Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será dunha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-Neste trimestre estímanse como realizadas as accións A01.2 e A01.3 polas que se realizou o inventario do equipamento dixital do centro e o seu plan de adecuación, motivando éste a tramitación dunha solicitude de 10 equipos informáticos novos para cambiar os antiguos da aula. A data de hoxe non teñen resposta da solicitude feita. -Ao respecto das accións A02.2 e A02.3 en relación á formación e incorporación no alumnado no emprego das ferramentas TIC, valórase que non demandan equipamento dixital para contidos dos módulos prácticos na formación do ciclo pois a estiman non necesaria á vista dos seus contidos e calqueira posibilidade de aportación dunha ferramental dixital neste campo sería cun coste de adquisición inaccesible para o centro. Porén nos módulos téoricos sí se estan empregando ferramentas de ofimática, os aplicativos Presto e Arquímedes para medidas e presupostos e o autocad para diseño. Este último está dando problemas coa meirande parte dos equipos da aula debido a súa antiguedade, pois tan só dous lle serven, cando hoxe no mercado laboral deste sector empezaríase a requerir mellores aplicacións para este tipos de contidos como o Revit e o Archicad que ofrecen mellores prestacións no traballo nun deseño 3D. Por eso, nestas accións tería moito peso a achega do equipamento novo solicitado. -Ao respecto dos obxectivos A01.1 e A02.1 coméntase a posibilidade de traballar no emprego de ferramentas dixitais que supoñan opcións de maior interactividade no traballo de contidos máis de índole conceptual (ex.normativa, etc) a través de emprego de imaxes ou vídeos interactivos, cuestionarios que aporten feedback ao alumnado, etc. Este tipo de ferramentas poderían supor unha formación do profesorado e emprego de ferramentos como h5p, exelearning, actividades interactivas de moodle, etc.
-Ao remate deste segundo trimestre séguese á da espera do envío de equipamento dixital solicitado logo da actualización do inventario e análise resultantes a carón das accións relacionadas co obxectivo no.1 do plan dixital que ten aprobado o centro e que permita a mellora de software co que traballar contidos específicos nos módulos téoricos (p.ex.deseño)
-Ao respecto dos obxectivos A01.1 e A02.1 aínda que se se comentara a posibilidade de traballar a formación do corpo docente do centro para o emprego de ferramentas dixitais que posibilitaran a incorporación de opcións de maior interactividade no traballo de contidos máis de índole conceptual (ex.normativa, etc) a través do emprego de recursos como imaxes ou vídeos interactivos, cuestionarios que aporten feedback ao alumnado, etc dispoñibles en ferramentas como h5p, exelearning, actividades interactivas de moodle, etc, ao final optouse mais pola incorporación nas materias de recursos dixitais que ofertan as materias online desta rama de FP que se imparte no centro
-A partires de material facilitado traballouse na mellora da competencia dixital dos docentes para actualizar a páxina web do centro coa incorporación axeitada de contidos que a manteñan ao día.
-Ao longo deste trimestre o centro realizou a introdución do seu vixente plan dixital na plataforma Educalidade aberta recentemente a todos os centros.
-No primeiro trimestre realizáronse as accións A01.2 e A01.3 polas que se realizou o inventario do equipamento dixital do centro e o seu plan de adecuación, motivando éste a tramitación dunha solicitude de 10 equipos informáticos novos para cambiar os antiguos da aula. A data de hoxe non teñen resposta algunha respecto da solicitude feita. -Logo do análise prevista na acción A01.1 do plan dixital, acordouse e veuse ao longo do segundo e terceiro trimestres do curso actualizando a páxina web do centro coa incorporación axeitada de contidos que a manteñan ao día así como a difusión de actividades realizadas polo centro.
-Ao respecto das accións A02.2 e A02.3 en relación á formación e incorporación no alumnado no emprego das ferramentas TIC, valórase que non demandan equipamento dixital para contidos dos módulos prácticos na formación do ciclo pois a estiman non necesaria á vista dos seus contidos e calqueira posibilidade de aportación dunha ferramental dixital neste campo sería cun coste de adquisición inaccesible para o centro. Porén nos módulos téoricos sí se estan empregando ferramentas de ofimática, os aplicativos Presto e Arquímedes para medidas e presupostos e o autocad para diseño. Este último está dando problemas coa meirande parte dos equipos da aula debido a súa antiguedade, pois tan só dous lle serven, cando hoxe no mercado laboral deste sector empezaríase a requerir mellores aplicacións para este tipos de contidos como o Revit e o Archicad que ofrecen mellores prestacións no traballo nun deseño 3D. Por eso, nestas accións tería moito peso a achega do equipamento novo solicitado. -Ao longo dos trimestres segundo e terceiro do curso e ao respecto da acción A02.3 prevista do plan, viñéronse mellorando os cursos creados na Aula Virtual do centro coa incorporación de recursos dixitais que ofertan materias online desta rama de FP que se imparte no centro.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será dunha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será dunha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
01 -Valores acadados nos indicadores deste obxectivo (01) Para este obxectivo marcáronse tres indicadores nos que se obtiveron os seguintes valores:
- Porcentaxe de equipos inventariados do centro
¿ valor de partida: 0 ¿ valor previsto: 100 ¿ valor acadado: 100
- Porcentaxe de operacións de gasto realizadas para a adecuación do equipamento TIC do centro
¿ valor de partida: 0 ¿ valor previsto: 100 ¿ valor acadado: 0
- Porcentaxe de solicitudes de equipamento TIC tramitadas aos órganos competentes
¿ valor de partida: 0 ¿ valor previsto: 100 ¿ valor acadado: 100
Á vista da realización das accións anteriormente referidas e os valores acadados nos indicadores sinalados, considérase parcialmente acadado este obxectivo.
02- Para este obxectivo (02) marcáronse dous indicadores nos que se obtiveron os seguintes valores:
- Porcentaxe de módulos que utilizarán unha contorna dixital de aprendizaxe
¿ valor de partida: 0 ¿ valor previsto: 50 ¿ valor acadado: 50
- Porcentaxe de actividades realizadas nos módulos que empregan ferramentas dixitais
¿ valor de partida: 0 ¿ valor previsto: 25 ¿ valor acadado: 25
Á vista da realización das accións anteriormente referidas e os valores acadados no indicador sinalado, considérase acadado este obxectivo
Á vista dos resultados obtidos proponse:
Tentar realizar unha operación de compra de equipos informáticos (2 equipos: Pcs, pantalla, teclado, rato) para mellorar a adecuación do equipamento TIC do centro.
E seguir realizando nos módulos actividades que utilicen ferramentas dixitais.
Comunicación e difusión
A publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa farase a través da páxina web do centro.
https://www.edu.xunta.gal/centros/iessobradelocarballeda/