conectividade. Ademáis de algún acto vandálico por parte do alumnado, semella que a infraestructura necesita unha anovación e posta a punto.
Pola otra banda, ao remate do primeiro trimestre xa estábamos facendo uso intensivo de varios recursos do centro que, segundo o noso punto de vista, estaban a ser infraempregados: a televisión da sala de profesores e os proxectores do vestíbulo. Agora amosan durante toda a xornada a data, hora, información e novas educativas, a modo de “dashboard”.
Asemade, ampliamos e reorganizamos o equipamento da sala de profesores, de xeito que pasamos a ter de tres a seis ordenadores, agora todos conectados á impresora de rede.
ABALAR:
Ofrécese asesóramento sobre o seu emprego a todo docente que o necesite. O formulario fíxose con preguntas sobre o emprego de todas as ferramentas, con modelos personalizados para alumnado, familias e profesorado. Dos datos recabados, cabe dicir que pasamos dun 19% no curso pasado a un 13% do profesorado que aínda non o emprega, e tamén o seu emprego por parte das familias foi lixeiramente maior no primeiro trimestre.
AULA VIRTUAL:
Durante o curso, o membro do equipo Celestino Montero leva a cabo as tarefas de mantemento da aula e proporciona asistencia a quen o necesita. Virtualmente temos ao 100% de alumnado de ensino secundario matriculado.
PAXINA WEB DO CENTRO:
Entre o alumnado, as visitas baixaron un pouco respecto ao curso pasado; sen embargo, entre as familias, suben, o mesmo que entre o profesorado. Deste último cabe dicir que o sitio WEB é, en certa forma, redundante unha vez que o curso está en marcha, xa que a súa función informativa pasa a ser sustituída en boa medida polas reunións dos distintos órganos colexiados, cartelería, etc.
Nota: versión estendida cos últimos datos deste documento con ilustracións, gráficos e enquisas en https://drive.google.com/drive/folders/1kOuZFGiL4TuiEqRLjh7k-_38DceZHVYz
VALORACION XERAL:
Durante o segundo trimestre xa tiñamos desenvolvidos no centro tres cursos de capacitación dixital e dous do nivel intermedio. Pola outra banda, das sete actividades de formación para o profesorado que estamos a desenvolver, unha ten relación directa co plan dixital (“Utilización das TICs”), e outras dúas de xeito tanxencial (“Internacionalización do centro” e “Metodoloxías innovadoras”). Respecto aos indicadores de cada un dos obxectivos:
ABALAR:
Profesorado: incremento constante respecto ao curso e trimestres pasados. Familias: lixeiro incremento respecto ao curso pasado.
AULA VIRTUAL:
Alumnado: incremento constante respecto ao curso e trimestres pasados. O aspecto máis positivo é que, con maior ou menor frecuencia, pero case a totalidade do profesorado está a empregar a aula virtual.
PAXINA WEB:
Profesorado: incremento respecto ao curso pasado. Alumnado: non hai variacións respecto ao curso pasado. Familias: non hai variacións respecto ao curso pasado. A páxina WEB parece ter un teito de emprego difícil de superar, e iso a pesares de que está a ofrecer moita máis información e novas que en cursos pasados. Segundo os datos e o que nos transmiten verbalmente os distintos colectivos do centro, a ferramenta Abalar e a páxina WEB “compiten” entre elas: durante o verán e no principio de curso, as familias e o alumnado visitan máis a páxina web, mentres que cando xa teñen Abalar funcionando, confían en que lles chegará a información importante por esa canle.
Avaliación
A avaliación do PD realizarase a través dos indicadores definidos en dito Plan, tendo en conta os criterios de aceptación de cada un deles.
Comunicación e difusión
A difusión do plan dixital á comunidade educativa, unha vez éste sexa aprobado polo claustro e o Consello Escolar, realizarase a través da páxina web do Centro.