Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para realizar un seguimento axeitado do plan, realízanse reunións periódicas e, tras un consenso grupal, distribúense as distintas funcións das que se encarga cada membro do equipo.
No obxectivo O1PD, tanto as accións AO.1.1 coma a AO1.2 están pendentes de realizarse, debido a que no primeiro trimestre retrasouse a posta en marcha da aula virtual pois a persona coordinadora incorporouse a mediados de outubro, e tivo que priorizar a posta en marcha da aula de informática, revisando os equipos e conexións. Intentarase iniciar o segundo trimestre con ambas accións do obxectivo O1PD.
No referente ao O2PD, dicir que se desenvolveron as seguintes accións: AO2.1. Solicitar o itinerario de formación EDIXGAL a finais de setembro a través da asesora do CAFI; AO2.2. A formación EDIXGAL iniciouse en decembro e terá continuidade ao longo do mes de xaneiro e primeira quincena de febreiro cunha porcentaxe de profesorado participante dun 51% (14 docentes); AO2.3. O alumnado de 5º de Educación Primaria comezan a empregar os equipamentos en setembro e son instruidos dende o inicio das normas de uso e coidado dos que deben ser responsables; AO2.4. O alumnado de 5º de Educación Primaria iniciouse en setembro e continuou ao longo do trimestre, no referente ao manexo da plataforma vitual de aprendizaxe EDIXGAL, tanto na aula conectados á rede, coma nas casas con actividades cargadas a través de EVA offline.
O3PD, a acción de AO3.1 xestión altas e baixas na UAC dos equipamentos, dicir que se deron de alta varios equipamentos do programa EDIXGAL en 5º de Educación Primaria:un carro de carga con 27 ordenadores portátiles para o alumnado (23 de alumnado e 4 auxiliares), 6 ordenadores de mestres para o equipo docente e un ordenador de aula.
Todas as accións o referidas ao O4PD (AO4.1, AO4.2, AO4.3, AO4.4), serán desenvoltas nos próximos trimestres.
O5PD, a acción establecida AO5.1 desenvolveuse no mes de outubro, creouse un espazo para a divulgación das actividades da ANPA na web do centro. A ANPA xa comezou a empregala engadindo un listado de comercios colaboradores (21/11/2023).
O6PD, AO6.1 e AO6.2, pendientes de desenvolver pois os mestres responsables e coñecedores das ferramentas, están de baixa, polo que debemos dar tempo a aqueles que asumen as súas funcións para organizarse; Desenvólvese a acción AO6.3, en relación aos Polos Creativos, iníciase a participación da formación da persoa coordinadora a mediados do mes de outubro (17/10/2023).
No obxectivo O7PD, AO7.2 a acción referida ás actividades sobre o respecto dos dereitos de autor, desenvolveránse nos seguintes trimestres. Neste primeiro trimestre, iniciáronse as seguintes accións: AO7.1 No mes de novembro, realízase a acción de aprender a manexar diferentes ferramentas co alumnado de 4º de Educación Primaria, tales como: kahoot e presentacións de traballos en impress. Traballando a selección de información e imaxes, a edición de texto e imaxe e organizar dita información en carpetas. Do mesmo xeito, o alumnado de 3º de Educación Primaria, realizaron búsquedas sobre coñecemento do mundo que nos rodea, a través de mapas e buscar información; AO7.3 O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria recibiu a través da Cruz Vermella charlas sobre os riscos e perigos na rede no mes de novembro (28/11/2023). Do mesmo xeito, tamén se ofertou charla ás familias (23/11/2023), ás que só acudiron 3 familias; AO7.4 recolle a implementación das diferentes propostas do INCIBE. En 2ºB de Educación Primaria, traballaron con actividades sobre ciberseguridade https://cyberscouts.osi.es/ .
