Debilidade |
O 52% do profesorado pensa que o alumado non aprende a crear contidos dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 60% do profesorado cre que o alumnado non debe traer dispositivos propios e utilizalos durante as clases. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Menos da metade do alumnado pensa que o profesorado lle asigna diferentes actividades acordes ás súas necesidades |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
A metade do alumnado non participa máis cando se emprega a tecnoloxía. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 56% do alumnado cre que no centro o alumnado aprende a verificar a calidade da información en Internet. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 46% do profesorado e ó 56% do alumnado pensa que o alumnado non aprende a programar e codificar no centro. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Aínda que para a maioría do profesorado e do equipo directivo considera que o acceso a Internet é unha fortaleza, a metade alumnado considera que é insuficiente. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O 58% do alumnado considera que non aprende a actuar de maneira segura en Internet no centro. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 56% do profesorado pensa que o alumnado non aprende a comunicarse usando TIC. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 38% do alumnado utiliza TIC nas diferencias materias. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 50% do profesorado pensa que o alumnado aprende a solucionar problemas técnicos que xorden ó utilizar as TIC |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Máis da metade do alumnado e do profesorado cre que son insuficientes os dispositivos dixitais que o alumnado dispón no centro ou poida levar para casa. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
O 56 % do profesorado cre insuficientes os espazos físicos para a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
O 40% do profesorado considera necesario unha mellora na infraestrutura. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Un 32% afirma que non hai no centro
dispositivos dixitais suficientes para a ensinanza. |
Oferta |
Si |
Debilidade |
O 40% do profesorado e equipo directivo considera que non hai sistemas suficientes de protección de datos. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Máis da metade do profesorado pensa que a estratexia dixital do centro non se concorda co profesorado e a maioría do profesorado opina que non existe ou existe de forma parcial unha estratexia dixital en o centro. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Pouco máis da metade do profesorado utiliza TIC para que o alumnado poda reflexionar sobre o traballo dos seus compañeiros. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O 58% do profesorado facilita que o alumnado empregue Tics para facilitar a súa aprendizaxe e o equipo directivo pensaba o contrario. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Case a metade do profesorado e do equipo directivo avalía os nosos progresos en materia de E-A con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Pouco máis da metade do profesorado fomenta a participación do alumnado en proxectos interdisciplinares empregando as TICs e o equipo directivo non é consciente desta situación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 68% do profesorado emprega tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración entre o alumnado |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O 86 % do profesorado e o equipo directivo considera que o acceso a internet é bo e seguro. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O 60% do profesorado e o equipo directivo utilizamos as TIC ó colaborar con outras organizacións. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 76% do profesorado emprega contornas virtuais de aprendizaxe co alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 70% do profesorado emprega TICs para facilitar a retroalimentación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 64% do profesorado e do equipo directivo e a maior parte do alumnado debatemos sobre as vantaxes e desvantaxes do ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Un 88% do profesorado e do equipo directivo busca recursos educativos en internet. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 76% do profesorado utiliza TICs para adaptar o seu método de ensino ás necesidades individuais do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 62 % do profesorado emprega TICs para avaliar ó alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Máis do 70% do profesorado e do equipo directivo son conscientes e promoven o cumprimento das normas sobre dereitos de autor e licenzas de uso. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
A maior parte del profesorado (72 %) crea recursos dixitais para as súas clases. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 80% do profesorado utiliza recursos educativos abertos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 78% do profesorado emprega tecnoloxías dixitais para fomentar a creatividade do alumnado e realiza actividades dixitais motivadoras. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 64% do profesorado emprega TICs para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O 62% do profesorado emprega datos dixitais sobre alumnos/as concretos para mellorar a súa aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |