Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Faremos dous tipos de avaliación. Por unha banda faremos unha avaliación procesual e por outra banda levaremos a cabo unha avaliación final.
Avaliación procesual: será realizada unha vez por trimestre. Empregaremos a táboa do plan de acción para valorar o estado de cada acción. Lembramos que o presente documento é un documento vivo que pode sufrir todas as modificacións que o grupo considere oportuno.
Avaliación final: realízarase ao rematar o curso 22-23 Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Empregaremos as táboas do plan de acción.
Durante o primeiro trimestre levamos a cabo as seguintes acións:
- Actualización de equipos/hardware anterior aos 2018.
- Informar e atender ás familias de poucos recursos e dispoñibilidade de tecnoloxías dixitais no centro. Enviouselle un formulario a todas as familias para detectar as necesidades que poidan existir en canto a carencia de equipos informáticos.
- Deseñar rúbricas para todas as áreas dacordo coa LOMLOE en 1º, 2º e 3º
- Ademáis, comezamos a traballar co alumnado para desernvolver as súas competencias dixitais. Para iso elaborouse un horario para que todos os cursos dispoñan dunha sesión á semana na aula de informática do centro.
Durante este trimeste continuamos a traballar co noso alumnado as súas habilidades dixitais. Como ven ocorrendo durante o curso, adicámoslle unha sesión semanal na aula de informática con profesorado de apoio.
Tamén continuamos co plan de formación permante do profesorado (PFPP) Levamos a cabo dúas formacións. Por unha banda, unha formación sobre robótica para poder implementar novas activiades no noso centro. Por outra banda, debido ao avance das TIC e do uso da internet nos últimos anos consideramos moi importane realizar unha formación sobre protección de datos.
Neste último trimestre finalizamos a formación do alumnado (por este curso) en materia de TICs. Dada a boa acollida que tivo a formación entre o noso alumnado continuaremos, se isto fose posible, adicandolle unha sesión semanal ao desenvolvemento das competencias dixitais do alumnado.
Por último, nestre trimestre tamén levamos a cabo a planificación do plan dixital do vindeiro curso escolar.
Avaliación
Avaliación procesual: será realizada unha vez por trimestre. Empregaremos a táboa do plan de acción para valorar o estado de cada acción. Lembramos que o presente documento é un documento vivo que pode sufrir todas as modificacións que o grupo considere oportuno. Avaliación final: realízarase ao rematar o curso 22-23 Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Empregaremos as táboas do plan de acción
En termos xerais o claustro valora de xeito positivo o desenvolvemento do Plan Dixital. Os obxectivos propostos foron realistas e adaptados a situación actual do centro. O uso do DAFO axudounos moito a facer as propostas realistas e útiles para o Plan Dixital. Ademáis a temporalización do Plan Dixital ao longo do curso foi adecuada xa que nos permitiu conseguir cada obxectivo satisfactoriamente e podendolle adicar o tempo necesario. Unha das actividades que mellor acodillida tivo foi a formación do PFPP sobre protección de datos. Dita información xa a puidemos aplicar ao dereito de rematar a formación mellorando considerablemente a actuación do centro neste eido. Outro dos obxectivos propostos foi a mellora dos equipamentos. Estes equipmentos foron mellorados de varios xeitos, por unha bando a ONG Ayuda en Acción donounos varios equipos para mestres e para a aula TIC do centro e por outra banda, a Consellería de Eduación fixo entrega de varios paneis dixitais para as aulas, novos equipos informáticos para o equipo directivo e equipos para a mellora da conexión WIFI do centro.
O obxectivo relacionado coa elaboración de rúbricas non tivo tanto éxito como os obxectivos anteriores. Por unha banda, non foi proposto da maneira máis adecuada e proveitosa para o profesorado. e por outra decidiuse facelo nunha época moi complicada para o claustro xa que tiñamos que facer as progamacións en PROENS e demáis documentación de comezo de curso.
O claustro quedou amplamente satisfeito coa consecución dos obxectivos deste curso. Para finalizar gustaríame resaltar o traballo feito polos ADIX xa que sempre estaban dispoñibles para nós, para resolvernos dúbidas e axudarnos en todo o posible. As suas visitas tamén nos axudaron moito coa coordinación do Plan Dixital.
Unha das maiores dificultades que nos atopamos é a falta de tempo dentro do horario escolar xa que a carga lectiva do profesorado é moi grande. Para poder levar a cabo máis activiades é necesario dispoñer de tempo para poder planificalas da maneira máis axeitada para sacar o máximo partido.
Comunicación e difusión
Previa aprobación polo Claustro e Consello este documento será publicado na Web do centro, no apartado Documentos