Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento durante este curso foi realizado a través das visitas do Adix. Erroz Uribarri Landa. Durante cada trimestre recibimos dúas visitas e revisamos xuntas as accións levadas a cabo durante ese período levantando acta da visita e dos avances no Plan Dixital. Nas reunións do claustro ao longo do ano tamén se foi informando ao profesorado dos avances do plan.
21/10/2022 12:20
- Creado grupo de traballo para manexo da app. Todos os docentes tiveron que enviar a documentación ás familias coa aplicación. Quedaron tras reunión de inicio de curso coas familias que precisaban axuda coa inatalación e manexo da app.(obx.1)
- Puxéronse ne contacto co responsable da zona Abalar para poder usar os equipos nun modo básico e poder usalos no centro e en préstamo. (obx.2)
- Mercaron unha pantalla dixital smart tv. (obx 3 alcanzado)
- Solicitado curso da garda civil de seguridade na rede. (obx.4)
- Pretenden solicitar outro curso da mancomunidade de Celanova sobre protección na rede (bulling, ciberacoso...(OBX. 4)
PLANIFICACIÓN DE FORMACIÓN: Este mes fixeron o curso do Proens. Teñen pensado continuar coa formación máis adiante (obx. 5)
Están solicitados grupos de traballo ao CFR con formación (10 horas) en propiedad intelectual, dereitos de autor...
Participa todo o centro.
Proxectos interdisciplinares.
16/12/2022 12:20
- .(obx.1): estese empregando tokapp de maneira habitual como medio de comunicación coas familias.
- (obx.2): en proceso.
- Impartición do curso en ciberseguridade (obx.4): concedido. Celébraranse o 19/12 e o 20/12.
- OBX. 4) Aínda non teñen data confirmada. Vai ser sobre seguridade na rede, respecto de dereitos de autor.
(obx. 5) en proceso.
PLANIFICACIÓN DE FORMACIÓN Aprobado en novembro o grupo de traballo ao CFR con formación (10 horas) en propiedad intelectual, dereitos de autor...
03/02/2023 12:20
- OBX.1. (uso de tokapp para comunicación coas familias): Acadado
- OBX.2 (reciclado de antigos portátiles): En proceso.
- OBX.3. (Adquisición de tecnoloxía SMART): Adquiriron outra pantalla maís para infantil. Acadado
- OBX.4: A garda civil cancelou as charlas previstas así que se solicitou o 13 de xaneiro os obradoiros da Amtega de “iniciación segura á pegada dixital e ás redes sociais” “para 2º, 3º e 4º.
OBX. 5:. Este obxectivo está vinculado ás accións e á oferta da administración para acreditación e mellora da competencia dixital docente. Este mes de febreiro concretarase en FPROFE o nivel individualizado de competencia dixital dos docentes. En proceso
20/04/2023 11:30
- OBX.2 (reciclado de antigos portátiles): Vaise quedar sen acadar.
- OBX.4: A garda civil finalmente celebrou as charlas sobre ciberacoso e seguridade na rede, o 13 de abril. o.
Celebraranse o día 31 de maio os obradoiros da Amtega de “iniciación segura á pegada dixital e ás redes sociais” para 2º, 3º e 4º.
Solicitaron o programa “navegando con rumbo” pero non teñen constancia de que llas concederan.
- OBX. 5:. Este obxectivo está vinculado ás accións e á oferta da administración para acreditación e mellora da competencia dixital docente. En proceso.
08/06/2023 11:30
Os obxectivos que propuxeron foron os que seguen:
Obxectivo 1: Promover o emprego da app Tokapp entre o profesorado e coas familias. Acadado.
Obxectivo 2: Posta en funcionamento de equipos dixitais para uso do alumnado. Sen acadar.
Obxectivo 3: Mellora da dotación tecnolóxica para 2º de ESO con tecnoloxía SMART. Acadado.
Obxectivo 4: Formación do alumnado en seguridade na rede e fiabilidade da información recibida. Acadado.
PRIMEIRO TRIMESTRE
Obxectivo 1: creado grupo de traballo para manexo da app. Todos os docentes tiveron que enviar a documentación ás familias coa aplicación. Quedaron tras reunión de inicio de curso coas familias que precisaban axuda coa instalación e manexo da app. En decembro xa estaban empregando tokapp de maneira habitual como medio de comunicación coas familias. Acadado.
Obxectivo 2: puxéronse en contacto co responsable da zona Abalar para poder usar os equipos nun modo básico e poder usalos no centro e en préstamo. En proceso.
Obxectivo 3: mercaron unha pantalla dixital smart tv. Acadado.
Obxectivo 4: solicitado curso da Garda Civil de seguridade na rede. Solicitado outro curso da mancomunidade Terras de Celanova sobre protección na rede (bulling, ciberacoso...). En novembro concedéronllo para celebrar os días 19/12 e o 20/12. En proceso.
Obxectivo 5: este mes fixeron o curso do Proens. Teñen pensado continuar coa formación máis adiante. En proceso.
