Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Sube o mentor a comprobar como evolucionan os obxectivos. Ademáis, reunirémonos semanalmente para levar a cabo acións que contribúan ao desenvolvemento do Plan Dixital.
Accións levadas a cabo no primeiro trimestre:
- Sesións informativas. (Realizada)
- Análise nos claustros sobre o traballo realizado ao longo do trimestre para poder establecer medidas de mellora. (En desenvolvemento)
- Sesión de seguimento para medir o uso das TIC e valorar como é o seu uso. (En desenvolvemento)
- Sesión de información a principio de curso sobre esta medida: iniciación e explicación sobre o seu uso. (Realizada)
Accións levadas a cabo durante o segundo trimestre:
- Sesión de seguimento para medir o uso das TIC e valorar como é o seu uso. (Realizada)
- Apoio dentro da aula ao uso responsable das TIC: seguimento e formación. (Realizada)
- Valoración final de curso sobre as actuacións levadas a cabo durante o curso (Realizada)
Accións levadas a cabo durante o terceiro trimestre:
- Formación sobre o uso da Aula Virtual. (Pendente)
- Iniciación ao alumnado no uso da Aula Virtual. (Non está operativa, utilizamos E-Dixgal)
- Realización de actividades e consulta de información na Aula Virtual. (Fíxose con E-Dixgal)
- Análise nos claustros sobre o traballo realizado ao longo do trimestre para poder establecer medidas de mellora. (Realizado)
Avaliación
Avaliación procesual: Para a avaliación procesual,a metodoloxía a utilizar será activa e participativa, tendo en consideración a opinión de toda a comunidade educativa, e utilizaranse técnicas e instrumentos como a observación sistemática, o uso de rúbricas, enquisas, entre outras, dependendo do obxectivo a avaliar. Por outra banda, tamén se terá en conta a opinión de todos os mestres/as, así como as valoracións que poidan xurdir na comunidade educativa. O estado da execución das accións valoraranse a través da observación sistemática e o uso de indicadores de logro. A análise e valoración dos resultados levarase a cabo a través dos datos recollidos nunha reunión co claustro de mestres/as, que terá unha periocidade trimestral. Nesa valoración e análise previo, de ser preciso, estableceranse as posibles modificacións das accións e propoñeranse propostas de mellora, co obxectivo principal de poder adecuar esas accións ao contexto e que estas poidan desenvolverse dunha forma óptima. Avaliación final: Para a avaliación final, realizaremos unha reunión co obxectivo de valorar as actuacións e, de levarse a cabo, as súas propostas de mellora. Nela valoraremos a súa pertinencia, o seu grado de adquisición, así como desenvolvemos os obxectivos a levar a cabo no seguinte curso.
Pasaremos agora a valorar o traballo realizado en cada un dos obxectivos ao longo do curso 22/23.
Obxectivo 1. Establecer o uso da AUla Virtual na comunidade educativa. A aula virtual no noso centro non está habilitada nin se ten usado en anos anteriores, o que dificulta a realización deste obxectivo. Aínda así, o alumnado de 5º de EP ten E-Dixgal, o que nos permite dalgún xeito suplir esta plataforma. O próximo curso escolar todos os nenos e nenas de EP traballarán en E-Dixgal.
Obxectivo 2. Formar a comunidade educativa sobre o uso responsable das TIC. Realizamos unha sesión informativa coas familias ao comezo e, como dicíamos, tamén melloramos a formación do alumnado e equipo docente.
Obxectivo 3. Formar e apoiar ao alumnado na súa iniciación ao uso das TIC de forma responsable. Ao longo do curso desenvolvemos co alumnado sesións para acadar este obxectivo e tamén incidimos nisto cando traballabamos facendo uso de ferramentas dixitais.
Obxectivo 4. Implantación do uso de Abalar Móbil para a comunicación entre as familias e o profesorado do centro. A totalidade das familias empregan desde este curso esta aplicación.
De cara ao próximo curso cremos que sería necesario seguir traballando no plano dixital para favorecer a formación de todas as persoas que forman a comunidade educativa. Aínda así, será necesario ter en conta as características persoais e profesionais do profesorado que conforme o claustro.
Comunicación e difusión
Para a súa difusión, contaremos cunha copia impresa a disposición da comunidade educativa no despacho de dirección, así como información relevante sobre o plan no taboleiro da entrada. Por outra banda, dende a titoría explicarase ás familias este plan así como todas as actuacións que se levarán a cabo ao longo do curso, incidindo na total dispoñibilidade do equipo docente e directivo para solventar calquera dúbida sobre o mesmo. Por último, o Plan Dixital e todas as súas actuacións tamén terán a súa difusión na Aula Virtual do centro, así como na páxina web.
Aula virtual: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcasaio/aulavirtual/
Páxina web: https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcasaio/