Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para o procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de accións e obxectivos realizaremos unha avaliación procesual cunha xuntanza trimestral. Os aspectos a valorar incluirán as dificultades que nos imos encontrando no camiño, o estado da execución das accións que se realizaron neste trimestre ou o aprazamento das mesmas se fose necesario, os obxectivos que imos acadando etc...
Comezarase a traballar na elaboración de recursos dixitais de apoio as distintas festividades e conmemoracio¿ns celebradas no primeiro trimestre (samaín, magosto, 25N, nadal..) así como a elaboración de distintos calendarios para o uso semanal de todos os niveis das tablets e da aula de informática. Por outro lado, actualizaranse e reorganizanse os recursos así como o acceso de todo o profesorado e alumnado da aula virtual. Para unha boa coordinación entre o profesorado, informarase a idea de levar a cabo unha rede de colaboración entre os distintos docentes sobre coñecementos e experiencias sobre as TIC.
Neste trimestre destacarase:
- Realización de actividades que permitiron ao alumnado ir progresando no desenvolvemento da sua competencia dixital.
-
Elaboración de recursos dixitais de apoio ás distintas conmemoracións (carnaval, 8M...)
-
Utilización dos Escornabots.
-
Instauración dunha rede de colaboración entre o profesorado para compartir coñecementos e experiencias.
-
Ampliación do banco de recursos educativos propios na Aula Virtual do centro.
Neste trimestre destacarase:
-
Instauración dunha rede de colaboración entre o profesorado para compartir coñecementos e experiencias.
-
Elaboración de recursos dixitais de apoio as distintas conmemoracións correspondentes ao tercer trimestre.
-
Colaborar cos distintos equipos de dinamización para levar a cabo o proxecto interdisciplinar do centro.
-
Formación ao claustro sobre a administración da aula virtual.
Avaliación
Para a avaliación final, realizarase, a lo menos, unha reunión ao remate do curso académico 2023-2024, na que incluiremos entre os aspectos a valorar, o grado de consecución de cada obxectivo, a avaliación do Plan Dixital en xeral e as propostas de mellora para o curso seguinte.
As propostas de mellora que se recollan tanto nas sesións trimestrais coma na sesión final (ao remate do curso) ditarán as posibles modificacións que o Plan Dixital precise no futuro, tanto no seu Plan de Acción coma no documento en xeral.
Comunicación e difusión
A memoria deste plan levarase ao Claustro e posterior aprobación polo Consello Escolar o día 27 de xuño de 2024.
De cara ao curso escolar 2024/2025, o Equipo Directivo, en coordinación co Equipo TIC do centro, promoverá a súa
difusión e posta en marcha.