Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Dúas veces por trimestre o mentor ADIX reúnese para facer un seguimento.
Ao final do primeiro trimestre realizáronse as seguintes accións:
AO1.1: Creación dun documento de inventario para compartilo co profesorado.
AO2.1: Establecer un sistema entre o profesorado para compartir recursos.
Punto 3.2. do PD:
Renováronse os equipos informáticos do equipo directivo e administración (AMTEGA).
O resto das necesidades continúan de acordo ao posto no plan dixital do centro.
Ao final do segundo trimestre realizáronse as seguintes accións:
AO3.1: Charla, coloquio, debate sobre a importancia dos dereitos de autor nas producións propias entre alumnado e profesorado.
Ao final do terceiro trimestre estaban realizadas as seguintes accións:
AO1.2: Rexistrar todo o material tecnolóxico existente na base de datos e valorar o seu estado.
AO1.3: Establecer un sistema de organización e compartilo co resto do Claustro.
AO2.2: Recibir formación específica sobre elaboración de recursos dixitais.
AO2.3: Introducir recursos dixitais na avaliación do alumnado.
AO3.2: Creación de infografías con recursos libres.
AO3.3: Promoción e difusión das infografías nas diferentes aulas.
Avaliación
Para a avaliación deste Plan tivéronse en conta os seguintes aspectos:
-
Realizouse unha avaliación procesual unha vez ao trimestre a través da Comisión de Coordinación Pedagóxica, na que se incluíu o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e modificacións das accións e as propostas de mellora.
-
Realizouse unha avaliación final que se incluiu na memoria anual do centro cunha valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O plan desenvolveuse segundo o previsto grazas fundamentalmente ao apoio do asesor ADIX. De todos xeitos, neste ámbito hai moito traballo por desenvolver no futuro e haberá que seguir insistindo no deseño e desenvolvemento de novos obxectivos.
Segundo a análise feita polos distintos órganos do centro, debemos centrar o vindeiro curso a estratexia formativa na inclusión, nas propostas do centro, do material recibido a través do programa de Polos Creativos. Tamén debemos manter ben organizado o material, afortunadamente, cada vez máis abundante.
Comunicación e difusión
Este Plan foi presentado para a súa aprobación aos órganos colexiados do centro, colocouse no apatado de documentación na web e os obxectivos de cada curso son publicitados nas reunións respectivas de inicio de curso.