No obxectivo O1PD, desenvolvese a acción AO.1.1 o 23 de xaneiro realizase a formación do profesorado no uso e xestión da aula virtual do centro por parte de un docente do centro: créanse as áreas e instrúese na matriculación do alumnado. O martes 20 de febreiro, realizouse outra sesión para aclarar dúbidas. Quedando pendente AO1.2. para o terceiro trimestre.
No referente ao O2PD, a acción: AO2.1, AO2.3 e AO2.4 desenvolvéronse no 1º trimestre; AO2.2. A formación EDIXGAL iniciouse en decembro e tivo continuidade ao longo segundo trimestre con sesións de formación por parte da asesora, así coma sesións de traballo grupal e individual, rematando a mesma no mes de marzo. O Nº PARTICIPANTES:14 (de 27)51%, pero ao final déronse de baixa dous docentes, sendo a porcentaxe final de 45%.
O3PD, a acción de AO3.1 xestión altas e baixas na UAC dos equipamentos,. Dicir que se deron de baixa varios equipamentos, realizase o expurgo de 3 impresoras e 17 CPU obsoletas e inservibles a finais de xaneiro. E danse de alta 3 portátiles para as aulas de 5º, 6ºA 6º B en xaneiro e a inicio de febreiro instalanse dous ordenadores de mesa que chegan para zonas de uso común que son inventariados a través da aplicación.
As accións o referidas ao O4PD AO4.2, Nas aulas, dende 3º de educación primaria, realizáronse pequenas búsquedas na rede, para desenvolver tarefas propostas. AO4.4) Realizase a difusión na web do centro de programas de radio para o que se habilita un espazo propio. O AO4.1 e AO4.3 planificase que se van desenvolver no terceiro trimestre.
O5PD, a acción establecida AO5.1 levouse a cabo no primeiro trimestre.
O6PD, AO6.1 O alumnado de 5º de EP recibiu formación sobre edición de programas para a radio escolar o 5 e 12 de marzo a través do obradoiro Gravación e mestura para radio e podcast, impartido por Pedro Iglesias (Gráfica, sonora e social) e AO6.2 Realizouse un programa dunha peza teatral o alumnado de 3ºB de Educación primaria (https://www.edu.xunta.gal/centros/ceippraiaxardin/taxonomy/term/93 ), outro para conmemorar o día de Rosalía con recitado de obras da autora por todo o centro. Desenvólvese a acción AO6.3, en relación aos Polos Creativos, iniciase a formación de persoas coordinadoras no mes de outubro. No mes de xaneiro, a asesora de polos acode ao centro, así coma se realiza a formación a través de Webex. O 2 de marzo, realízouse a formación técnica.
No obxectivo O7PD, AO7.2 a acción referida ás actividades sobre o respecto dos dereitos de autor, desenvolveránse no seguinte trimestre. No primeiro trimestre, iniciouse a acción: AO7.1 desenvolveuse no primeiro trimestre ainda que ten continuidade ao longo do curso. A Acción AO7.3 tamén se iniciou no primeiro trimestre, pero o 19 de xaneiro O alumnado de 5º e 6º de Educación primaria participan na Charla de prevención de Acoso Escolar, impartido pola Cruz Vermella.
O81.1 ,segue pendiente para realizar no seguinte trimestre, co fin de aunar aqueles recursos que están sendo creados polos docentes do centro.
Avaliación
A avaliación do Plan Dixital será levada a cabo polo equipo dixital do centro en colaboración co equipo de Dinamización das TIC e coordinado polo coordinador do Plan Dixital. Esta avaliación levarase a cabo en dous momentos:
- Avaliación procesual: Realizarase unha reunión trimestral para valorar o estado da execución das acciñons, a análise e avaliación dos resultados, e de ser o caso, as posibles modificacións das acción e as propostas de traballo.
- Avaliación final: Ao finalizar o curso escolar levarase a cabo unha avaliación final para valorar o grado de consecución dos obxectivos establecidos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
O presente Pllan Dixital daráse a coñecer a través da páxina web do centro.