Problemas co modulo chat

Un centro ten problemas co modulo chat.

Somente pode envirar mensaxes como administador, pero non coma estudiante nin coma profesor, (se queda colgado) .

Estiven revisando os permisos dos estudiantes e dos profesores e teñen permitido todo no modulo chat.

Botadelle un vistazo:

Centro: http://centros.edu.xunta.es/inforensino/moodle

FLV

Se puede ver archivos en flv en moodle?- hay  que instalar algo o hacer algún truqui?

Gracias.

Fallo no moodle 1.8.5.

Na actualización que acabamos de realizar este verán 2008 puxemos a versión 1.8.5. de moodle.

Pois ben, preseta algúns erros de versión.

ERROS DETECTADOS:

1. Non aparecen o emoticonos no editor de texto. :-(

SOLUCIÓNS AO PROBLEMA:

1. Hai que substituir a carpeta moodle/lib pola da versión 1.8.7. (Descargar aquí lib.zip)

Cursos de Moodle.

En la Junta de Andalucía (Guadalinex) tienen colgados dos cursos de Moodle para descargar en formato Moodle. Uno es para profes y otro para alumnos. Yo creo que se podría montar en el aula virtual de este espacio web previa evaluación/adaptación/traducción si procede. ustedes dirán si les parece oportuno. Yo de momento los he puesto en mi Aula virtual (pero no se lo he dicho a nadie, que luego nos riñen). Amén.