Debilidade |
A pesares de ser nativos dixitais, presentan escasos
coñecementos
no manexo do equipamento informático, mais alá de
dispositivos táctiles
e relacionados cos aspectos lúdicos das Tecnoloxías
Dixitais.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Creación de contidos dixitais por parte do alumnado |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Fomento da capacidade de valorar o traballo que os
demais realizan e
comparten a través da Internet |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Capacidade do alumnado de comunicarse a través
das Tecnoloxías
Dixitais.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Fomento de pautas de actuación entre o alumnado
para o uso seguro de Tecnoloxías Dixitais.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Escaseza de coñecementos na utilización
deTecnoloxías Dixitais con fins educativos. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Escasez nos fogares de tecnolxías dixitais. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Dificultades de acceso a Internet |
Familias |
Non |
Debilidade |
Pouco coñecemento do uso que os seus fillos fan dos
dispositivos, que se traduce tamén nunha baixa
supervisión |
Familias |
Non |
Debilidade |
Infraestrutura dixital deficiente na futura aula de
informática. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Dispositivos obsoletos/desactualizados. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Asistencia técnica |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Existencia de sistemas de protección de datos. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Dificultades para a resolución das incidencias (falta de coñecementos para resolvelas, falta de tempo...) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Uso de Tecnoloxías Dixitais para informar ao
alumnado sobre os resultados da avaliación. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Uso de Tecnoloxías Dixitais para colaborar con outras
institucións |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Uso de Tecnoloxías Dixitais para que o alumnado
reflexione sobre a súa propia aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Fomento da participación do alumnado en proxectos
interdisciplinares utilizando as Tecnoloxías Dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Avaliación do progreso na utilización das Tecnoloxías
Dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Existencia de reflexión sobre o desenvolvemento
Profesional Continuo. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Creación de recursos dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Emprego de Contornas Virtuais de Aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Fomento da creatividade a través das tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Uso de tecnoloxías Dixitais para a coavaliación do
alumnado.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
A pesares de ser nativos dixitais, presentan escasos
coñecementos no manexo do equipamento informático, mais alá de dispositivos táctiles
e relacionados cos aspectos lúdicos das Tecnoloxías
Dixitais. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Creación de contidos dixitais por parte do alumnado |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Fomento da capacidade de valorar o traballo que os
demais realizan e comparten a través da Internet. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Capacidade do alumnado de comunicarse a través
das Tecnoloxías Dixitais. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Predisposición para a utilización de Tecnoloxías
Dixitais. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Dispositivos dixitais para o uso nos procesos de E/A. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Acceso a internet. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Dispositivos dixitais a disposición do alumnado. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Interese pola incorporación, ao Centro, de Tecnoloxías
Dixitais Innovadoras. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Utilización das ferramentas institucionais para as
comunicacións coa Comunidade Educativa (web do
Centro, Abalarmobil...).
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Uso das Tecnoloxías Dixitais para as Comunicacións
coa Comunidade Educativa. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Existencia de debate sobre as vantaxes e desvantaxes
no uso das Tecnoloxías Dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Realización de actividades utilizando as tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Realización de actividades utilizando as Tecnoloxías
Dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Busca de recursos dixitais en Internet.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Novas modalidades de ensinanza.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Respecto polos dereitos de autor e licenzas de uso. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Preferencia polo uso de recursos educativos abertos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Adaptación dos métodos ás necesidades do alumnado
utilizando Tecnoloxías Dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Utilización de Tecnoloxías Dixitais para favorecer a
colaboración entre o alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Utilización de tecnoloxías Dixitais para avaliar ao
alumnado.
|
Persoal docente |
Non |