Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento será de maneira continua a través da observación directa, das valoracións a través das reunións e das autoevaluacións doncente que realizanse ao longo do curso.
Ao finalizar o curso realizaremos unha memoria cunhas propostas de mellora expecíficas no plan dixital de cara ao curso seguinte.
A través da observación e reunións de claustro, comentamos a falta de infraestructura por parte da consellería, recursos limitados e pouco adaptados aos niveis de infantil.
Comentamos tamén a falta de tempo para poñerse ao día, xa que demándanos moito traballo dende a administración. Neste caso realizar a programación a través do aplicativo PROENS
Continuamos coas reunións co mentos ADIX, o que nos foi guiando na realización das actas, aplicativo educalidade e demais aplicativos que crearon este curso.
Con respeto ao desenvolvemento das aulas, colocamos os ordenadores para uso dos nenos e nenas.
Continuamos coas reunións co mentor ADIX, avaliamos e fixemos seguimento dos obxetivos marcados no plan dixital. Levamos a cabo a meirande de eles con resultado satisfactorio.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos será de forma continua, como mínimo unha vez ao trimestre a parte das aportacións puntuais que soliciten facerse nos claustros. Avaliarase os estados das execucións das accións, valoración dos resultados obtidos, posibles modificacións das accións e propostas de mellora.
Ao final de curso realizaremos unha avaliación final na que valoraremos o grao de consecución dos obxectivos propostos, adecuación das accións e os obxectivos, os tempos empregados, a eficacia das reunións e adecuación dos recursos empregados.
Empregaremos unha rúbrica para avaliar todos os aspectos anteriormente descritos de maneira individual para logo realizar unha posta en común e facer unha colectiva, co obxecto sempre de establecer unhas propostas de mellora.
O Equipo de dinamización do Plan dixital elaborará un documento para incluir na memoria final do centro, este doumento tamén recollerá as propostas de mellora para o seguinte curso.
Poderán terse en conta para a avaliación do Plan Dixital os datos obtidos de futuras aplicacións de SELFIE e o test de competencia dixital docente.
Trala avaliación xeral do curso e do plan dixital no claustro, levaronse a cabo de maneira satisfactoria as acción plantexadas, non no tempo estimado no plan pero sí ao finlizar o curso. Implicamos ao resto da comunidade educativa a través de cuestionarios e aplicativos destinados a a comunicación e a avaliación.
O claustro empregou aplicativos informáticos para mellorar a súa docencia e avaliación, así como para elaborar material adecuado as idades das aulas.
A dirección empregou aplicativos comúns e mellorouse as instalacións informáticas das escolas como da sede.
A valoración xeral é positiva.
Involucrar ao alumnado empregando diferentes extratexias dixitais.
Comunicación e difusión
O plan dixital publicarase en aberto na páxina web do centro así como impreso na sede a disposición de todo aquel que o requira.
Todos aqueles avances, obxectivos alcanzados, coma modificación no plan, serán comunicados ao Consello Escolar mediante comunicacións escritas ou a través de reunións.