Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para facer o seguimento do Plan de Acción tomaremos como referencia as táboas dos obxectivos anteriores e as datas establecidas, indicando se as accións establecidas para acadar o obxectivo están pendentes, aprazadas ou realizadas. Tras unha valoración conxunta das accións débese determinar se o obxectivo foi acadado ou non, e neste caso ver en que medida se lle dá continuidade o próximo ano.
O coordinador do Plan DIxital, Alberto Cancela Montes, reúnese dúas veces por trimestre co asesor ADIX, Jorge Fernández Otero, onde revisamos os obxectivos e as accións dos mesmos para verificar si se van acadando.
No 1º trimestre atenderase especialmente a solicitar a renovación dos equipamentos máis obsoletos.
As tarefas de concienciar ao alumando dos riscos e vantaxes do uso das tecnololoxías abrangue todo o curso.
Aumentar a compentencia dixital do profesorado iníciase no 1º trimestre coa organización e solicitude de cursos.
A 31 de marzo de 2023, as accións de cada obxectivo quedan da seguinte maneira:
A renovación dos equipos, por non depender directamente do centro, poderá extenderse no 2º ou incluso no 3º trimestre.
As tarefas de concienciar ao alumando dos riscos e vantaxes do uso das tecnololoxías abrangue todo o curso.
Aumentar a compentencia dixital do profesorado exténdese ao 2º trimestre.
A 21 de xuño de 2023, as accións de cada obxectivo quedan da seguinte maneira:
As tarefas de concienciar ao alumando dos riscos e vantaxes do uso das tecnololoxías abrangue todo o curso.
Aumentar a compentencia dixital do profesorado podería extenderse ao 3º trimestre.
Avaliación
A avaliación procesual e que se levará a cabo unha vez ó trimestre, valorando cada unha das accións establecidas.
E a avaliación final, na que se fará esa valoración final dos obxectivos establecidos, tendo en conta os indicadores que se mostran na seguinte táboa.
A día 22 de xuño podemos concluír que as accións levadas para desenvolver este Plan Dixital foron satisfactorias. Os obxectivos foron tratados en tódolos seus aspectos, véndonos na obriga de pospoñer algún deles debido a causas externas.
Durante o primeiro trimestre as accións estiveron orientadas cara a obtención de datos co fin de coñecer en profundidade o estado do centro no aspecto dixital, así como iniciamos os trámites para solicitar formación e a renovación de equipamentos. Seguidamente puxemos en marcha as propias actividades de formación, así como a instalación e posta en en funcionamento do equipamento que renovamos. No derradeiro trimestre foronse pechando tódolos ámbitos abertos deste plan. Debemos indicar que no apartado de creación de contidos dixitais, así como a concienciación sobre o uso das novas tecnoloxías foi un traballo contínuo ao longo de todo o curso.
Unha vez avaliado o plan e analizada a consecución dos obxectivos, estableceranse as propostas de mellora oportunas.
Extender as canles de comunicación coa comunidade educativa co fin de facer máis eficiente os recursos tanto técnicos coma no aspecto da formación. Ademais, deberemos ter en conta a aparción da competencia dixital e empregar eses datos como base para mellorar a formación do profesorado.
É importante ter presente que a renovación dos equipos debe manter unha continuidade ao longo dos anos para non quedar obsoletos, polo tanto, a constancia debe ser un factor importante na coordinación deste Plan Dixital.
Comunicación e difusión
Este plan colgarase na páxina web do centro para a súa difusión entre a comunidade educativa e formará parte da programación xeral anual do centro.
Divulgarase entre o claustro toda a información relativa ó plan dixital, así como a relacionada coas actividades previstas para a consecución dos obxectivos establecidos.