SEGUNDO TRIMESTRE
Obxectivo 3: mercaron unha pantalla máis para infantil. Acadado.
Obxectivo 4: A garda civil cancelou as charlas previstas así que se solicitou o 13 de xaneiro os obradoiros da Amtega de “iniciación segura á pegada dixital e ás redes sociais” “para 2º, 3º e 4º.
Obxectivo 5: Este obxectivo está vinculado ás accións e á oferta da administración para acreditación e mellora da competencia dixital docente. Este mes de febreiro concretarase en FPROFE o nivel individualizado de competencia dixital dos docentes. En proceso
TERCEIRO TRIMESTRE
Obxectivo 2: Vaise quedar sen acadar.
Obxectivo 4: a garda civil finalmente celebrou as charlas sobre ciberacoso e seguridade na rede, o 13 de abril. o.
Celebraranse o día 31 de maio os obradoiros da Amtega de “iniciación segura á pegada dixital e ás redes sociais” para 2º, 3º e 4º.
Solicitaron o programa “navegando con rumbo” pero non llo concederon.
Impartiu Amtega un obradoiro sobre pegada dixital. Acadado.
Solucionamos dúbidas de Educalidade. Están rematando de introducir os datos.
Avaliación
PROCEDENTO PARA A AVALIACIÓN
QUEN? Claustro de profesores e ADIX.
CANDO? Claustro unha vez ao trimestre, ADIX dúas veces ao trimestre.
CÓMO? Comprobación directa ou a través de documentación dixital.
A avalización foi realizada unha vez ao trimestre por parte do Claustro de profesores e dúas veces ao mes da man da ADIX. A comprobación faise insitu e a través das visitas : compra de material (comprobación directa da compra e a instalación dos aparatos) ou cursos ou obradoiros a través de docuentación dixital (fotos e publicacións), a formación do profesorado a través de FProfe pódese comprobar a súa evolución.
A avaliación do PLAN DIXITAL foi unha labor continuada ao longo do curso, o claustro de profesores e os integrantes do grupo de traballo do PD analizaron periódicamente a súa efecitvidade e, a través das visitas da ADIX, levantouse acta de cada un dos avances do PD.
A elaboración e a posta en marcha do PLAN DIXITAL foi valorado positivamente polo profesorado e pola dirección do centro como unha ferramenta efectiva para avaliar a situación do centro en canto ás novas tecnoloxías e tomar conciencia das carencias e posibilidades que temos nos vindeiros anos. Tomar conciencia tamén de que o PLAN DIXITAL ten que estar en continuo avance e renovación para darlle respostas ás necesidades do centro.
1. Valorouse positivamente a avaliación do nivel dixital do profesorado co test CDD, posto que nunca se fixera unha exhaustiva análise. O que fixo reflexionar á directiva e a cada un dos profesores sobre a súa capacitación.
2. Tamén se valorou positivamente a sistematización da compra e reposición de material informático partindo dun inventario exhaustivo. O colexio merca, de maneira privada o material dixital e, ás veces, falla o criterio de compra, grazas ao inventario e o PD pode establecerse unha sistematización.
3. Tamén se valorou positivamente a procura de formación para o alumnado de forma máis intensa e organizada a partir do PLAN DIXITAL.
No próximo Plan Dixital queremos establecer obxectivos claros e quizais máis ambiciosos en formación do profesorado, formación do alumnado e dixitalización do centro. Tamén se pretende mellorar a implicación de todo o profesorado.
1. Sistematizar as exixencias de formación do profesorado concretando os cursos, requisitos ou horas de formación que se van facer no curso. Pódese aproveitar a calificación establecida en FPROFE a partir dos niveis A1, A2, B1,B2 e procurar avanzar dende a formación de cada profesor.
2. Sistematizar as compras de sistemas informáticos e ter un inventario actualizado que se poida adxuntar ao PLAN DIXITAL cada curso.
3. De forma tamén sistemática organizar a formación para o alumnado en temas dixitais: seguridade na rede, identidade, perigos na rede.
4. Actualizar, a través das propostas do Plan Dixital a formación dixital do alumnado, tendo previamente estudadas as súas necesidades.
5. Búsqueda e preparación da presentación de subvencións do ámbito dixital tendo en conta a orientación do PD.
Comunicación e difusión
A primeira acción de difusión do Plan Dixital levarase diante no Claustro do Profesorado celebrado ao final do presente curso 2021/2022, nesta reunión explicaranse pormenorizadamente as acción propostas para o vindeiro curso. Recolleranse suxerencias ou propostas de modificación para o seguinte plan de acción.
A finais do mes de xuño terá lugar tamén a última reunión do Consello Escolar no que será presentado o Plan Dixital aos representantes dos alumnos e as familias.
-O PLAN DIXITAL será colgado na web na que terá un enlace exclusivo de acceso na sección de Secretaría.
-Previa á formación do profesorado reiterarase a información sobre o PLAN DIXITAL.
-Previa á formación do alumnado reiterarase a información sobre o PLAN DIXITAL.
- Unha copia do PLAN DIXITAL estará á disposición das familias no centro.