Obtención do informe "AL955 - Datos webs dinámicas"

• Unicamente os cargos de director/a e secretario/a do centro teñen permisos para obter este informe.
  • No XADE dirixirse a Informes > Informes predefinidos.
  • Seleccionar o informe "AL955-Datos webs dinámicas".
  • Premer no botón "Obter informe".
Obter informe AL955-Datos webs dinámicas
  • Ir ao buzón de informes e descargar o ficheiro.
    • Descargarase un ficheiro de nome "getal955_datoswebsdinamicas.csv"

Descargar ficheiro getal955_datoswebsdinamicas.csv

Preparar o ficheiro CSV para a súa carga na aula virtual.

• O XADE xera un ficheiro en formato CSV de nome getal955_datoswebsdinamicas.csv
  • Recoméndase o uso da aplicación Libre Office Calc para o manexo desde ficheiro.
  • Abrimos o ficheiro getal955_datoswebsdinamicas.csv desde a aplicación de folla de cálculo elixinto os parámetros axeitados para a súa correcta importación.
    • O ficheiro está xerado coa codificación UTF-8.
    • Os campos de datos están separados polo carácter punto e coma (;).
    • As cadenas de caracteres están delimitadas por comiñas dobres (").
    • Comprobamos que cada dato aparece por separado nunha columna.
    • Comprobamos que nas columnas de nome (firstname) e apelidos (lastname) vense correctamente eñes e tildes.
    • Prememos no botón Aceptar.

Importar CSV

• Unha vez aberto o ficheiro é necesario gardalo con outro nome antes de poder cargalo na aula virtual.
    • Isto é debido a que o ficheiro contén un punto e coma de máis ao final de cada liña.
    • Ao gardalo de novo en formato CSV, vaise eliminar ese carácter sobrante.
    • Recoméndase darlle un nome significativo do seu contido e en que data se obtivo (por exemplo: alumnado_2021-22_20210913.csv)
    • Poñemos o nome, eliximos o formto CSV e gardamos.

Gardar como CSV

• Confirmamos que o queremos gardar en formato CSV

Formato CSV

Revisión dos datos do ficheiro.

• Este ficheiro CSV contén as seguintes 8 columnas de datos
Cabeceira ficheiro AL955
    • username. Composto do nome e apelidos do alumno/a
      • Debe ser único na aula virtual de cada centro. É a chave de busca para os procesos de actualización.
      • Todo en minúsculas e sen espazos en branco.
      • As vogais con tilde ou con diérese cámbianse pola vogal sen ela.
      • As ñ cámbianse por n.
      • Entre o nome es os apelidos vai un punto.
      • Os nomes de pila compostos levarán un punto de separación. P.e. "Juan Antonio Perez de la Fuente" será juan.antonio.perezdelafuente
    • password
      • Ten o valor changeme para todos os usuarios.
      • Con ese valor, os usuarios terán que mudalo no primeiro inicio de sesión na aula virtual.
      • Se desde o centro considérase que non é axeitado poñer o mesmo contrasinal para todos, pode cambialo por outro valor aleatorio ou facelo igual ao nome de usuario. No caso de cambiar o valor orixinal, para que o alumnado deba mudar o seu contrasinal no primeiro inicio de sesión, é necesario que na configuración do proceso de carga se elixa a opción "Forzar o cambio de contrasinal" como "Todo".
    • firstname. Contén o nome de pila.
    • lastname. Contén os apelidos
      • Para o alumnado maior de 14 anos ou que cumpra os 14 anos no presente ano natural, incorporará o correo electrónico que teña na súa ficha do XADE (Datos xerais/Persoais/Correo elect).
      • Os que non cumpran este criterio de idade ou non teñan un correo electrónico na ficha do XADE irán co correo nonresponder@edu.xunta.gal
    • city. Contén o concello do centro educativo
    • department
      • Código nemotéctino composto pola etapa o nivel e o grupo-aula
        • Etapas: inf, pri, eso, bach, etc.
        • Niveis: 1, 2, 3, etc.
        • Grupo-Aula: a, b, c, etc.
      • Facilita a selección do alumnado dun grupo-aula para procesos como por exemplo a matriculación nos cursos.
    • profile_field_grupo
      • Contén o mesmo que o campo departament
      • Facilita a búsqueda do alumnado para procesos masivos como por exemplo para dalos de baixa na aula virtual.
  • Como comprobar que non hai nomes de usuario repetidos
    • Se no centro coindicen dous alumnos co mesmo nome e apelidos, o seu nome de usuario será igual.
    • Neste caso ao cargar o segundo deles, en vez de darse de alta un novo usuario, o que se vai facer e actualizar o primeiro cos datos do segundo.
    • Para comprobar se se nos da este caso podemos facer do seguinte xeito:
      • Ordeamos os datos do ficheiro pola columna username en orde ascendente.
        • Menú Datos > Ordenar...
        • Na solapa Opcións marcamos "O intervalo contén etiquetas de columnas"
        • Na solapa Criterios de ordenación: Clave de ordenación 1 = username, Ascendente.
        • Aceptar.
      • Na celda I2 (a segunda fila da primeira columna baleira) escribimos a fórmula =(A2=A1)
      • Copiamos a celda I2 e a pegamos en todas as de debaixo ata a última fila de datos
      • Se algún nome de usuario é igual que o anterior, aparecerá co valor VERDADEIRO na columna I
      • Para desfacer a coincidencia podemos por exemplo engadir un número ao username dun dos dous usuarios.
      • Eliminamos a columna I
      • Voltamos a ordenar o ficheiro polo campo department
      • O gardamos de novo en formato CSV.

Última modificación: mércores, 6 de outubro de 2021, 9:27 PM