Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase un seguimento trimestral das accións levadas a cabo así como do grao de cumprimento dos obxectivos formulados. De ser necesario realizaranse as modificacións e propostas de mellora necesarias.
Neste primeiro trimestre cabe destacar que o profesorado non solicitou formación na ferramenta Abalar e/ou Ablar Pro, e ademais tampouco houbo demanda de formarse na ferramenta Moodle, polo que toda a formación no eido da competencia dixital se centrou na radio escolar e nas diferentes ferramentas tecnolóxicas dos Polos Creativos das que dispón o centro.
As accións previstas a esta altura de curso realizáronse sen modificacións.
Remátanse as accións previstas sen modificacións.
Avaliación
Para tratar de acadar os mellores resultados deste Plan Dixital, levaremos a cabo unha avaliación continua que nos permitirá saber se os obxectivos propostos o Plan de acción están ben adecuados e se as accións propostas son as correctas.
-
No relativo á avaliación procesual a frecuencia da súa realización ven reflectida na data de fin prevista de cada unha das accións a levar a cabo, realizándose estas alo menos unha vez ao trimestre, valorándose o seu estado así como a análise e valoración dos resultados acadados. De ser necesario realizaranse as modificacións e propostas de mellora necesarias.
-
No que respecta á avaliación final, esta realizarase alo menos unha vez ao ano ao rematar o curso escolar, incluíndo a valoración do logro dos obxectivos propostos e as propostas de mellora necesarias que nos permitan afondar nos obxectivos de cara ao vindeiro curso.
En xeral considéranse os obxectivos acadados, aínda que se debe mellorar para tentar acadar o 100% do profesorado que emprega a ferramenta Abalar nas súas comunicacións, así como na optimización da revisión dos recursos tecnolóxicos á hora de detectar necesidades ou actualizacións dos mesmos.
Débense marcar propostas de mellora no referido á revisión do equipamento informático e tecnolóxico, dado que as dúas horas de redución das que dispón o/a coordinador/a TIC son á vista totalmente insuficientes de cara a un correcto e óptimo seguimento e revisión do cada vez máis numeroso equipamento do centro. Para tal fin proporase a contratación dunha empresa externa de modo que mensualmente se faga cargo das revisións e actualizacións necesarias.
Así mesmo vese necesario unha mellora nas comunicacións abalar do profesorado, polo que fomentaremos unha breve formación no uso da ferramenta Abalar de forma que se estableza a prioridade de realizar as comunicacións profesorado titor - profesorado - familias mediante esta ferramenta.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado polo Consello Escolar, este Plan Dixital estará a disposición de toda a comunidade educativa na páxina web do IES Cabo Ortegal no apartado “Documentación”, podendo ser revisado en calquera momento se as necesidades do centro así o aconsellan, informando, de selo caso, ao Claustro e Consello Escolar de todas aquelas modificacións realizadas