Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento realizarase a través do equipo de Dinamización do Plan DIxital con reunións periódicas mensuais ou cando proceda. O equipo valorará o seguimento das accións e a posta en marcha das mesmas, así como, o fomento das boas prácticas dixitais dentro do centro.
De xeito periódico, recibirase a visita da persoa do equipo ADIX asignada ao noso centro, a cal recollerá nunha acta de seguimento os avances realizados. Durante estas visitas comentaranse tanto os avances como as diversas problemáticas que poidan xurdir. Grazas a isto, manterase unha comunicación fluída e guiada que facilitará a consecución dos obxectivos establecidos no Plan Dixital e as propostas para o vindeiro ano.
A DÍA 7/10/22:
Posta en marcha das AO1.1 e AO 1.2.
Feito AO2.1 e AO2.2 en trámite (Polos creativos con tres obxectivos: coñecemento do patrimonio cultural de Vedra, Medioambiente e Difusioin de obxectivos a través de radio escolar, edición de vídeo...).
AO3.1 en trámite
AO4.1 en trámite
A DÍA 24/11/22:
Realizadas AO1.1 e 1.2. Charlas programadas de formación externa (H5P). PFPP: liña: Grupo de traballo en torno á formación inicial na plataforma EVA Edixgal
Seminario de recursos dixitais (docencia 14+6)
Feito AO2.1 e AO 2.2 Concedido (Polos creativos con tres obxectivos: Coñecemento patrimonio cultural de Vedra, Medioambiente e Difusión dos obxectivos anteriores a través de radio escolar, edición de vídeo,...)
AO3.1 en trámite.
AO4.1 en trámite. Sen resposta de AMTEGA.
A DÍA 26/01/23:
Seguimento PD:
O01PD: AO1.1 realizada e AO1.2.GT constituído. Formación comezará en breve.
O02PD: Feito AO2.1 e AO 2.2 en trámite (Polos creativos con tres obxectivos: Coñecemento patrimonio cultural de Vedra, Medioambiente e Difusión dos obxectivos anteriores a través de radio escolar, edición de vídeo,...) O material xa foi entregado e recepcionado.
O03PD: AO3.1, AO3.2 realizadas AO 3.3 en proceso.
O04PD: AO4.1 realizado.sin resposta de AMTEGA.
A DÍA 9/03/23
O01PD: AO1.1 feita e AO1.2 case realizada.
O02PD: Feito AO2.1 e AO 2.2 en trámite (Polos creativos con tres obxectivos: Coñecemento patrimonio cultural de Vedra, Medioambiente e Difusión dos obxectivos anteriores a través de radio escolar, edición de vídeo,...)
O03PD: AO3.1, AO3.2.. , AO 3.3 e AO 3.4 realizadas falta confirmar a porcentaxe de profesorado que o emprega.
O04PD: O4.1 en trámite.
Educalidade: Realizada a carga de datos.
A DÍA 1/06/23
O01PD: AO1.1 feita e AO1.2 case realizada.
O02PD: Feito AO2.1 e AO 2.2 en trámite (Polos creativos con tres obxectivos: Coñecemento patrimonio cultural de Vedra, Medioambiente e Difusión dos obxectivos anteriores a través de radio escolar, edición de vídeo,...)
O03PD: AO3.1, AO3.2.. , AO 3.3 e AO 3.4.
O04PD: O4.1 en trámite. Datos e planos enviados. Esperando resposta.
Educalidade: Realizada a carga de datos.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de
obxectivos terá en conta dous tipos de avaliacións:
- No contexto da avaliación procesual, a valoración do plan será como mínimo unha
vez ao trimestre coincidindo coa avaliación da PXA nos meses de xaneiro, abril e
xuño. Realizarase a través dun cadro de nivel de consecución dos obxectivos. Os
aspectos a ter en conta incluirán: o estado da execución das accións, a análise e
valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as
propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo
unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do
logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
A nivel xeral acadáronse os obxectivos establecidos de maneira satisfactoria. Consideramos que, como primeiro ano de implementación do P. Dixital tivo unha boa acollida por unha gran parte do profesorado que se mostrou colaborativo e participativo.
Os 2 obxectivos que non se chegaron a completar dependían de factores externos polo que dentro das nosas capacidades, realizamos as xestións oportunas co fin de axilizar os diversos procesos. Esperamos que para o vindeiro curso, estes obxectivos se alcancen de maneira satisfactoria.
A atención por parte do responsable ADIX do centro foi excelente, sempre atento a resolver dúbidas e aclarar as ferramentas que se foron implementando.
1. É necesario impulsar o O02PD. Os trámites foron bastante lentos a nivel de equipamento, modificación de espazos, formación... O obxectivo debe priorizarse de cara os vindeiros cursos introducíndoo dentro do PFPP de centro.
2. O obxectivo O04PD tampouco puido ser realizado. Está en trámite. Os planos para a reubicación do RACK xa foron enviados e estamos esperando a resposta co fin de mellorar a saúde e calidade do posto de traballo das persoas do centro afectadas.
3. Podería ser interesante que se ofreceran ferramentas predefinidas para a valoración na consecución dos obxectivos. Neste caso, empregouse AbalarBox pero o mellor outros centros non coñecen as súas funcionalidades.
4. A carga de traballo para a persoa responsable do Plan Dixital e ao mesmo tempo de Polos Creativos é excesiva. Non é posible atender de maneira correcta a ámbalas partes.
Comunicación e difusión
En relación a difusión do PD informarase ao Consello Escolar e o Claustro co fin de facilitar
o seu coñecemento e consulta de dito documento. Por outra banda, será publicado na
páxina web e na app do centro para a consulta por parte das familias e resto da comunidade
educativa. Esta información será trasladada a través dunha mensaxe empregando o
EspazoAbalar.
Enlace: http://www.edu.xunta.gal/centros/cpidevedra/