Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Constituíuse o seminario de polo creativo co obxectivo de deseñar, elaborar e aplicar cos nosos alumnos actividades que impliquen o uso do material que integra a dotación polos.
O seminario constituído prosigue coa súa dinámica natural de reunións de traballo programadas e coas xornadas de formación solicitadas.
A formación solicitada hasta o momento inclúe a instalación, manexo da radio e a consiguiente grabación e edición de arquivos de audio.
Tamén houbo unha xornada intensiva de manexo da máquina de coser e de patronaxe, corte e preparación do produto para o seu posterior cosido a máquina.
Có alumnado de 1º da ESO, escolleuse para traballar unha información axeitada do concepto da identidade dixital. Incídese na importancia, presente e futura, que supón ter esta identidade debidamente preservada para evitar situacións comprometidas máis adiante nas súas vidas. Na maioría dos casos carecen da información necesaria para o seu guiado autónomo nas redes. Tamén se recalca a importancia da netetiquette, como fórmula de respecto e cortesía cara os demáis e destes hacia un mesmo.
Fíxeronse diversas charlas, así como traballo na aula co alumnado de 1º da ESO, co obxectivo de que valorasen o concepto de identidade dixital e empregasen as ferramentas e filtros axeitados para protexer a súa propia.
Elaborarónse diversos productos dentro do proxecto de formación do PC.
Avaliación
Tal e como se indicou anteriormente o noso plan dixital necesita dunha avaliación para coñecer o seu grado de implantación e desenvolvemento de acordo cos obxectivos do plan de acción. A información, obtida deste xeito, serviranos para atallar os erros e realizar os cambios de rectificación e mellora do mesmo.
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Dado que non se puido cumprir a totalidade dos obxectivos, quizais por seren demasiado ambiciosos, a valoración non é de completa satisfacción. Pero si temos en conta o traballo realizado polo persoal afecto por este PD e o traballo do noso alumnado, entón a nosa valoración sí que superou as expectativas.
Seguir facendo fincapé co alumnado de 1º da ESO no curso 2024-2025 da improtancia de manter a súa identidade dixital o máis preservada posible, para elo sería desexable continuar coa formación neste eido.
Afondar na metodoloxía do traballo colaborativo, formando e implicando ao persoal interesado nesta metodoloxía. Sería oportuno contar con PFPP para acadar este obxectivo.
Comunicación e difusión
A difusión farase dentro dos canles oficiais para garantir no sentido máis amplo a privacidade dos menbros da nosa comunidade.
O principal medio difusor será o que ten un maior alcance, a páxina web do centro. Tamén se difundirá de maneira xenérica entre todos os integrantes da comunidade educativa a través da plataforma móbil Abalar e dos procedementos habituais de mensaxería. A maiores farase unha
difusión expresa ao claustro e ao consello escolar (os que deberán aprobar este Plan) e aos distintos órganos de coordinación de centro: Coordinadores de ESO e Bacharelato, CCP e Departamentos.
Non se descartan outras métodos de difusión combinados cos anteriores como difusión gráfica con trípticos e/ou paneis informativos no Centro.