Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Estas son os seguimentos dos obxectivos e accións propostas para o primeiro trimestre
O01PD. Aumentar o uso das ferramentas dixitais corporativas. Parcialmente conseguido
- AO01.1PD: Elexir un coordinador do plan dixital. Conseguido
- AO01.2PD: Introducir as ferramentas do centro e ámbitos de utilización. Conseguido
- AO01.3PD:Formar en E-Dixgal. Acadado en claustro ( correo electrónico e abalar)04/09/2023.No claustro revísase o Manual de abalar e outro de Xade. Conseguido
- AO01.4PD: Posta en funcionamento das aulas virtuais de cada materia de bacharelato. Conseguido
- AO01.5PD:Dixitalizar a reserva de aulas de informáticas e carriño de portátiles a través da aula virtual do centro. Conseguido
- AO01.6.PD: Revisión da configuración de audio das aulas do centro. Conseguido
- AO01.7PD:Funcionamento do proxecto Edixgal de 1º a 4º da ESO por rematar en xuño. Parcialmente conseguido
O03PD. Lograr unhas competencias dixitais mínimas do alumnado de 1 ESO: Parcialmente conseguido. Falta o AO03.4PD: Impartir os contidos na materia TECD porque remata en xuño
- AO03.1PD: Determinar competencia dixital inicial do alumnado. Conseguido
Elaboración dun formulario en google docs Análise dos resultados obtidos. Aínda que a nota media das respostas é de 7,34 hai que ter en conta que se avalían coñecementos mínimos. Valoramos que os resultados están moi polarizados entre metade do alumnado que obtén notas de 8, 9 e 10 nestes coñecementos mínimos pero a outra metade obtén notas baixísimas ( de 0 a 6). Achéganse os resultados O profesor da materia de tecnoloxía tamén ratifica estes resultados polarizados detectando que hai unha gran parte do alumando que non sabe manexar cuestións básicas de software como abrir e mover cartafoles ou renomear arquivos.
- AO03.2PD: Elaborar os contidos a impartir na materia TECD relativos a este obxectivo. Conseguido
- AO03.3PD: Informar ao alumnado sobre as normas básicas de uso e coidado do equipo E-Dixgal. Conseguido. As familias quedaron informados nas reunións cos titores. O alumnado foi informado a través das titorías. O departamento de tecnoloxía fixo un recordatorio.
- AO03.4PD: Impartir os contidos na materia TECD. En proceso
O03PD. Lograr unhas competencias dixitais mínimas do alumnado de 1 ESO. En proceso
- AO03.1PD: Determinar competencia dixital inicial do alumnado. Conseguido
- AO03.2PD: Elaborar os contidos a impartir na materia TECD relativos a este obxectivo. Conseguido
- AO03.3PD: Informar ao alumnado sobre as normas básicas de uso e coidado do equipo E-Dixgal. Conseguido
- AO03.4PD: Impartir os contidos na materia TECD. En proceso ata que remate a 3º avaliación
O04PD. Mellorar a competencia dixital do profesorado
AO4.1.Recoller a competencia dixital certificada para determinar o punto de partida inicial. Elaborouse un formulario que se distribuíu a través do correo corporativo para que o profesorado informara da súa acreditación dixital docente . Os resultados dos 21 participantes son os seguintes: 57% acredita un B1, 33% ten B2, 19% ten A1 e 14% ten A2.
AO4.2.Enviar un resume das actividades dispoñibles en platega para mellorar a competencia dixital. Feito: enviouse un correo a todo o profesorado cunha captura fas formación en prazo do CAFI para mellorar a competencia dixital docente o 29 /01/2024
Avaliación
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Incluir unha acción para volver a facer unha recollida de información da competencia dixital do profesorado ao final do curso no obxectivo 4
Comunicación e difusión
O presente plan será publicitado como segue: na páxina web do centro, entre o profesorado empregando o correo corporativo, nos claustros e nas CCP’s, entre o alumnado e pais/nais empregando o Consello Escolar e as programacións das materias colaboradoras nas distintas accións do Plan Dixital.