Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento é realizado polo equipo de dinamización do Plan Dixital que da conta trimestralmente ao claustro do profesorado. Deste equipo forman parte:
- A persoa titular da dirección do centro ou persoa na que delegue.
-
O dinamizador do plan dixital.
-
O coordinador E-Dixgal.
-
O coordinador de formación do centro.
O obxectivo O02PD relativo á creación do entorno virtual no que aloxarán os recursos dixitais previstos no plan está pendente da aprobación do PFPP.
Respecto á acción AO3.2 no relativo á formación ás familias sobre Abalar estáselle proporcionando formación individualizada ás familias que o requiren xa que a maioría do noso alumnado, ou ben xa estaba no noso centro, ou ben procede de centros nos que xa tiñan Abalar. Logo da aprobación do PFPP do centro téÑense creados os grupos de traballo e por conseguinte realizada acción A01.1 do plan. Pero dado o atraso que tivo neste trimestre o trámite antes sinalado, quedan adiadas para o seguinte trimestre accións como a A01.2-3 e A02.2, do mesmo xeito que no marco do PFPP tíñase pensado profundizar a formación prantexada nas accións A03.1 e A04.1
Neste trimestre o grupo de traballo creado ao amparo do PFPP do centro estivo traballando na formación referenciada nas accións A01.2-3 relativas á seguridade na rede, quedando adiada para o trimestre seguinte a formación relativa á acción A02.2
Neste trimestre o centro estivo introducindo o vixente plan dixital na plataforma educalidade aberta nestes meses aos centros de ensino da comunidade
No terceiro trimestre, o grupo de traballo creado como parte do PFPP rematou o seu traballo co cal conseguiuse:
- Para o obxectivo O01PD , crear unhas presentacións sobre ciberseguridade coas que se traballará na titoría no vindeiro curso (non se chegaron a utilizar este curso polo que o obxectivo non se acadou)
- Para o obxectivo O02PD, crear o entorno na aula virtual do centro no que os departamentos comezaron a compartir recursos e contidos.
- Para o obxectivo O03PD, a totalidade dos titores utilizan a plataforma Abalar para a acción titorial (no PFPP tamén se promoveu a instalación e uso da app AbalarPro por parte do profesorado)
- Para o obxectivo O04PD, ampliouse o uso que o profesorado fai de Xade.
Avaliación
A avaliación foi realizada polo Equipo de dinamización do plan dixital (EDPD).
Esta avaliación será presentada ao claustro do profesorado e validada polo consello escolar xunto coas propostas de mellora para o vindeiro curso.
A valoración xeral é positiva xa que tres dos obxectivos foron acadados e o restante, aínda que non foi acadado, fíxose o necesario para poder acadalo no vindeiro curso xa que o traballo previo xa estará feito.
Para o vindeiro curso contémplase tratar os temas que de seguido se relacionan vinculados a aspectos do DAFO realizado no curso pasado:
- Ciberseguridade: levar a cabo as accións que restaron no plan actual.
- Debilidade: seguridade coas novas tecnoloxías.
- Debilidade: xestión e seguridade na rede.
- Licenzas e dereitos de uso:
- Ameaza: normas de dereito de autor e licenzas de uso.
- Debilidade: fomentar o uso responsable e ético das tecnoloxías.
- Educación a distancia e mixta.
- Debilidade: aprendizaxe a distancia e mixta.
- Software da maqueta Abalar e software das novas pizarras.
- Debilidade: fomentar o uso das tecnoloxías dixitais.
- Debilidade: orientación coas tecnoloxías dixitais.
Comunicación e difusión
Este Plan Dixital, despois de súa aprobación polo consello escolar, oído o claustro, foi feito público por medio da páxina web do centro e tamén pode ser revisado físicamente por calquera membro da comunidade educativa.
Ademais, a principio de curso proporcionouse a todo o alumnado do centro un resumo do plan de acción por medio das titorías.