Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Trimestralmente se realizará unha valoración do cumprimento e seguimento do plan dixital, propoñendo modificacións ou propostas de mellora se fosen necesarias.
1. En educación primaria e infantil integráronse os monitores táctiles dixitais na práctica docente, tal como establecía o obxectivo O01PD. Aparte de unha breve formación externa que acudiu ao centro, a maioría de dúbidas solventáronas os propios docentes intercambiando as súas experiencias, con un grao de satisfacción moi alto.
2. Realizáronse todas as programacións didácticas na aplicación PROENS, tal e como establecía o obxectivo O02PD. Primeiro fixéronse as dos cursos 1º e 3º ESO e despois as de 2º e 4º ESO e, despois das rectificacións solicitadas pola Inspección Educativa, todas foron admitidas.
3. Completouse o obxectivo O03PD, coa participación do curso de 6º de educación primaria no programa Digitalweek. O curso próximo (ou neste se é posible) solicitarase novamente.
4. Respecto ao obxectivo O04PD, seguimos á expectativa do Programa de Polos Creativos. O plantexamento e obrigatoriedade de participación non se ve correspondido polos feitos: non hai material, non hai formación, non hai novas, ... o único son promesas cara ao final do curso.
5. Prosíguese coa dixitalización dos procesos administrativos marcados como obxectivo O05PD. Creouse unha aplicación de uso compartido onde os decentes teñen dispoñibles aulas virtuais de reunións, información variada, as contas de correos dos docentes, as reservas de aulas (informatica, laboratorio e biblioteca de secundaria), así como un calendario onde coordinar as actividades extraescolares e os exames.
1. Respecto ao obxectivo O01PD, comunicouse ao centro que no terceiro trimestre chegarían paneles para as titorías de secundaria.
2. Respecto ao obxectivo O04PD, do Programa de Polos Creativos, seguimos sen recibir material significativo, máis alá de caixas simbólicas de mostra sobre actividades que non pedimos nin utilizamos. Ofrecéronnos formación sobre algún dispositivo que non sabemos se imos ter ou sobre un editor de vídeo e, dada a obrigatoriedade de coller algún, escollemos este último, que se impartirá no terceiro trimestre. A percepción do programa no colexio e noutros centros cos que temos contacto, é absolutamente negativo. Pensamos que é necesario que o material que se envíe teña como obxecto satisfacer as demandas educativas directas de cada centro, xa que o feito de enviar material non pedido e non satisfacer o pedido é unha perda de tempo e recursos.
3. Prosíguese coa dixitalización dos procesos administrativos marcados como obxectivo O05PD. Neste caso, realízanse labores de mantemento e mellora, como por exemplo: unificar nun único calendario os exames e actividades extraescolares de secundaria para facilitar que non coincidan no mesmo día para o mesmo curso; súbese documentación sobre como configurar os dispositivos para a conexión á rede wifi edu.xunta.gal; créase un calendario específico para a reserva da aula de informática de primaria; ...
Avaliación
Comunicación e difusión
Unha vez que o Claustro de profesores foi informado do Plan Dixital e que foi aprobado polo Consello Escolar, procederase a publicalo na páxina web do centro. O equipo directivo será o encargado de dalo a coñecer ao profesorado novo no centro.