INSTRUCIÓNS AUTOMATRÍCULA AULA VIRTUAL MOODLE 20/21

NO CURSO 2020/21 HABILITAMOS A OPCIÓN DE AUTOMATRÍCULA NA AULA VIRTUAL MOODLE.
O ALUMNADO CUBRE OS SEUS DATOS NO FORMULARIO SITUADO
NO ACCESO Á AULA VIRTUAL
A AUTOMATRÍCULA DEBERÁ REALIZARSE EN CADA GRUPO LOGO DE TER ASISTIDO A PRESENTACIÓN PARA SABER E PODER POÑER NO FORMULARIO O GRUPO NO QUE ESTÁ.
O PRAZO PARA REALIZAR A AUTOMATRÍCULA E LIMITADO. CALQUER ALUMNO/A QUE NON SE AUTOMATRICULASE EN PRAZO TERÁ QUE REALIZAR A SOLICITUDE DE MATRÍCULA MANUAL A TRAVÉS DO FORMULARIO UBICADO NO MARXE SUPERIOR DEREITO DA PÁXINA INDICANDO O SEU DNI: SOLICITUDES / INCIDENCIAS AULA VIRTUAL. TAMÉN ACCESIBLE A TRAVÉS DO ESPAZO AXUDA AULA VIRTUAL ALUMNADO.
Automatrícula
ENGADIR OS DATOS:

***

COMO CORRIXIR OU ENGADIR DATOS:  AUTOMATRICULARSE UNHA ÚNICA VEZ, MELLOR FACER NO ORDENADOR. O ERRO MAIS TIPICO É POÑER MAL O CORREO.

Logo de cubrir este formulario, o alumnado estará matriculado na Av do mesmo xeito que outros anos e poderá engadir a súa imaxe de perfil e reeditar os seus datos en caso de terse confundido. E de especial importancia poñer ben o curso e o grupo tal e como se pon nas instruccións:
Vai unha captura con aclaracions.
.
***
LOGO DE QUE O ALUMNO ESTEA MATRICULADO NA AULA VIRTUAL XA SERÁ VISIBLE PARA O PROFESORADO NOS BUSCADORES. O PROFESORADO ELIXIRÁ A OPCIÓN DE MATRÍCULA MANUAL AU AUTOMATRÍCULA ENVIÁNDOLLES CHAVE OU CONTRASINAL AO SEU ALUMNACO. Os cursos que permiten automatrícula con chave teñen o distintivo ao lado do curso e podese ver a primeira letra do contrasinal. Caso de duda preguntarlle ao profesorado.
PRAZOS: POR CUESTIÓNS DE SEGURIDADE  A AUTOMATRÍCULA DEBE FACERSE CANTO ANTES  PARA QUE O PROFESORADO TEÑA CANTO ANTES O ALUMNADO NOS SEUS CURSOS. CONVÉN FACER A MATRÍCULA LOGO DE REMATAR A PRESENTACIÓN NUN PRAZO DE 48 H. .
Esta información está publicada en aberto no foro xeral de alumnado, chegará a través do espazo ABALAR, foro e espazos de axuda Aula Virtual ao profesorado, alumnado e familias. Tamén no noso canle público TELEGRAM, donde atoparedes moitas informacións de utilidade para o alumnado e familias.
Telegram Sánchez Cantón  Facebook    Twitter  You Tube Calendario de actividades
Última modificación: Luns, 5 de Outubro de 2020, 09:31