Centro Galego de Tecnificación Deportiva: Docencia

cgtd

CGTD
ÚLTIMAS NOVAS E AVISOS:

PRESENTACIÓN DO CURSO 2020-21.

Material informático:

No curso 2020-21  recoméndase que aqueles alumnos/as que teñan ordenador

portátil da súa propiedade  fagan uso del para evitar o intercambio de material( a aula TIC non está operativa ),

cada curso terá un punto wifi a utilizar cando o/a profesor/a o estime necesario e sempre para traballos académicos.

LIBROS CURSO 20-21 CGTD:

Esperar a confirmación do proceso de admisión do CGTD e a falar cos profesores/as nos primeiros días de clase o as actualizacións destes documentos:

3º-4º ESO

1º-2º BACH

MATRÍCULA 2020-21.

PAPEIS DE MATRÍCULA( ENTREGAR XA CUBERTAS NO INSTITUTO, PRIMEIRO FACER O CUESTIONARIO DO GOOGLE DRIVE)

3ºESO         4ºESO

1º BACH      2º BACH

IMPORTANTE:

Instrucións polas que se incorporan a declaración de actuacións coordinadas en materia de saúde pública

aprobadas polo Consejo Interterritorial do Sistema Nacional de Salud Pública e a actualización das

recomendacións sanitarias do Comité Clínico.

GUÍA RESUMO

MODELO DECLARACIÓN RESPONSABLE A ASINAR POLOS/AS PAIS/NAIS DOS ALUMNOS/AS EXTERNOS.

***********

TELÉFONOS DO INSTITUTO SÁNCHEZ CANTÓN EXTENSIÓN CGTD:

CONSERXERÍA: 886159692. ANXO

XEFATURA DE ESTUDOS: 886159691.

SALA DE PROFESORES/AS: 886159693.

SECRETARÍA DO IES SÁNCHEZ CANTÓN: 886159040-41

CONSERXERÍA DO IES SÁNCHEZ CANTÓN: 886159039

*****

Novas instrucións en relación co COVID-19, LIGAZÓN A TODOS OS AVISOS PUBLICADOS NA PÁXINA DA CONSELLERIA

AVISO URXENTE:

ATENCIÓN ALUMNADO, PAIS/NAIS EXT. CGTD cgtd.ies.sanchez.canton@edu.xunta.gal

AVISO AO ALUMNADO A. VIRTUAL MODDLE

Durante este período o profesorado poderá realizar comunicacións ao seu alumnado a través dos foros existentes nos seus cursos da aula virtual, polo que éimportante que o alumnado comprobe o seu acceso: usuario e contrasinal , teña o seu correo actualizado no perfil da aula virtual e comunique calquer incidencia a través do formulario Incidencias Aula Virtual dispoñible no marxen superior dereito desta páxina dende principio de curso. Acceso a mais información.

Facebook Twitter You Tube Galipedia Calendario de actividades SC Skype

O centro ten contas abertas nas redes sociais. A conta vai asociada ao correo ies.sanchez.canton@gmail.com para o que precisen os departamentos. Incluida a conta para videoconferencias de skipe.

Última modificación: Luns, 21 de Setembro do 2020, 08:57